CJNE Creative Commons License 2005.02.18 0 0 218
Sziasztok, Nem egészen értem ezt a felmondom a vezetékes telefon dolgot. Már legalábbis azok esetében akik ADSL netkapcsolaton lógnak. Szerintem nagyon keveseket motivál az, hogy "csapást mérjenek" a vezetékes telefóniára. Egyszerűen a havi számlán akar spórolni az ember. Az meg úgy is jelentős spórolás, ha csak kifelé hívsz ezen a hálózaton. És azért lássuk be, elég gyerekcipőben jár ez a téma. Majd lesznek hozzáadott szolgáltatások is, kényelmesebb lesz, megbízhatóbb...stb drágább :) Valószínűleg a Neophone-nak is kicsit váratlanul jött ez a szokatlanul nagy siker, ezért csúsznak a visszajelzések, vannak rendezetlen kérdések...stb. Sőt, nem is azt mondanám, hogy csúsznak a visszajelzések, inkább nagyon egyenetlen a válaszidők eloszlása. Van amire nagyon gyorsan kaptam választ, van amire még kedd óta sem. Ez ugyanolyan erőforrás kialakítási kérdés az ügyfélszolgálati/műszaki gárdát tekintve, mint ami bizonyosan zajlik most a hálózat kialakítás témakörében. Ennek tudható be a kezdeti ingadozás, aztán nemsokára - reméljük - beáll az egyensúlyi állapot. Azon túl, hogy én most ADSL-ezek, ezért sem mondanám még le a telefonomat, mert egyszerűen nem annyira megbízható még ez az új.
Előzmény: reno1 (216)