Inkább akkor pontosítok, mielőtt félreértés lenne:
- Ha félévig nem töltesz rá semmit, függetlenül attól, hogy mennyit telefonáltál, átmész inaktívba
- Ha inaktív vagy, akkor nem tudsz kifelé telefonálni (PSTN irány), viszont te hívható vagy, és más NeoX-t is hívhatsz hálón belül.
Ha veszel egy sima 1000 Ft-s Neophone kártyát és rátöltesz mondjuk ma 500 Ft, meg 5 hónap múlva újabb 500-t, akkor 11 hónap alatt kiadtál a Neophone-ra 1000 Ft-t.
Szerinted egy ekkora mértékű kiadással el lehet riasztani az ügyfeleket?
Mellesleg, ha utánanézel, akkor a többi VOIP-s szolgáltatónál kell feltölteni valamennyi összeget. Ja, és akkor nem mondtam, hogy a Neonál kapsz ingyenesen hívható ügyfélszolgálatot.