dojcstomi Creative Commons License 2024.03.24 0 0 1074

Belekezdtem a 9.-be is.

 

Pestos néninek azt mondja Petya, hogy amellett, hogy a cucc hűtést igényel, a prémiumot célozza, ami akadályozza a cég növekedését.

 

Csak azt mondja már meg nekem valaki, hogy mitől függ, hogy ha egy cég a prémiumot célozza, akkor az gátja-e vagy elősegítője-e a cég növekedésének?

 

Mert korábban már számtalan esetben (sajnos konkrétumra már nem emlékszem) hallgatólagosan elfogadták, hogy egy adott cucc prémiumtermék és nem tömegeknek szánja a vállalkozó és nem mondták nekik, hogy a prémiumság a cég növekedésének gátja.

 

Aha értem... Levente szerint a prémiumpiac Budán létezik két kerületben. (gondolom 11 és 12 vagy 2)

 

De ha még a fővárosban is ilyen szűk rétegnek szánják ezeket a prémium cuccokat, akkor miért akar minden kajás vállalkozó prémiumcuccot eladni? :DD