A kimérés? Máshol is probléma. -pékségek,-tejtermék gyártók (itt elsősorban a kisegitő iskolákból válogatnak )Húsfeldolgozás......
Én pékségben tapasztaltam; -Azt értem, hogy 5 lapát ,de mi az a %-k ?
S a vizforgató medencék ? Na itt se tudják, hogy mi micsoda ;" valami ppm ről hadováltak "
Hypo és akkumlátor kénsav ,egyikkel fertőtlenitenek a másikkal közömbösitik. Ha elromlik a PLC vezérelt keverőszelep--akkor olvassuk az ujságban ; klórmérgezés történt.
De tudod a LADA korszakban leirták az auto kezelési könyvében a szelephézag állitást.
Ma meg? Ne idd meg a vizhűtő,ablakmosó folyadékot.......S ha a szemedbe kerülne....
Egyre jobban ezirányba haladunk, mint a macska száritása a mikróban ?
A himalájai lúdnak nagyon komoly turbófeltöltője van. Símán átrepüli a himaláját, olyan nagy a szolgálati csúcsmagassága. Persze a repülőgép ablakán nem tud benézni, de símán feltünhet a repülő mellett repülve. A repülő sokkal gyorsabb. A vándorsólyomnak a legnagyobb a max. sebessége, zuhanásban 350 km/h körül van.
Annak szerintem túlságosan is egyféle magasságban kényelmes.
Gyümölcs van félmagasságban is, de ezen ott csak kényelmetlen létrafokok vannak - a "lakótér" szint viszont nemcsak padlónak, hanem pad-deszkának is helyet ad.
Nem szemétkedsz, beismerem én, hogy fogalmam sincsen így a számok alapján hogy ez milyen ténykedést takar.
Az biztos hogy már van annyi gyakorlatom az ugrókötéllel, hogy utasításpontok citálása helyett inkább lelépek a gépről, szíjjelkapom a kábelt és lenézem a mandinkát. Nincs azzal semmi baj hogy nekem kell a két gép között kialakítani a kapcsolást, és azzal se hogy nekem kell forgalomba helyezni a gépmenetet..
Egy tollvonás után ssimán kérek engedélyt és adok visszajelentést is, bezárom az ajtókat és elmenesztem magam élőszóval akár Kelenföldről is ha valahol egy zöldet látok a sok vörös között.. csak legyen odaírva az utasításmódosítás aljára hogy ki hozta ezt a döntést, és ki engedélyezte.
Hogy tudjam kit kell fölkeressek, miután letöltöttem a felelősségem alapján nekem járó büntetést.
Ez szerint mondjuk a Leó és a Szili vonatfűtési feszültsége között valószínűleg kialakuló kiegyenlítő áram miatt kellett feltalálni a hatvanas-hetvenes években a fűtési reteszelő relét és reteszkulcsot?
hm.. nekem értelemszerűbbnek tűnt hogy valami anyagi kárral járó sorozat végén alakult ki rá az igény.
A párhuzamos trafókkal ott a gond, ha eltér (jelentősen) a karakterisztikájuk, akkor a terhelést nem egyenletesen fogják magukra venni; rosszabb esetekben kiegyenlítő áram indul meg a trafók között.