Mazsola0070 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1080

Még egy példa jutott eszembe:

 

Ott volt pár éve Homoky Dorka tállyai borászlány. Na az ő borai sem a kifejezett tömegtermék kategóriába tartoznak, akik a Guseo pestot nem veszik meg az ára miatt, azok nem fogják megvenni az ő borát sem, ugyanis 6-7000 Ft/üveg alatt nem láttam borukat a webshopjukban sem, és ennél csak drágább borai vannak. (Azaz a cápák szóhasználatával élve ezt is lehet prémiumterméknek mondani.)

 

Na most az ő cégébe való befektetésre úgy csapott le a Vízkirály, mint tyúk a takonyra.

 

Egyébként lehet, hogy Guseo Zsuzsa jobban is járt, hogy nem fektettek be nála, az biztos, hogy reklámnak neki is baromi jó volt a megjelenés a műsorban.

 

Mint olvastam, a műsor estéjén lefagyott a honlapjuk az extrém sok felkeresés miatt, és hetekig csak megfeszített munkával tudták teljesíteni a megrendeléseket, olyan hatalmas érdeklődés lett a termékük iránt nagy hirtelen.

 

Ez is jól mutatta, hogy baromiokos cápákéknek mennyire igazuk volt, és nincs érdeklődés szélesebb körben a termékük iránt, biztos az összes érdeklődő és megrendelő kizárólag a cápákokhoz hasonló kőgazdag vállalkozó volt.....(én egyedül vagyok a kivétel, mert nem vagyok kőgazdag, de rendeltem.) 

Előzmény: dojcstomi (1077)