Gyöször Creative Commons License 2010.07.14 0 0 65293
Visszafelé kezdem a válaszokat mert nekem így jó :)
Jól értettem, hogy kis etz ről van szó?

Benézted egy kicsit azt az olajjáratot, mert levetted a szimeringet akkor látod a furatot ami a forgattyusház közepében abba a csatornába megy. De ha felteszed a bal szimering házát akkor máris rájössz, hogy az csak a 2T olajat csurgatja a csapágyra mindkét oldalt.
MZknél ez így van, és azzal a dugóval van kettévalsztva a tér, hogy mindkét oldali csapágyak megkapják a kenésüket.

A felső csapszeg hogy kottyan? A hajtókarba van beletéve a tűgörgő + a csapszeg és dugó nélkül nézve kottyan? Elviekben annak szorulás és kottyanás nélkül kéne járnia. Meg lehetne próbálni egy új tűgörgőt új csapszeggel, de nem biztos a javulás.

Ha dugóstól nézted, akkor lehet olyan, hogy a dugóban a csapszeg furat szokott jó oválisra kiverődni gondolom a csúcstechnikás anyagminőség miatt, de én ehhez nem értek, csak ahogy szerelgettem őket ez jellemző volt. Pld ha jó forró motornál levettem a hengert gyorsan akkor remekül látszott miért kerreg. Ezzel nem nagyon lehet mit csinálni, max másik dugó és akkor (rovid) ideig óráig bírja megint.

Meg kéne nézni a könyvet, 250esnél úgy emlékszem, hogy 1 milis hézagoló lemez mellé mehet a hajtókarnak az alátét mellé.

A főtengely csapágyfelület megkopása sztem jellemző kis ETZ re. Nekem főleg 250eseim voltak azokon nem tapasztaltam ilyet, csak mostanában láttam két kicsit és mindkettőnek ilyen volt. Egyik úgy volt megkopva, hogy csak az egyik irányban és kóválygott is a generátor rendesen. De nem a centRirozatlanság miatt, hanem a féloldalas kopás miatt. Javíttatták egy remek gépműhelyben, nem tudom hogy lehet ezt a problémát szakszerűen javítani, de amit csináltak vele az sztem szar, le se merem írni, de jobbat én se tudok.
Előzmény: Törölt nick (65292)