Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 3 órája 0 0 28270

 

 Ja, hát anno még én is erős voltam, leszedtem a Sierra balos féltengelyanyáját jobbra. Egy darabig ellenkezett, de aztán győzött a nyers erőszak.  :DD

Előzmény: lacipécs (28265)
lacipécs Creative Commons License 3 órája 0 0 28269

Nekem sem 40 centis crowa szártól szakadt annak idején a csavar... :)Csak tizen éve,többet gondolkodok,mielött hülyeséget csinálok.Klasszikus: Fiatal voltam és kellett a pénz. :)))

Előzmény: cam aro (28268)
cam aro Creative Commons License 3 órája 0 0 28268

covid (2x) levitt rolam 10-15 kilot.. ami meg nem birt vissza jonni. (gyanitom mar nem is fog ) 

ennek ellenere mindig is utaltam a fizikai erokifejtest, HA volt/van mas megoldas. 

en rateszem a toldot a karra, ha kell ket meterest, de erolkodjon a fhaszom egy 60 centis breaker baron. 

ezek itt, nem teszik ra.. 

..ok erossek.. :) 

Előzmény: lacipécs (28267)
lacipécs Creative Commons License 4 órája 0 0 28267

Hááát?

Fiatal az már nem!

És mintha gyengülnék is.... ;-)

Előzmény: mica-r (28266)
mica-r Creative Commons License 5 órája 0 0 28266

reméljük most már okos is vagy :-)

Előzmény: lacipécs (28265)
lacipécs Creative Commons License 5 órája 0 0 28265

Fiatal voltam és erős!!!  :)

Előzmény: lacipécs (28264)
lacipécs Creative Commons License 5 órája 0 0 28264

Igen!!!

Huszon-harminc éve jártam így valami Fiat Brava 1,2 vagy 1,4-el.... 

De utána sikerült kimenteni a főtengelyből a maradékot.  :)))

Előzmény: 409 (28260)
Adm Creative Commons License 6 órája 0 0 28263

Nincs ötödikben és fék, tudom, mennyire nyúlik az egész hajtáslánc, de amúgy is a műhelyben van a motor.

Még kap egy rögzítést a fogaskoszorú, aztán ha nem megy meglátogatom Pacot.

Előzmény: cam aro (28259)
Adm Creative Commons License 7 órája 0 0 28262

Megnéztem :)

Előzmény: Paco155 (28261)
Paco155 Creative Commons License 7 órája 0 0 28261

Adm nem hülye. Csak megnézte a szerelési utasítást...

Előzmény: 409 (28260)
409 Creative Commons License 7 órája 0 1 28260

Pláne, ha balmenetes.......  :DD

Előzmény: cam aro (28259)
cam aro Creative Commons License 27 órája 0 0 28259

A főtengely végén a csavar röhög rajtam,""

 

ha 'nyujtod' abbol nem lesz lazulas. 

valahova kell egy komoly, nyulas nelkuli tamasztas. 

nem kilazitani kell, hanem ki roppantani...

(otodikben fekvel, az nem az. ) 

--------------------------

 

 De reszeltem felcsavarozható rögzítőelemet a fogaskoszorúhoz ahogy a gyár használja a célszerszámot - az nagyon kellett neki. ""

 

hallgas pacora. 

Előzmény: Adm (28252)
cam aro Creative Commons License 29 órája 0 0 28258
Előzmény: Adm (28256)
cam aro Creative Commons License 29 órája 0 0 28257

csak pongyolan fogalmaztam.

 

ugy ertettem hogy futes feszultsege mogott ott van 2-4A is,

vagyis viszonylag nagy aram, egy merult elemhez kepest.  

Előzmény: lacipécs (28245)
Adm Creative Commons License 1 napja 0 0 28256

Olyan nincs hogy valami ne engedjen az erőszaknak. :D

 

A sarokcsiszolónak még soha senki sem mondott nemet :)

Előzmény: Paco155 (28255)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 28255

Na, a leltár szerint 3/4 merevszár, 3/4 400-as toldó ha kell, 3000/2300/1500/1000  acélcsövek, 1200 fokos gázfáklya+fqagyasztó, illetve WD40 állnak rendelkezésre ez ügyben. 

 

Olyan nincs hogy valami ne engedjen az erőszaknak. :D

Előzmény: Paco155 (28253)
Adm Creative Commons License 1 napja 0 0 28254

Nem is szeretném elhozi a birtokról, megnézzük együtt. Méregetni csak a kiszerelet blokkot szeretném, ami az autóban van, az nem opció, nem szeretném hogy pár hetet, hónapot álljon az autó, míg elreszelgetem az épülő motort. Ha nem jó, nézek majd másikat.

 

A két méteres kerítéscső jó dolog, mert nekem csak egy méteres van :) 

Előzmény: Paco155 (28253)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 28253

"A főtengely végén a csavar röhög rajtam, ütvecsavarhúzó illetve 3/4-es szár nem hatotta meg." 

Ahhoz nekem sincs gépem, colos vagy háromnegyedes fej merevszárral, meg két méteres kerítéscsövem van, azt tudok adni.   De reszeltem felcsavarozható rögzítőelemet a fogaskoszorúhoz ahogy a gyár használja a célszerszámot - az nagyon kellett neki. 

"Illetve jó lenne tudni, milyen állapotban vannak a hengerek, hogy hogyan tovább, ez a blokk legyen az alap vagy ami most az autóban van."

Az érdekes méregetés lesz mert az intokat és a mikrométereket nem engedem ki a birtokról. :)  A blokkot ugyan elhozod a csomitartóban, de a most helyén lévő motort hogyan? :D  Találj ki rá egy hosszú estét vagy egy hétvégi napot. 

 

Előzmény: Adm (28252)
Adm Creative Commons License 1 napja 0 0 28252

A főtengely végén a csavar röhög rajtam, ütvecsavarhúzó illetve 3/4-es szár nem hatotta meg.
Illetve jó lenne tudni, milyen állapotban vannak a hengerek, hogy hogyan tovább, ez a blokk legyen az alap vagy ami most az autóban van.

Előzmény: Paco155 (28251)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 28251

Itt van. Kő majd? :P

 

Előzmény: Adm (28249)
balabmw Creative Commons License 1 napja 0 0 28250

Nem akartam én sem ebbe belemenni,hogy hova folyik az a 2-4A.

 

A MegaOhmot meg óvatosságból írtam.

Előzmény: lacipécs (28245)
Adm Creative Commons License 1 napja 0 0 28249

Viszont nincsenek olyan perverz dolgai, mint légkulcs és furat into :)

Előzmény: Paco155 (28248)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 28248

Oké, meg Fresinek is vannak azért elfekvő dolgai, vele meg azért gyakrabban találkozol. :)

Előzmény: Adm (28247)
Adm Creative Commons License 1 napja 0 0 28247

Nagyon egyszerű, nem foglak minden piszlicsáré dologgal zargatni. Amit meg tudok oldani magam (és jól el is játszok vele), azt megcsinálom én. Amiben segítségre van, lesz szükségem, azzal meg szólok pl neked. Ne aggódj, hamarosan, heteken belül lesz ilyen is, majd csörgök.

Előzmény: Paco155 (28246)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 28246

Én csak azt nem tudom, hogy időközben megbüdösödtem vén koromra vagy miafasz van, hogy nem veszed fel a telefont.  Itt van a labortáp, vannak műszerek, diag szoftver is akad, stb. Nagyon rühellsz már vagy még csak kevésbé de találkozni már nem akarsz velem? 

 

Előzmény: Adm (28241)
lacipécs Creative Commons License 1 napja 0 1 28245

Nem basztatás,csak pontosítsunk.

A 2-4 Amper nem csap át,esetleg a fűtésre menő 12V kerülhet a jelszálra hiba esetén.

Ilyenkor a az ECU belső ellenállásának megfelelő valahány miliamper folyhat a jelszálon.

Tudom,hogy vágod a működését(valószínű nálam jobban) csak így írva nagyon bántja a szemem....

Előzmény: cam aro (28244)
cam aro Creative Commons License 3 napja 0 0 28244

neha atcsap a futes 2-4 ampere a jel szalra.. 

a tobbseg ecu ezt jegyzi, de nem bantja. 

 

...mondjuk ha megaohmrol indul...tenyleg turelem kell.  :D 

=====================

Előzmény: balabmw (28242)
cam aro Creative Commons License 3 napja 0 0 28243

Bevásárolok ellenállásból, és eljátszok majd valamikor vele. ""

 

jatszasnak kivalo,. azt hittem hibat keresel.  :) 

Előzmény: Adm (28241)
balabmw Creative Commons License 3 napja 0 0 28242

Akartam írni,hogy ~1MOhm-ról visszafelé osztva végig figyelve a diag. élőadatot nagy bajt nem tudsz csinálni,ha türelmes vagy :)

Előzmény: Adm (28241)
Adm Creative Commons License 3 napja 0 0 28241

Nincs itthol gyengülő elem, akksit meg nem szívesen akasztanék rá, mert azért szép kis zárlati árama van, ha valami nem úgy sikerül ahogy kéne, fellövöm az ecut a holdra. Meg ha már itt az a táp.

Bevásárolok ellenállásból, és eljátszok majd valamikor vele.

Előzmény: cam aro (28239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!