Keresés

Részletes keresés

Alpári Gnác Creative Commons License 5 napja 0 2 1091

Nyahh, a mai élőben megy, kivételesen.

 

Kezdjük is, mégpedig mindjárt Tamással és Csabával Egerből.

Ilyen a világon nincs, de fel tudja dobni egy társaság napi programját.

Komplex ízvilágért rajonganak csili lesz ez.

És még társasjáték is, Csaba szájából csak meleg levegő jön, talán túltolta a csilit.

20 ezer ez, akármi is, ennyibe kerül.

10%, 10 millió, 100 millió-s cég, Elnökúr azonnal kiszállna, de DCS megelőzi, ő mindig, mindenki előtt száll ki, ez az ő szuperképessége.

Csilicselendzs folyik a csapból is, a cápák nem nagyon tudnak hova nyúlni, leginkább el vannak képedve, hogy mafasz ez.

Nagyon hamar zavarják el a picsába a legényeket és ezúttal igazuk is van.

 

Na de itt is van Glória, akivel bajban leszek, mert nem artikulál, de hogy egyáltalán.

Volt ő már itt korábban, mint kiderült.

Most papírszatyorban hozza az ötletét.

Ohmypearl.

Rengeteg menyasszonya van már, meg fogszabályzója és szájzárja is, továbbra is, sajnos.

Karkötőt hozott, de az már acél alkatrészből van ám, tiszta csoda!

Konkrétan nem lehet belefojtani a hölgybe a szót ami azért baj, mert nem képes beszélni.

10 millió 20%, 200 milliós cég.

Mert van már 1 darab beszállítója és egy darab marketing csapata, volt is 4 millió profit, de abból meg bérelt egy lakást.

Pörlgörlöknek hívják magukat a vevői, ez rémlik, szerintem ezt a baromságot már tavaly is leírtam.

Adócápa nem száll be, pedig nagyon jó ez, nadehát...

Petya örül neki, nem kéne biztatni az oligofréneket szerintem, de persze kiszáll, ahogy mindenki más is.

Még Fókusz is, pedig majdnem elcsábították a szirénhangok.

Fókusz egyszeriben mégis adna valami pénzt, csak az nem elég, úgyhogy Glória balra el.

 

Na most Jenő fekvőzik a fotelen, Józseffel és Tamással érkeztek reformálni.

Ne bazz, az egyik legény nagyon súlyzózott volna ugyan, de nem talált egy kezes állványt hozzá.

Jenő most fekvenyom két egykezes súlyzóval, az állvány meg magától befordul, amikor kell.

Nem is tudom, amikor én még jártam konditerembe, normál súlyzóval fekvenyomtunk, ámbár ha kifordítjuk a csuklónkat, az kétségkívül más izmokat mozgat, de hogy ez lenne a selling point, hááátt...

Hogy lesz ebből pénz? Mert szabadalmaztattuk, 30 millió 15%, 200 milliós állványról beszélünk.

Van valamilyen visszajelzés? Van, a Jenő fészbúkjának tetszett.

Tárgyaltatok már? Küldtünk mailt...

Saját brand kéne. Hát az kéne... DCS ahogy szokta, elsőként száll ki.

Elnökúr nem szereti ahogy DCS elveszi mindenki kedvét, ezért kiszáll.

Fókusznak is lennének ötletei, de kiszáll ő is.

Elnökúr most a szűk zakó alól decens pocakot villant, legalább nem nagyobb, mint testépítő Jenőé, az is valami, majd befekszik súlyzózni, nagyon meggyőző volt, mondhatom...

Petya nyilván kiszáll, mert mibe is kellene beszállni? Egy állványba? Adócápa hasonlóan.

 

Anett érkezik.

Nem kevesebbet tervezett dolgozni, a multiverzumból jött.

Környezettudatos, de gyerekkel az nem könnyű, na, mit cserél ő akkor?

Játékokat, lebilincselő!

Babamonitort lehet bérelni, mit ne  mondjak...

30 milliós bevétel azért volt ebből. Ez most tényleg komoly?

5 millió, 10%, 50 milliós cég.

Oszt hogy vagy? Pompásan!

Elhangzik a gyerkőc szó, én máris kiszálltam!

Anett hadar, nem tudom követni.

12 milliós nyereség azért volt, fizetés nélkül.

De eddig is milliós fizetése volt, nyereség tehát nincs.

Fókusz a logisztikát firtatja, Anett csinál mindent, ő fertőtlenít, 200 csomag megy ki havonta.

Petya nem látja benne a skálázódást, kiszáll, ezzel megelőzi DCS-t, aki csak most tud kiszállni, Anett azonban megpróbálja behúzni mégis, csekély sikerrel.

Fókusz az eszére hallgasson most, vagy a szívére?
Szerintem mindegy...

De adná a lét 20%-ért.

De az Anettnek sok és ő nem egy alkudozós típus, ő lenne amúgy az utolsó, akivel üzleti kapcsolatba szeretnék kerülni, Fókusz így megmenekült, bár megérdemelték volna egymást.

 

Áron, Sámuel és Miklós jönnek, egyemisták.

Tegezzük magát, vagy önözzük őket, tanakodnak.

Csíkos kötényük is van, volt egy jó ötletük és elkezdték.

Értéket akarnak létrehozni a semmiből, hát nosza.

Barbekjú szósz, pedig már aggódtam, hogy kávé ez is.

De nem, mert az egyik fiú volt Kanadában

800 üveg szószt adtak el 2 millióért.

3% 300 ezer, ügyes, mert nem könnyű kiszámolni a 10 milliós értékelést.

Dél-Karoliniai vonal, ízlik a cápákoknak.

Elnökúrnak 28 évesen már volt brendje, persze, hiszen kapta aputól...

Pár boltban azért már benn vannak, ezzel a piac 10-20%-át birtokolják szerintük, hát számolni azért nem lenne baj megtanulni...

A cukiság nem üzleti faktor, mutat rá DCS és nagyon igaza van, ki is száll, mielőtt bárki megelőzné.

Adócápa azonnal követi, nincs gyökér, a barbekjú az nem ősmagyar.

Petya kajába nem fektet, kitalálható az eredmény.

Fókusz ezt posztgraduális képzésnek ajánlja, addig hagyják őt békibe.

Elnökúr viszont edukálna is, ad 300 ezret, ami a havi parkolási díja környékén lehet, de 10%-ot kér.

A fiúk viszont 6%-nál többet nem akarnak adni, így tehát adnak 8%-ot.

Elnökúr nem hajlik, viszont DCS visszaszállna 8%-on, Adócápa nagyon izgul, nehogy pénz nélkül menjenek el, de akkor miért nem adta oda azt a 300-at ő?

A legények végül Elnökúr 10%-os ajánlatát fogadják el és mindenki határtalanul boldog, én nem, mert másfél óra csak elment az életemből feleslegesen és nagyon sok másfél órám már nincsen...

 

Überfos adás volt, sajnos nem tudok mást mondani...

Alpári Gnác Creative Commons License 2024.05.09 0 0 1090

Na, csak rákerestem erre a malomra, aminek a neve Almalomb egyébként.

 

Nos, a honlapjukon valóban szerepel egy kattintható Michelin pecsét, ott viszont "restaurant not found" fogad.

 

A zöld Michelin-lóhere linkje a saját honlapjukra visz vissza.

 

Még egy "elismerést" néztem meg, az egy sima PR-cikk.

 

Amúgy teljesen jól néz ki a hely, biztos jó is, csakhát ugye...

Előzmény: Alpári Gnác (1089)
Alpári Gnác Creative Commons License 2024.05.09 0 0 1089

Na jó, csapjunk bele:

 

Első jelentkezőnk Tünde.

Ruhaboltja van, mindig szerette a ruhát.

De a fast fashion-nel túlfogyasztunk és ártunk a környezetnek.

Ez egy elit turkáló, ahogy nézem.

Swappis ruhaforgó.

Szóval az van, hogy a megunt ruhát be lehet hozzá vinni, de ott nem pénzt adnak érte, hanem kupont, amit más ruhák árába lehet beszámítani, de fizetni azért akkor is kell.

Így megmenekül a bolygó és éhen halnak a vietnami gyerekmunkások.

10 ezer vevőjük van, 22-ben 21 millió, tavaly 31 millió bevétel.

5 millió, 10%, legalább nem árazta túl.

Profit? 20%

Disznócsászár el van ájulva, hogy Tünde egy fillért nem fizet a leadott ruháért, pénzt viszont az elvittek után kér.

Kócsella a barátnőjével együtt veszi a ruhákat, egy hónapig az egyik hordja, aztán a másik, nagyon el tudom képzelni...

Petya havi előfizetési díjat álmodik, Tünde gondolt már rá, de annyira nem lelkes.

Mire kell a pénz? Márkaépítésre és marketing stratégiára.

20-30% növekedést prognosztizál, de konkrét üzleti tervnek ezt nem nevezném.

DCS-nek annyira tetszik, hogy kezdetnek ki is száll.

Kócsellának tetszik, de 25%-ot kérne.

Petya nem látja benne a technológiát, ezért kiszáll.

Elnökúr kiszáll, Kócsella ajánlata ugyanis jó. Megoldónak sem piaca ez, ő is Kócsellához küldi.

Oké, de 25%-ért adsz-e több pénzt? Nem adok, mert ez remek üzlet. De hoz majd Gucci cuccokat, a forgatás végén pl. lelejmolhatja Elnökúr díszzsebkendőjét.

Na ha így, akkor így, Tünde kötélnek áll.

Hiányoltam a bababoltokat, ez ugyan nem pont az, de nagyon hasonló.

Ezzel együtt alighanem megéri beszállni 5 millióval 25 milliós értékelés mellett, de ekkora morzsákért nem szoktak lehajolni.

 

Lépjünk is tovább, jön Gábor és Kristóf, alvással kapcsolatos termékeket gyártanak, most pl. kitalálják, hova kell tenni a konnektort. Azt így szokták, pícs előtt, többször láttam már itt.

De ők majd nem részesedést adnak, hanem royaltit, hát sok sikert...

Hát szóval ők ágyat gyártanak, hoztak is egyet, csak úgy csupaszon a keretet, ehhez képest valami Matrackuckó a cégük neve.

Mert tapasztalatuk szerint az ágyak dugás közben szétesnek, hát nem tudom, hogyan csinálják ezek...

De ez szexbiztos, fenyőből van, ami nem nagyon értem, mitől prémium anyag?

63 millió bevételük volt ebből, de aztán visszaesett.

Intimfakkot akarnak a vibrátornak, meg USB töltőt a vibrátornak, izé mobiltelefonnak.

25 millió, 5 év és 12% royalti, aztán visszaadják a 25 milliót.

14 boltjuk van, DCS rögtön levágja, hogy ez kamu, menjenek a picsába.

Termékfejlesztésre kell a pénz, mert 180 milliót elköltöttek csarnokra, meg varrógépre, de már 25 milliót sehonnan se tudnak összevakarni.

Szóval arra kell 25 millió, hogy összekalapáljanak egy dobozt, meg vegyenek a sarki villanyboltban egy 65-ös dobozba szerelhető USB töltőt 15 ezerért, hát szép...

Elnökúr is arcátlannak minősíti a dolgot, Kócsella szintén nem jókedvű, Megoldó nem alázza őket tovább, inkább nem mond semmit.

Pedig nem arcátlannak szántuk. Értem, de így sikerült, mutat rá Elnökúr.

Mindenki szerint ez az évad legalja, én nem tudok választani a sok esélyes közül, mert ilyen azért minden adásban szokott lenni.

De mindegy is, apa-fia csalódottan el, pedig a reklám, amiért jöttek, megvolt.

 

Harmadiknak érkezik Rita, erősítésként Palya Beát hozza, remélem, nem fog énekelni...

Kávés üzletág, ebből is van évente három.

De Rita egyedül megy a cápák elé, határtalan növekedési potenciállal.

Almalom, mert örökölt egy vizimalmot, abból csináltak egy szállodát és éttermet, ami állítása szerint Michelin-zöldcsillagos, ilyenről még nem hallottam, de miután pár éve konkrétan a NER finanszírozza a magyarországi Michelin-kalauzt, nem lehetetlen.

De a covid beleszart a palacsintába, így kávé kapszulát talált ki, ami nem terheli a környezetet.

Betiltják a műanyagot, ahelyett csinálnak ők komposztálhatót.

Pécsen van töltő üzemük, ott bértöltenek.

10 millió bevételük volt belőle, de az eszközök értéke 16 millió, diszkontált érték is van: 1,8 millió.

És 180 milliót kér 10%-ért.

Rita HR menedzser külföldön, onnan menedzseli a malmot, meg a kávétöltőt, hát szkeptikus vagyok.

Hozott kávét, most ad, de nem látszik a csészében, így ad viszkis pohárba is.

Most 1% kapacitáson mennek, ezt vinnék 25-50-100%-ra. Nettó 100 ft haszon van egy kapszin, mennyi lehet akkor az ára a boltban???

Rita amúgy teljesen képben van, mindenre van válasza és nem is hülyeség. Csak hát maga a termék... DCS így kiszáll.

Miből van ez a kapszi? PLA? Dehogy, hanem kukoricakeményítő, meg a szokásos. Akkor PLA.

De ez csak iparilag komposztálható, de nem, mert otthon is. De nem lehet, mert 60 fokon bomlik csak le. Én csak csendben kérdezem, hogy a harmadik emeleten hol fogom rohasztani a komposztomat?

Elnökúr nem hisz abban, hogy az alu ördögtől való lenne, úgyhogy hagyják már őt ezzel a lebomló szarral.

Megoldó szerint, ha jön új szabályozás, akkor a nagy gyártók is átállnak erre, Elnökúr szerint nem jön.

De ők már idő előnyben vannak, mert aztán a Nestlé nem is azért fizeti a lobbistáit, hogy ne tudják 10 évre előre, hogy mikor mi lesz.

Most repkednek a számok az eljövendő 5 évre, nem akarom követni, mert ez szép gondolat, de a legkevésbé sem látom életképesnek.

A többi cápák se nagyon, ki is száll mind.

Sajnálom pedig, mert Rita kimondottan értelmes ember, kár, hogy nem valami működő dolgot álmodott meg...

 

 

Elvira (orosz) és Krisztán.

Pécsről egészséges ételekkel, kezdem unni...

Vegán izék, mondjuk rajtuk legalább látszik is.

Láda gyümivel jönnek. Ezt kellene havonta megenni.

A kávé nagyon jó, ez majd kávé helyett lesz, Nutriqa foods.

Szuperfood.

26 millió bevétel, 4 millió profit.

10 millió, 10%, pompás árazás ez is.

Színes latték lesznek, adnak kóstolót. Bizarr a lila latte, pillangóborsó virágból van.

Nincs benne koffein, hanem szuperfúd van, az energizál. Meg a datolyapor.

Ki az élelmiszer mérnök? Senki, de Krisztián szeret főzni. Elvira pedig bankár és jóga tanár. Hmmm...

DCS szerint a fiataloknak még sok hús kell, az öregeknek meg már nem, de azért kiszáll, milyen meglepő.

Üzleti terv? Sok a vegán ember, 3 év múlva még több lesz. Ez az üzleti terv.

DCS most egészen hajmeresztő fejtegetésbe kezd, hogy ha senki sem eszik húst, akkor fejre áll a világ, mert ki fog akkor növényt termelni, ha nem eszik meg az állatok.

Szeretnének minden évben duplázni. Szép terv.

Megoldó firtatja, hogy van-e a cégnek arca? Inluenszere? Na ne bassza már meg...!!!

Elnökúr szerint ők nem sales-esek, meg nem marketingesek. Szép a zacskó, csak nem lehet elolvasni, ez merőben új szempont.

DCS, bár már kiszállt, szépen felsorolja, hogy mennyi minden került eddig szóba, amivel baj van, én nem sorolom fel, mert mindennel.

De ők szenvedélyesek. Lehet, de az kevés. Ki is száll mindenki, Kócsella például azért, mert a bizniszt ebben nagyon látja és ő nem szereti a jó üzleteket ezek szerint.

Elég is volt ebből ennyi.

 

És most?

Most Bianka, pszichológus, önfejlesztő vállalkozás.

180 ezren követik, mindjárt be is jelentkezik, légzőgyakorlattal a követőinek.

Lilu természetesen ismeri.

Bianka amúgy tetszik nekem, csak ezek az önfejlesztő dolgok, ami mind baromság szerintem.

Tiktokon nyomul főleg.

Éntervező önismereti határidőnapló.

400 darabot eladott az első évben, a következőben meg 2 ezret.

Ez 15 milliós bevétel, akkor lett akadémia is, abból jött 20 millió, meg még 3 millió innen-onnan.

200 millió bevétel lenne idén.

Úgyhogy 20 milliót kér 10%-ért.

Kócsella ismeri ezt, gratulál.

Most hosszas pszihó-duma jön, azt inkább nem szemlézem, mert meggyőződésem, hogy olyan ez, mint az üzleti siker könyvek, amiknek a megírása és eladása az üzleti siker. Vagy az online nyelvtanfolyamok, ahol a tanár nem tanít semmit, csak ad mindenféle anyagokat és tanuld meg magad.

Szóval nekem ilyet biztosan nem lehetne eladni, viszolygok is az egésztől mert ez pont olyan nekem, mint placebot (homeopátiát) gyógyszerárban eladni, de ettől még lehet jó üzlet.

Hogy amúgy maga a határidőnapló konkrétan mit is csinál, azt nem értem, igaz, szóba se nagyon került.

Mindenkinek tetszik, de mindenki ki is száll.

Megoldót kivéve, aki 20%-ot kér.

Bianka alkuszik, legyen 15%.

További alku után 10 millió + 10 millió hitel 15%-ért és ez a deal.

 

Nem mondom, hogy felvillanyozott ez a mai adás, az egyik befektetés egy furmányos turkáló, a másik egy amúgy roppant kellemes hölgy teljesen felesleges (szerintem) ötlete.

 

 

Mazsola0070 Creative Commons License 2024.05.06 0 1 1088

"Levente nem nagyképű, amikor azt mondja: "én legalább értek hozzá"? "

 

Az Álommeló 2. évada (egyesek szerint csak  VV Rémálommeló) után a Nagy Sajátbrandépítő* Balogh Elnökúr Levente Elnökúr ezen dumája valami elképesztően visszafogottnak tűnik....:))

 

*Bár egyes kommentelők szerint a VV Rémálommeló inkább masszív sajátbrandrombolás volt, és ebben csatlakozott hozzá Dr. Krasznai doktor ügyvédúr fősegítő is Hisztiske szemellenzős támogatásával.

 

Na meg az is a rendkívüli visszafogottságát mutatja (már a VV Rémálommelóhoz képest), hogy az elején csak egy hajóval hasít a Dunán (?), az Álommeló 1. évadában bemutatott Mercedes AMG terepjárója után ebben az Álommeló ezen évadában már azt tartotta szükségesnek hangsúlyozni, hogy ő magánrepülőgéppel közlekedik, tiszta mázli, hogy most nem mentek a belvárosba ebédelni, pedig megnéztem volna, hogy pl. az Arany János utcában hogyan teszik le a magánrepülőgépét...:)) 

Előzmény: Ilhilla (1087)
Ilhilla Creative Commons License 2024.05.06 0 0 1087

A két hölgy -aki kapott befektetést- megérdemelte, nekem is tetszett mindkét ötlet.

 

A "szexágyasok" valóban pofátlanul, csak  a reklám miatt mentek, az új "egészséges lötyitől" már mindenki kivolt, jogosan.

 

Levente nem nagyképű, amikor azt mondja: "én legalább értek hozzá"? 

Alpári Gnác Creative Commons License 2024.05.04 0 0 1086

Fene tudja, számolgattam kicsit.

 

Nagyjából 10 ezer étterem van Budapesten jelenleg, az nem kevés.

 

20 ezer havonta nem olyan megrázó összeg, hogy bárki ne tudná kifizetni.

 

Most 200 millióra értékelték a céget, a kezdeti befektető 150 milliós értékelésen szállt be 7 millióval, a rossz hír az, hogy ez a cég jelenlegi értéke, illetve hát ez sem, mert ezt már elköltötték, ez nincs a pénztárban.

 

A dolog kulcsa, hogy a két nagy kiszállító céget sikerül-e kitúrni, mert ha valaki ezt a történetet választja, automatikusan dobja a Woltot, meg a Food Pandát, vagy ahogy azt most hívják, mert ezek kizárólagossággal működnek.

És azok működnek, bár kirabolják az ügyfeleket, de szó szerint, azokhoz képest 20 ezer az semmi, igaz, nem is biztosít kiszállítást a Fülöp szigeteki semmilyen nyelven nem beszélő bandájukkal.

 

Na de azt sem tudjuk, milyen költség-szinten csinálják ezt az abszolut semmit, ami egy beépülő modul egy már meglévő weblapba és az sincs készen.

Ha mondjuk 50%, akkor már csak 10 ezer marad éttermenként.

 

Adtak 20 milliót 10%-on, vagyis ha egy sztenderd 5 éves megtérülést számolunk, akkor évi 4 millió profitra van szükség, ami a teljes cégre nézve 40 millió.

Az havi 3,5 millió kerekítve, ami bő 300 behúzott étterem.

 

Nem lehetetlen, de azért nehezen látom bele.

 

És az sem világos, mire költenék ezt a 20 milliót?
Mert ha arra az appra, amit 7 millióból nem sikerült megcsinálni, akkor hát hümmm, ha reklámra kellene ahhoz meg kevésnek érzem.

 

Igazából ez egy nagy kockázatú befektetés, viszont ha beüt, hozhat nagy profitot, de ez legalább egy igazi startup.

Előzmény: Gabknowsworst (1085)
Gabknowsworst Creative Commons License 2024.05.04 0 0 1085

Sajnos most esélyem sincs megnézni az adást, a leírásod alapján pedig most nem sikerült megfejtenem, hogy az utolsó esetben mire is adtak tulajdonképpen pénzt. A facén úgy láttam, hogy ez is valami AI-s izé, és eltűnődtem, hogy volt-e már az idei évadban olyan AI-s faszság, amire ne adtak volna pénzt?

Ilyen éttermes dolog a startup világban, ami újat akart hozni azzal, hogy beülsz az étterembe, és ott miközben kaját rendelsz, vadidegenekkel ismerkedhetsz/chatelhetsz, a Kajahu volt - ami nekem első hangzásra is egy irdatlan baromságnak tűnt, de valaki adott rá lóvét, az éttermek el is indultak, aztán szépen meg is haltak.

Szerintem étterembe alapvetően jót enni megy az ember, esetleg ismerősökkel, hogy miért akarják ezt sokan túlbonyolítani, azt fel nem foghatom. Persze az nem egy nagy nóvum, hogy főzzél finomat, de hát egy étteremnek tán mégiscsak ez lenne a lényege...

Előzmény: Alpári Gnác (1081)
Alpári Gnác Creative Commons License 2024.05.03 0 0 1084

Hát azért mindkettővel kapcsolatosan lennének elképzeléseim, a vizenyős szemű Keserűt meghagynám a hölgyeknek:)

Előzmény: Mazsola0070 (1082)
Ilhilla Creative Commons License 2024.05.02 -4 0 1083

A "babaváráshoz" kapcsolható dolgoknak manapság nagy divatját éljük, a leendő szülők (nagyszülők) bizony anyagilag is sokat képesek áldozni egy-egy babaváró bulira, óriási felhajtással. 

A páros (az asszonyka nagyon ügyes) jól ismerte fel a dolgokat és ragadta meg ezt a szülővé válás vonalat. Ha a párok és szüleik nem sajnának az esküvő sokszor milliós költségeire áldozni, tuti erre is fognak. 

 

A miskolci világraszóló találmányt -ha már ennyit áldozott rá- végig kellett volna vinnie a szabadalmaztatás útvesztőjén, nem véletlenül kérdezett rá "Levi" is egyből erre. Ha nem kamu a dolog, hamarosan úgyis kiderül, mert Levinek van sok vize, lehet belőle "tejet" csinálni! 

Mazsola0070 Creative Commons License 2024.05.02 0 2 1082

"Elnök úr egy betűt sem ért az egészből, így nem ad pénzt. Kellett volna hozni egy elnöki asszisztenst, hátha az értené."

 

Melyikre gondoltál? A folyamatosan a nevéhez méltó arckifejezést vágó búvalbaszottképű Keserűre, vagy az idei TOP2-ből Hisztiskére vagy Unalmaskára (bár ők mindenketten átlagon felüliek, legalábbis Dr. Krasznai doktor fősegítő szerint - csak az a kérdés, miben)?

 

Mondjuk azt azért megnézném, ahogy Hisztiske a Disznókirályt is túlszárnyaló stílusban leüvölti valamelyik befektetést kérő fejét.

 

Csak az a gond ezzel, hogyha valamelyik elnöki asszisztens bármi olyat szól, ami nem tetszik a Zelnökúrnak, akkor azonnal lapát (még ha igaza is van).

 

 

Előzmény: Alpári Gnác (1081)
Alpári Gnác Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 1081

No hát visszatértünk, visszatérek én is.

 

El kell mondanom, hogy nekem a Renitens jobban bejött, mint ez, de hát minden jónak vége szakad egyszer...

És a vasárnap este továbbra is a létező legrosszabb időpont nekem, de ettől nem fog Kolozsi Péter rosszabbul aludni.

Azt is kiókumláltam, hogy a set top boxomban is vissza tudom nézni a műsort, de sajnos csak az utolsó 4 napot, amiből ügyesen kicsúsztam, marad tehát a telefon, a rest kétszer fárad, mint tudjuk...

 

Na lássuk, mi lendíti fel a gazdaságot, mindegy mi, de valami már jöhetne, mert lassan katasztrófa turizmust lehetne szervezni ebbe az országba...

 

Első versenyzőnk Barnabás, 21 éves, egyemista és biovállalkozó.

Anyuék voltak már a műsorban, biztos, csoda lenne, ha emlékeznék.

Mindenmentes, zöld.

Biokocsma.

Zöld szmúti bár.

Káptalantótiban adnak zöld szart kurva drágán minden félnótásnak.

Csírashot, ilyesmi.

20 millió, 10%, 200 milliós cég a szmötyi, mert az a neve nekije, mármint a terméknek.

Petya nem verifikálja, épp csak ki nem hányja, a többinek valahogy tetszik, különösen Fókusznak.

10-15 vasárnap van nyitva, naponta keresnek 200 rugót, ha ez valaki szerint nem ér 200 millát, az nem elég zöld.

Már én is unom magam, de ez teljesen hülye??????? Ez ugyanis 100 éves megtérülés, van akkora bolt, mint a Budapest-Belgrád vasút.

Mire kell a 20 milla? Pesti boltra. Ami drága, mert a szmötyi 300 forintba kerül és 2000-et kérnek érte. Szóval van itt árrés, de Barnabás inkább egyetemre jár.

Zegről fog pesti boltot vinni?

Adócápa szinte elsírja magát, ahogy elmagyarázza, hogy a 200 milla az nehogy már.

Nincs miért bántani őt, mondja Fókusz, és igaza van, a fiú simán csak idióta, azért meg ne bántsuk, elég baj az neki így is.

És ennyi, hálisten...

 

István és Bettina, a szülővé válást támogatják a találmányukkal.

Fel kell tölteni a készleteket, morfondíroznak egy kávézó teraszán, ahogy már csak a vállalkozók szoktak.

Bettina el is pityeredik, mert van neki gyereke.

Bettina 10 éve van jelen a szülés világában és rajzolt egyszer megerősítő üzeneteket.

Kártyacsomag ez, amit rögtön el is adtak.

8 ezret adtak el, 12 milliós profittal, meg vagyok döbbenve.

8 millió, 10%, 80 milliós cég.

Hmmm, ha ez tényleg megy ennyire, lehet benne fantázia.

Pszichológus a hölgy, de ki az üzletember? Hát István. Vagyis hát Isti és Tina a hölgy.

1300-ért csinálják a kártyát és 10 ezerért adják el, döbbenet, de úgy néz ki, el is tudják adni.

Ez, bármennyire faszság, működni látszik.

Vízkirály kiszáll, Elnökúr is, Petya AI-t tenne bele, nem értem, minek de kiszáll.

Adócápa kérdezi, minek kell a 8 milla? Mert utazgatni kell majd, menni helyekre.

27 millió profitot terveznek a fizetéssel együtt, adócápának ez összeáll, most kifosztja őket.

20%-ot kér, az nem is igazi rablás.

Fókusz 33%-ot kérne, szálljanak be mindketten.

És 30%-on beveszik a két cápát, nem értem, ez mitől jobb, mint adócápa 20%-os ajánlata?

De mindenki örül, talán nem számolnak utána...

 

Dávid jön, önfejlesztő, 20 éve.

Működni fog, biztos benne.

Card in move.

Okos névjegykártya, unikális.

Szóval ez az, hogy valahogy bekerül a cég CRM-jébe, nem egy truváj Dávid szerint se, de hát ez van, ő ezt hozta.

Meg ez behozza a szósöl médiába is, és hoz kontaktokat, bedzseket is ad.

31 millió, 15%, bő 200 milliós cég, röhögök.

Van applikációjuk, ami nincs készen, de majd kész lesz.

Ez elméletileg semmi, disznópápa röhögve kiszáll.

Sajnos kiesett a pitcsből, de disznócsászár biztosítja, hogy vele semmi baj, a termék a szar.

Mennyi van kész, kérdezi Petya?

85%

Akkor az eddig ráfordított 35 millió háromszorosa fog kelleni, hogy működjön is.

Fókusz szoftverbe elvből nem száll be, Petya meg alkoholba, nehéz lesz ez így, de Dávid mehet a picsába.

 

Attila Miskolcról, 30 éve mozog minden vállalkozásban, mármint hogy az egész vertikumban.

llyen a világon nincsen.

Világszenzáció!

Az ember mély érzelmeket táplál a tej iránt.

Leválasztják az embert az anyja melléről és csak tejet kíván.

Széndioxid extrakció, érdekes.

Addig vonta ki a széndioxidot, hogy a végén tej lett belőle.

200 ezer liter izét tudnak csinálni naponta, van gyár is, 1000 nm. 400 millió van benne, nyertek pályázatot is, de még nem realizálódott.

500 millió, 20%, de ő ezzel a lendülettel ki is szállna.

Tehát adjatok pénzt, én elmegyek Arubára, ti meg majd csináljátok azt, amiről fingotok sincs.

Most isszák a műtejet, már aki meri. Állítólag finom.

Mennyit adtál el ebből?

Nevetséges pár milliárd haszon van rajta, ja nem, millió lesz az, 1-2, az indokolja a 2,5 milliárdos értékelést.

Adócápa sajnos nem tud 500 millát adni a semmire, Vízkirály sem, adócápa szerint egyenesen felháborító az egész.

Attila eredetileg öntész, na ezt se hallottam még soha.

De van az emirátusokból is csekély 11 milliárdos ajánlata, miért akar kiszállni akkor?

Szabadalom nincsen, pedig volt Albert Einsteinnél, de nem árulta el a titkot. Mert újdonságkutatás kellett volna, de azt a faszt kutatunk, nem hogy újdonságot.

Érdekes ajtókat tud kinyitni ez a sűrítmény.

Elnök úr nem tud felelősségteljesen adni most 500 millát, de majd meglátogatja Attilát az üzemében aztán ha nem késik le, majd lesz valami.

Petya vevőkre vágyna, de azok meg nincsenek, Fókusz is ezen a vonalon nem ad pénzt. Attilát elbocsátják haza.

 

Van még egy Csongorunk is.

Ő digitalizálná az éttermeket, mert azokban csak enni lehet, telefont nyomkodni nem annyira és ez nonszensz. Ha öt percig nem buzeráljuk a telefonunkat, akkor az bizonyára meghal. Vagy mi halunk meg, ki kell kutatni...

Boros cége is volt már, meg harisnyás is, az jobban befért a postaládába.

Helyben fogyasztás az jó, minden szempontból, ÁFA, meg egyebek.

20% foglalás van náluk, ellenben a másoknál meg csak 5-7%.

2 ezer vendégük van, az sok? Szerintem nem.

6%, 20 millió, 300 milliós cég ez is.

De ilyen nincs már? kérdezi Elnökúr. Hát már hogy a fenébe ne lenne.

A vendégek 65-70%-a az étlapot nézi meg először, ezt kikutatták, a maradék vajon mit néz? A felszolgáló seggét?

Mit fizet egy étterem? 20 ezret havonta, na bravó...

Vízkirálynak ez túl sok infó és a havi díj meg olyan kevés, hogy meg sem próbálja megérteni.

Sok vendég csak átmegy az éttermeken, mondja a fiú, aminek semmi értelme. Hát hogy megy át?

Van már befektető?

Hát van, 150 milliós értékelésen adott valaki 18ezer eurót. Rossz hírem, hogy ez a cég nagyjából ezt a 7 milliót éri, ha egyáltalán. De inkább nem.

Elnök úr egy betűt sem ért az egészből, így nem ad pénzt. Kellett volna hozni egy elnöki asszisztenst, hátha az értené.

Petya adná a lét, 12,5%-ért, adócápa beszállna mellé, Csongor alkuszik ahelyett, hogy rohanna haza a pénzzel ezért a semmiért.

Jó, végül összesen 10%-ot vesznek le Csongorról, egy-egy középkategóriás autó árát dobták ki az ablakon, nagyon gratulálok.

 

 

 

Mazsola0070 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1080

Még egy példa jutott eszembe:

 

Ott volt pár éve Homoky Dorka tállyai borászlány. Na az ő borai sem a kifejezett tömegtermék kategóriába tartoznak, akik a Guseo pestot nem veszik meg az ára miatt, azok nem fogják megvenni az ő borát sem, ugyanis 6-7000 Ft/üveg alatt nem láttam borukat a webshopjukban sem, és ennél csak drágább borai vannak. (Azaz a cápák szóhasználatával élve ezt is lehet prémiumterméknek mondani.)

 

Na most az ő cégébe való befektetésre úgy csapott le a Vízkirály, mint tyúk a takonyra.

 

Egyébként lehet, hogy Guseo Zsuzsa jobban is járt, hogy nem fektettek be nála, az biztos, hogy reklámnak neki is baromi jó volt a megjelenés a műsorban.

 

Mint olvastam, a műsor estéjén lefagyott a honlapjuk az extrém sok felkeresés miatt, és hetekig csak megfeszített munkával tudták teljesíteni a megrendeléseket, olyan hatalmas érdeklődés lett a termékük iránt nagy hirtelen.

 

Ez is jól mutatta, hogy baromiokos cápákéknek mennyire igazuk volt, és nincs érdeklődés szélesebb körben a termékük iránt, biztos az összes érdeklődő és megrendelő kizárólag a cápákokhoz hasonló kőgazdag vállalkozó volt.....(én egyedül vagyok a kivétel, mert nem vagyok kőgazdag, de rendeltem.) 

Előzmény: dojcstomi (1077)
Alpári Gnác Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1079

Akkor ebben az adásban Petyánál valami félrement, mert ezt ugye ő mondta, de a játékgépes bagázsnak is kijelentette, hogy ez inkább egy bútoripari cég.

 

Arról az adásról lusta voltam review-t írni, de ezt a részt pont láttam és ki is akadtam kissé.

 

Ez ugyanis azon kevés ötletek egyike volt, amiben szerintem igenis van fantázia és nem, nem igaz, hogy ez egy bútorgyártó vállalkozás lenne.

Azért az szerintük, mert nem ők gyártják az alaplapot 8 rétegű NYÁK-ra, a beszerezhető, igen jó termékek árának az ötszöröséért és ez egy orbitális faszság.

Ebben igenis van innováció, el is tudják adni, ez egy jó befektetés lehetett volna.

 

A pestoval az az elsődleges bajom, hogy aki bukik az ilyenre, minden további nélkül el tudja készíteni otthon, pestot csinálni az azért nem egy rocket science.

Én például biztosan nem vennék ilyesmit sehol.

 

Az ára pedig nem tud kevesebb lenni!

 

Régebben csináltam szárított paradicsomot és a friss zöldfűszer többe került hozzá, mint maga a paradicsom. Aztán rájöttem, hogy ehhez aztán tényleg jó a szárított is, de a pestohoz nem jó, ahhoz friss kell.

A fenyőmag kilója 15 ezer forint körül van, egy még nem prémium, de már jó olíva olaj 6 ezer/liter.

Parmezán 10 ezer/kiló.

A bazsalikomot meg se nézem, biztos lehet venni relatíve olcsón, de fillérekbe akkor sem fog kerülni.

 

Elkészíteni, csomagolni, szállítani, ez ennyi, ha olcsóbb lenne, akkor már biztos hamis volna.

Előzmény: dojcstomi (1077)
dojcstomi Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1078

DE volt olyan is, amikor éppen azért cseszték le a vállalkozót, hogy miért adja ilyen olcsón a termékét, mert szerintük ezért jóval többet kellene kérni.

 

Ezért gondolom azt, hogy itt kb. senki nem tud jól bejönni az ajtón. Sokszor akkor sem szállnak be, ha az illetőn nem tudnak "fogást találni". Azon címen, hogy nekem már van egy ilyen üzletem vagy azon címen, hogy köszönöm, de nincs közöm a témához. :D

 

horror árú sportcipőket forgalmaz (na aztán az is prémiumtermék), ott ezzel nem volt semmi gond,

 

Igen, kicsit ellentmondásosan gondolkodnak, egyik esetben a prémiumszegmens megcélzása probléma, másik esetben nem.

 

Balázs Kicks ügyben, nekem az a nagy kérdés, hogy mennyire praktikusak, kényelmesek, használhatók ezek a cipők? Tehát csak a design a lényeg, vagy ügyelnek arra is, hogy ne 2 perc alatt legyen hólyagos benne a lábad?

 

Mert ránézésre még a magasszárú sneakerek is sima gumitalpú tornacipő hatását keltik. A 90-es évek elején fű-fa-virág olyanokat hordott tesiórán. Azok meg egyrészt nem egész napos hordásra lettek tervezve és nem is tartották a lábat semmilyen szinten.

Előzmény: Mazsola0070 (1076)
dojcstomi Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1077

én nem hiszem, hogy Guseoék kifejezetten csak egy szűk réteget akarnának megcélozni,

Akkor ebben az adásban Petyánál valami félrement, mert ezt ugye ő mondta, de a játékgépes bagázsnak is kijelentette, hogy ez inkább egy bútoripari cég.

 

Guseo asszony azt is mondta, hogy nem volt ideje kifejteni további terveit. Ezek szerint nem lehet eleget készülni erre a műsorra vagy cápák folyton más irányba terelték a beszélgetést. De az cseppet érdekes, hogy bejönnek ide az emberek és kb. minden csak a show kedvéért történik, mert lehet hogy a valóságban semmi nem úgy fog történni, ahogy arra az eseményekből lehetne következtetni. Így értem, hogy miért érkeznek mindig irreális ajánlatokkal.

 

Amit viszont nem értek, hogy ha ők mondanak egy reálisabb cégértékelést a vállalkozónak, akkor abból maga a vállalkozó miért nem kalkulálhat nekik egy új ajánlatot? Mert mindig (vagy legalábbis többnyire) azzal érvelnek, hogy a 100 milliós cégérték értelmezhetetlen, ezért én kiszállok. De ez azért nem érv, mert ezt tevékenységtől függetlenül csípőből bármelyikre mondhatnák, amelyik 10 milliót akar 10%-ért.

Előzmény: Mazsola0070 (1075)
Mazsola0070 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1076

Ott volt például a Balázs Kicks, aki horror árú sportcipőket forgalmaz (na aztán az is prémiumtermék), ott ezzel nem volt semmi gond, sőt emlékeim szerint be is szálltak volna, természetesen jó szokásuk szerint "húgyé-szaré".

 

Balázs persze mosolyogva elhajtotta őket azzal, hogy ő tudja mennyit ér a cége, reklámnak viszont zseniális volt, mert a műsor óta felkerült a térképre a Balázs Kicks.

 

DE volt olyan is, amikor éppen azért cseszték le a vállalkozót, hogy miért adja ilyen olcsón a termékét, mert szerintük ezért jóval többet kellene kérni.

 

 

Előzmény: dojcstomi (1074)
Mazsola0070 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1075

Az Auchanban kapható olasz Barilla vagy Bertolli "tömegpestó" 1500-1700 Ft (közel 20 dekás kiszerelésben), Guseonál az 5 dekával kevesebb kiszerelésű olcsóbb (műanyag tégelyes verzió) 2000 Ft. DE van 80 dekás műanyag kiszerelésű is, sajnos azt nem árulják a webshopban, mert csak vendéglátóhelyeknek forgalmazzák, pedig vélhetően még a fenti árnál is olcsóbban tudják így kihozni.

 

Viszont a 10 dekás kiszerelésű üveges verziót 4000-ért adják, ezt nem is értem, ennyire drága lenne az üveggönyöleg? (Hűtőben a műanyag kiszerelésű is eláll egy hónapig, azt nem tudom, az üvegesnek felbontás nélkül mennyi a szavatossága, de gondolom több.)

 

Persze a fenti árak akkor igazak, ha Guseoéktól közvetlenül rendel az ember az Interneten, a Culinaris már közel 5000-ért adja a 10 dekás üvegeset.

 

Úgyhogy ha az ember "okosan" vásárol (nem az üveges kiszerelést és nem valami csicsa prémiumkiskereskedésben), hozzá lehet jutni elfogadható(bb) áron is (a minősége az tényleg szuper), mi nem vagyunk kőgazdag prémiumvásárlók, de a neten már rendeltünk tőlük többször is (természetesen műanyag kiszerelésűt), nekünk ennyit megér. (A Culinarisban viszont már nem venném meg a fenti árért.)

 

Úgyhogy fentiek miatt én nem hiszem, hogy Guseoék kifejezetten csak egy szűk réteget akarnának megcélozni, akinek van igénye az ilyen jellegű, minőségében tényleg prémiumtermékre, annak módja van arra, hogy azt elérje olcsóbban is.   

 

Lehet, hogy a cápákoknak ebben kellett volna segítenie, ötleteket adnia, hogy hogyan lehetne a nem kőgazdag vásárlórétegnek elérhetőbbé tenni.

Előzmény: dojcstomi (1074)
dojcstomi Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1074

Belekezdtem a 9.-be is.

 

Pestos néninek azt mondja Petya, hogy amellett, hogy a cucc hűtést igényel, a prémiumot célozza, ami akadályozza a cég növekedését.

 

Csak azt mondja már meg nekem valaki, hogy mitől függ, hogy ha egy cég a prémiumot célozza, akkor az gátja-e vagy elősegítője-e a cég növekedésének?

 

Mert korábban már számtalan esetben (sajnos konkrétumra már nem emlékszem) hallgatólagosan elfogadták, hogy egy adott cucc prémiumtermék és nem tömegeknek szánja a vállalkozó és nem mondták nekik, hogy a prémiumság a cég növekedésének gátja.

 

Aha értem... Levente szerint a prémiumpiac Budán létezik két kerületben. (gondolom 11 és 12 vagy 2)

 

De ha még a fővárosban is ilyen szűk rétegnek szánják ezeket a prémium cuccokat, akkor miért akar minden kajás vállalkozó prémiumcuccot eladni? :DD

showtile Creative Commons License 2024.03.21 0 0 1073

That's great

Alpári Gnác Creative Commons License 2024.03.18 0 0 1072

Liftben jószerével bármit meg lehet oldani, a legtöbben segélyhívó telefon is van, évtizedekkel ezelőtt én is szereltem liftbe telefont.

A liftek teteje romantikus egy hely, van ott minden is, érdemes megnézni pl. a 3-as metró új ferde üvegliftjeit, a Klinikáknál pl. jól látható, mi minden van ráhajigálva a tetejére:)

 

Az ötlet ettől függetlenül szürreális persze, de nem a villany a fő oka.

Előzmény: zo73 (1071)
zo73 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 1071

"Meg hogy oldod meg az áramellátását?"

 

Nem tudom arrafelé hogy van, de nálunk nem gyertya világít a liftben, szóval csak lehet ott valami áram. Hogy mennyi, azt nem tudom, de nálunk 25 éve a 60W-os izzókat lopkodták ki kb heti 3x.

Előzmény: dojcstomi (1070)
dojcstomi Creative Commons License 2024.03.18 0 0 1070

A 8. részt nézem, két manusz a társasházak életéről beszél, mutatnak egy tabletet egy meglehetősen hiányos Budapest térképpel. Igen mert gondolom a 4., a 22., a 12. és a 2. kerületben nincsenek is társasházak. Hagyjuk már! Vidéken meg főleg nincsenek ugye?

 

Lassan odajutunk, hogy mindenkinek kellemetlenül kéne éreznie magát, ha Pest megye határán túl lakik.

 

50 lakásos társasházakra tervezik. Hát akkor elég sok újépítésű kipotyog. Minimum 50 lakás 1 db tízemeletesben van. Meg elve nem érthető hogy tekint egy társasházra, mint gazdasági entitásra vagy fizikailag egy épület egy lépcsőházára? Utóbbi esetet írtam én.

 

Hogyhogy liftek mellett? Ezek hülyék? És ki a franc fizeti az extra áramdíjat meg netet ehhez? :D Meg gondolom villanyszerelő is kell, hogy a megfelelő ágaztatást megcsinálja a képernyőiknek. Meg amúgy sok helyen gyakorlatilag minimális vagy semmi hely nincs a liftek mellett. Meg lift mellett eleve baromság, oda kell esetleg, ahova a normál faliújság is kerül, HA VAN.

 

A liftre egyrészt nem kell mindig várakozni, másrészt aki alacsonyabb szinteken lakik és még elég fitt, az gyorsabban felér, ha lépcsőn megy.

 

Azért az is meglep, hogy burzsujék nem hallottak még liftreklámról.

 

István kérdi: Miért nem a liftben reklámozók találták ezt fel? Gondolom biztonsági okokból, meg mert egy liftben limitált a hely. Egy nagyon lapos felület még simán elfér, egy képernyő, bármilyen lapos is az, mégis csak vastagabb. Meg hogy oldod meg az áramellátását?

 

Arról meg aztán ne is beszéljünk, hogy vannak lakóközösségek, ahova olyan albérlők vagy esetenként idegenek kerülnek átmeneti jelleggel, akik nem törődnek semmivel.. kirakás után a második kanyarban általános lenne a betört képernyő.

 

És mondjuk ha ők társasházakat céloznak, arra igazán nem lehet azt mondani, hogy "rétegműfaj", mert általában nem a burzsujok laknak társasházakban. De mint látható, ők sem látnak messzebb Budapestnél.

Mazsola0070 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 1069

Azt hiszem mi a Pestoguseo-ban megtaláltuk a második terméket, amelyet gyakran fogunk rendelni (az első a Boro Kávé, amióta felfedeztük a Cápákban, mindig tőlül rendeljük a kávét - arra már nem is emlékszem, hogy kaptak-e befektetést).

 

Úgy tűnik másoknak is felkeltette az érdeklődését, mert este tízig a hatalmas leterheltség miatt nem lehetett belépni a honlapjukra, ma reggel fél ötkor sikerült.

 

A műanyag tégelyes kiszerelésben egyébként egész elfogadható ára van (több mint a felével kevesebb, mint az üveges, ezek szerint ilyen rohadt drága a göngyöleg), a szarvasgombás pesto így 2490 Ft, az üveges kiszerelés 5400 Ft (bár az üveges 1 dekával több). De az alap pestojuk műanyag kiszerelésben 1990 Ft.

 

Nyilván ebben a formában nem volt befektetésre alkalmas, viszont az is kérdés, hogy egy ilyen vállalkozásnak mennyire jó, ha netán egy pestogyárrá nőnék ki magukat, megmaradna-e a minőség?

 

Én több kolbásznál is tapasztaltam, hogy amíg a neten lehetett tőlük rendelni, kifogástalan volt a kolbász minősége, aztán amikor megjelent a termék egy áruházláncban, rövid idő alatt hígfos lett, a megnövekedett mennyiségi igény nyilávnvalóan a minőség rovására ment (pl. nem tartották be a készítési technológiát, és nem szárították addig a kolbászt, mint korábban).

 

Nekem jó minőségúnek tűnik a SunCity BBQ is, de ez engem is akkor érdekelne jobban, ha valahol készen lehetne kapni a BBQ húst - ezt a műfajt ugyanis először egy több százezres BBQ sütő vásárlásával kellene kezdeni.

 

De néztem a cégjegyzéket, úgy tűni Dejsznókirály tényleg komolyan gondolta, mert már szerepel is a fűszeres cég tulajdonosai között a befektetési cége.

 

A játékosok, a rendezvényszervezők (akiknek a "Habeda" cégnevéről nekem rögtön a "Hadova" ugrott be) és a fogorvos gyerek bennem sem hagytak mély nyomot.

 

 

 

Előzmény: Ilhilla (1068)
Ilhilla Creative Commons License 2024.03.03 -1 0 1068

Azt hittem, jobb lesz ez a rész, de csalódtam. Ismét pár "ingyen reklámért" jött vállalkozó, befejtetésre alkalmatlan dolgokkal.

shadoe Creative Commons License 2024.02.26 0 0 1067

Nálunk is megvolt ugyanez a keveredés, egészen máig abban a hitben voltunk, hogy a Cápák közt aktuális évada tegnap véget ért. Most viszont látjuk a promot folyamatosan, vasárnap 19 órai kezdettel a műsor folytatódik.

Nem ide tartozik, de nyomtatott tévéújságból is kaptunk hamis információt a napokban a Mutasd a hangod c. rivális műsort illetően, az újság még szombaton jelezte a programot, miközben párhuzamosan a Cápák közttel tették át vasárnapra, nyilván sejtjük, mi okból.

Ilhilla Creative Commons License 2024.02.26 0 0 1066

Igazad van. A műsorújság az említett filmsorozatot a Cápák után adja 3-án.

Előzmény: dojcstomi (1065)
dojcstomi Creative Commons License 2024.02.26 0 0 1065

Tudtommal a következő adás március 3-án lesz, utána tűnnek el hosszabb időre.

Előzmény: Ilhilla (1064)
Ilhilla Creative Commons License 2024.02.26 0 0 1064

A "következő adás" elég érdekesnek ígérkezik, sajnos majd csak áprilisban láthatjuk a Renitens c. sorozat miatt. 

forgoszel Creative Commons License 2024.02.25 0 0 1063

Ez a lépcsőházi monitoros hirdetés több sebből vérzik.

Először is a monitorok 90 %-a már az első hét után eltűnne a lépcsőházakból :)

Másodszor, ahhoz hogy kihelyezzenek bármit is a lépcsőházakba a tulajdonosok többségi határozatára van szükség.

Harmadszor: elhangzott, hogy az áramot és a wifit a társasház adná. Ingyen???? Miért is?

Negyedszer: az nem hangzott el, hogy az adott társasháznak mennyit fizetne a cég hogy ott működhessen a monitor

Kapásból ennyi.

Alpári Gnác Creative Commons License 2024.02.25 0 0 1062

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!