Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Platon Creative Commons License 2 perce 0 0 142574

Egyrészt egy méh nem tud autót vezetni. Egy autó vezetése nem csak az akadályok elkerüléséből áll.  Másrészt azért elég sok rovart látok koppanni az üvegen...

 

De persze tény hogy az idegrendszer sokkal hatékonyabb mint a számítógépek. Már csak le kell másolni.

 

Ettől még sajnos odébb vagyunk. 

 

 

 

Előzmény: Cleaning Cloths (142571)
FRANKYE Creative Commons License 5 perce 0 0 142573

Dobj egy képet a Teslárol amivel jársz, úgy hogy a kezed benne legyen és hármast mutatsz az ujjaddal. Köszi. 

Előzmény: Platon (142544)
Platon Creative Commons License 5 perce 0 1 142572

Barátom.

 

Én tíz éve írogatok ide, te meg úgy két éve jelentél meg itt. Örömmel válaszolnék neked, de jelen szösszeneted egy mondatban összefoglalható.

 

Állításod a következő. "Te egy tudatlan ökör vagy, takarodj!"

 

Had segítsek kicsit.

 

https://a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes

 

Helyezzük ezt el a Graham féle piramison. Jól láthatóan messze elkerülöd azt a sávot ahol azok vitatkoznak akik tudnak is valamit a témáról. Te hiszel. De nagyon. Ez az a sáv ahol a valós tudás és érvek ingerült személyeskedést és szidalmazást váltanak ki.

 

Talán megérted kedves barátom hogy erre nem nagyon lehet érdemben reagálni azon túl hogy felhívjuk a figyelmedet a kulturált és érdemi vita fontosságára. 

 

Legyen szép napod :)

 

Előzmény: Capt.IQ229 (142569)
Cleaning Cloths Creative Commons License 5 perce 0 0 142571

Az a helyzet, hogy kevés dolgot olvashatsz az állati találmányoskról, és a zoológiából.  A rovarok, madarak is roppant gyorsan közlekednek és el tudják kerülni az ütközéseket. Pedig nincs radarjuk sem, mint a denevéreknek. Nagyon picik az agyuk és sok mindent fura, de az izomhoz közeli agyszerű funkciókat ellátó szervek oldanak meg. Tehát még egy ember agya sem kell az önvezetés mesterséges intelligencia alapú lemodellezéséhez. Elég egy madáré. (esetleg a közlekedési táblák leolvasása miatt plusz egy olvasó modul) 

Előzmény: Platon (142560)
FRANKYE Creative Commons License 10 perce 0 0 142570

Tapasztalatból beszélsz, hogy sokat kell várni a töltőkre? Hányszor töltöttél töltőhelyen? 

Előzmény: Platon (142563)
Capt.IQ229 Creative Commons License 10 perce -1 0 142569

Óriási hiányosságokkal küszködsz mind jelenállapotbeli, mint jövőbeni kilátások tekintetében is.

Valamint tisztán látszik, hogy logikai képességeid is egy alacsony és véges szinten rekedtek.

Lejjebb elmondtad már, hogy szar az elektromos autó.

Megértettük, többet nem kell szajkóznod.

Mehetsz át másik topicokba.

Szia, köszi, hogy itt voltál.

Előzmény: Platon (142566)
Cleaning Cloths Creative Commons License 15 perce 0 0 142568

Amit írsz az logikus lenne az alkalmazott mérnüki tudományi műszaki életben. De a közgazdaságtan, az nem műszaki élet. A politikai döntések meg főként nem azok. A Divat és a vallás, meg főként nem az. 

Előzmény: Auralianus (142559)
mica-r Creative Commons License 20 perce 0 0 142567

Miért a hidrogén a jövő?

Előzmény: Platon (142566)
Platon Creative Commons License 30 perce 0 1 142566

Jelenleg a PHEV az ami tényleg életképes koncepció Nem véletlen hogy hibridből messze messze többet adtak el mint BEV-ből valaha fognak. És a hibrid eladások nőnek, a BEV tetőzött sok helyen már csökken is.

 

És igen hosszabb távon a hidrogén a jövő, de jelenleg még nem elég érett a technológia.

 

 

Előzmény: JAMIE222 (142564)
mica-r Creative Commons License 30 perce 0 0 142565

Hülyeség :-)

Valahol a kettő között lesz az igazság. Az ev nem mindenre alkalmas, az ice kiváltható vele részben.

Előzmény: JAMIE222 (142564)
JAMIE222 Creative Commons License 45 perce 0 0 142564

Hülyeség.

Az , hogy neked nem való, az okés. Gondolkodásmódon kellene állítani, és értem, ha valakinek az nem megy. Annak marad a hidrogénes. Ja nem. Dízel?

Előzmény: Platon (142563)
Platon Creative Commons License 1 órája 0 1 142563

Ezt azért vitatnám.

 

Nyilván ízlések és pofonok, azért a legtöbb ember nem szeret azon izgulni hogy lesz e szabad töltő, és nem az élete vágya órákat tölteni különféle vadregényes benzinkutakon.

 

Most hogy a téli kalandokról és szuper hatótávról ne is beszéljek. Nyilván aki sosem hagyja el az országot és jellemzőben csak az agglomerációban furikázik annak ezek nem nagy problémák. De a legtöbb ember egy autót tart és elmenne vele horvátországba esetleg görögbe vagy síelni is. 

 

Ezzel szemben egy EV-nek már Debrecen oda vissza is probléma. Télen a legtöbbnek még oda is. 

 

De abban igazad van hogy városban golfautózni a dugóban arra kényelmes.

Előzmény: Auralianus (142562)
Auralianus Creative Commons License 1 órája 0 0 142562

Mi is 4+ eve jarunk csak elektromossal. Skodaval / Nissannal sincs semmi gond se rovid, se hosszu tavon. Aki imad egy seggel levezetni 500+ km-eket, az ne vegyen EV-t mindenki masnak meg annyit mondanek, hogy csak akkor probaljon ki EV-t, ha eldontotte vltani fog... EV-bol berregosbe visszaulni kinszenvedes... annyira az, hogyha a ceges flottaban epp nincs szabad EV es mindenkeppen menni kell, akkor inkabb megyek sajattal.

Előzmény: a8lang (142547)
mica-r Creative Commons License 1 órája 0 0 142561

Szóval azt mondod, hogy gyakorlatilag kész vagyunk az önvezetővel?

Mindenképp szólj, ha már használod!

Előzmény: Cleaning Cloths (142545)
Platon Creative Commons License 1 órája 0 0 142560

Meg ugye ez a könnyűtől a nagyon nehézig vezető út.

 

15 éve már csináltunk a haverokkal teljesen önvezető RC repülő modelt, mindent mi programoztunk, felszállt, leszállt, oda repült ahova mondtok. Nem azért mert ennyire királyok vagyunk hanem mert az a része ilyen egyszerű, csak munka kérdése. Tegyük hozzá hogy azért hosszabb útra nem volt alkalmas mert a motor rezgései túl nagy hibát tettek a mems giroszkópokba. Nyilván lézergyűrűssel nem lett volna gond de az másik sztori. Ma már persze ez is könnyebb.

 

Na de egy önvezető autó, ami minden időjárásban minden úton hozza egy ember teljesítményét. Az messze nem triviális, és a szükséges számítási kapacitás - pláne lidar nélkül - olyan energia igényel bír ami eleve megkérdőjelezi az elektromos autóban való alkalmazásukat.

 

Még jó egy két évtized mire lesz belőle valami.

Előzmény: Auralianus (142559)
Auralianus Creative Commons License 1 órája 0 1 142559

Igen konnyen belathato okokbol az elso lepcso a teljesen automatizalt csomagszallitas repulo dronokkal, majd a full onvezeto metrok / vonatok / villamosok / repulogepek es csak utana lesz onvezeto auto. Igy tud a legkonyebben lepest tartani a muszaki fejlodes a tarsadalmi elfogadottsaggal.

Előzmény: Cleaning Cloths (142545)
Platon Creative Commons License 1 órája 0 0 142558

Értem, te meg a főcenzor vagy.

 

Tudod az elektromos autó nem egyenlő a BEV-el. Segítsek még?

Előzmény: Capt.IQ229 (142556)
Platon Creative Commons License 1 órája -1 0 142557

Lol teso, de benézted ezt.

 

Előzmény: Capt.IQ229 (142553)
Capt.IQ229 Creative Commons License 1,5 órája -1 0 142556

Gazdagok hobbija, nem autó.

 

 

Megértettük, köszönjük.

Be is zárhatod a topicot és ki is veheted a kedvencekből.

Többet ide nem kell jönnöd, mindent elmondtál.

Előzmény: Platon (142555)
Platon Creative Commons License 1,5 órája 0 1 142555

de neki jó 30 km-es ingázásra

 

Így van.

 

 a nem rendszeres hosszú utakra tökéletes. komoly kompromisszumokkal használható.

 

- A menetidő jelentősen hosszabb. Különösen télen.

- Folyamatos a stressz hogy a kinézett helyen lesz e szabad gyorstöltő.

- Csak nyugatra lehet vele utazni. Kelet vagy dél fele teljesen alkalmatlan.

 

Gazdagok hobbija, nem autó.

Előzmény: MZ/Y (142552)
Platon Creative Commons License 1,5 órája -1 0 142554

Ja hogy troll vagy, és személyeskedésben utazol...

Van a magad fajtára egy gomb.

 

 

Teslát meg messziről sem láttál az is látszik.

Előzmény: kiggyo (142551)
Capt.IQ229 Creative Commons License 1,5 órája -1 0 142553

Most nézem, hogy nem is az álmodozó tinédzser fajta, mint a lambós a plakátjaival, hanem a tipikus unatkozó nyugdíjas 80ezerHSZ-el vagy 500topicban.

Hardkór megmondóember "0" tudással.

Előzmény: kiggyo (142551)
MZ/Y Creative Commons License 2 órája 0 0 142552

Addig örülj, míg nem kutyáz. :)

 

Szomszédnak Y a céges verdája, előtte volt 5-ös BMW,  Kia Sportage, BMW i3. Közlekedésre használja, se el nincs ájulva az Y-tól, se semmi baja vele. Ahogy írtam, minden sérült nagylányával simán bevállalták Spanyolországot egy 2 hetes körre, nem is volt semmi gondjuk. Nem mindenkinek, minden felhasználásra jó, de neki jó 30 km-es ingázásra + a nem rendszeres hosszú utakra tökéletes.

Előzmény: kiggyo (142551)
kiggyo Creative Commons License 4 órája -1 3 142551

Nem vagyok a tesód, főleg egy ilyen lipótmezőről szabadult elmebetegnek. 

 

Írásaidból messziről látszik hogy nagyon-nagyon messziről ugatod ezt a témát (IS), nemhogy Teslával jársz.

 

Bár viccesek a magadfajta bohócok a topicokban de teljesen feleslegesek, csak szaporítják a bejegyzéseket.

Előzmény: Platon (142544)
Capt.IQ229 Creative Commons License 5 órája 0 1 142550

Te a lambós padtársa vagy az isiben?

Előzmény: Platon (142544)
Capt.IQ229 Creative Commons License 5 órája 0 1 142549

Egyrészről ezt egy olyannak írod aki több teszlát is használ, pont HOSSZÚ utakra is.

És pont nem a 110-el ténfergő forma.

:))))))

 

Másrészről ha nemekd a 2 töltőfej a nagy töltőállomás akkor nagyon látszik, hogy nagyon háttal ülsz a lovon.

EZ persze másból is látszik.

 

Előzmény: Platon (142538)
a8lang Creative Commons License 10 órája 0 1 142548

Nem szoktam tervezni, csak beírom a címet  vagy a cég nevének az elejét és ő szépen megtervezi az utat, nem szoktam felülbírálni, csak ha van a közelben v3 suc, az autó meg v2-t tervez be ami lassú fos.

Előzmény: Platon (142538)
a8lang Creative Commons License 10 órája 0 3 142547

6 éve járok EV-vel, tobb mint 200e km-t mentem már csak elektromossal ,4 éve teslákkal. Ilyen kevés bajom nem volt autóval előtte mint ezekkel.

Nekem megfelel, nem vagyok utazó ügynök aki napi 1000km-t megy. Legtöbbször országon belül használom. Autópályán se a külső sávban megyek 110-zel. Kb 300km Autópálya hatótáv is megfelelő nekem.  Amúgy is megállok 300km-enként. De ritkán megyek messzire kocsival,  amikor mentem , eddig nem volt gond, 20-30perc töltés. 

Előzmény: Platon (142538)
szilvatövis Creative Commons License 10 órája 0 0 142546

Intel Loihi... pár év és célfeladatokban veri az embert.

https://raketa.hu/neuromorfikus-rendszer-intel-hala-point

Előzmény: Cleaning Cloths (142542)
Cleaning Cloths Creative Commons License 11 órája -3 0 142545

Egy rutinos emberi autó vezetőt modellezni MI-vel, nem nagy feladat ma már. Csak így kell nekiállni.

Tehát nem kell feltétlenül tökéletesre, csak kellően jóra.

Az megoldja a váratlan helyzetek kellő nagyszámú arányát is. Ami elegendő az 5-ös automata önvezetéshez.

Az ember is lassabban halad, vagy  leáll az autóval, ha olyan rosszak a körülmények. Ezt gép is meg tudja tenni. 

 

Sima okos mobiltelefonba elférő a technológia. Árban is. Ja és nem kell feltétlen állandó adatkapcsolat sem. Max elég néha-néha frissíteni. 

Előzmény: mica-r (142543)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!