Sziasztok!
2015 márciusában lesznek az első tesztmodellek.
Ezek már nem a régi Vitarák, csak a nevükben.
Itt várjuk a tulajdonosokat/érdeklődőket.
Remélem jó sokan vesznek ilyet!
Auchan Dunakeszi, kulcsmásoló pultos srác. Nem akarta megcsinálni, de mondtam, ha mindhármat elrontja akkor is én állom a büdzsét. Annyi hogy közelj parkolj, mert minden elkészült kulcs után ki kell próbáld. Hogy elfordul-e, mint sluszkulcs. Ha ott OK, akkor ajtózárként sem lesz gond
Nabasz, ez elég rossz átlag és én csak 2 darabot rendeltem az Aliról az általad mellékelt képen láthatóból, akkor még rendelnem kell. Hol csináltattad?
A bicskakulcsnál két dologra kell figyelni: 1. S-crosshoz/Vitarához a képen látható hosszírányban lévő gombosat kell megrendelni, különben az immo tekercse távol esik és nem minden esetben indít. 2. több darabot rendelj, mert kb 50% hatásfokkal elrontják néha a másolást. A srác nekem azt mondta, azért, mert a gyári külcs tolla be van öntve és így nem tudja pontosan behatárolni a null-pontot. Ahonnét kezdődik a másolás. 3 db ból egyet teljesen elrontott, a második csak az ajtókat nyitotta, a slusszkulcsot nem és 1 db lett tökéletes. 15 ért vettem a három kulcsházat plusz csak 5 öt kért a rontások miatt. Így egy 20-asból lett bicskakulcsom, amiért nagyon hálás vagyok. Mert több nadrágom zsebe is bánta korábban :)
Az autókulcsmásolás feladja a leckét egyeseknek, ma elküldtek egy láthatóan ezzel is foglalkozó boltból máshova, már a kiszolgálás is elég kapkodóra sikerült, ha fut a szekér a vevő nem lényeg.
Szia! Nekem is volt már ilyen. Nem tudom miért,de azt gondolom,hogy én csinálok rosszul valamit. Még nem jöttem rá,hogy miért csinálja. Nekem '18-as 1,4t WD GLX-es Vitarám van
Sziasztok! Kulcsot kellene másolnom bicskakulcshoz, volt akinek elrontották a kulcsot, ezt a lehetőséget szeretném kizárni, Pesten tudtok ajánlani valaki, aki jól megcsinálja?
Másnál is előfordul, hogy piros lámpánál állva, a kuplung lenyomásával nem indul újra az autó (gombbal kell elindítani). Hetente egyszer eljátssza, a szervíz nem tudom mit szólna hozzá, ott biztos 100ból 100szor működne...
próbáltam rákeresni, de nem igazán sikerült, minden ötletet szívesen fogadok:)
Ritkán járok erre, most láttam a bicskakulcsos beírásokat. Ha kicsit visszakerestetek volna, láttátok volna, hogy ez a probléma már 2019-ben is terítéken volt, és sikerült megoldani.
Sziasztok. Bicskakulcs átrakás project: Gyári kulcs szét, belsejében műanyag házban csip. Mivel nem láttam értelmét a házból való kivételnek (semmihez nincs forrasztva, ragasztva, csak simán benn egy műanyag házikóban) Házastól át az új bicskaházba, kulcs jól megköszörülve. gombra nyit-zár. Indítózik, de nem indul. mi lehet a gond?
Most megpróbálom akkor csak simán átrakni de ugye én az oldalt elhelyezett gombbal rendelkező kulcsot vettem meg. Nem tudom akkor nekem szétkellene szednem az eredeti kulcs modult?
Szia! Nekem az alábbi linken vásárolt van. Ha vásárolnál akkor mindenképpen az egymás felettlévő gombos verziót rendeld meg. A rendelésnél nézd meg az eredeti kulcs kulcstollát. HU133R vagy SZ11R key. Ennél a típusnál nem kell az immochip-vel foglalkozni.
1. Kulcstollat lemásoltatod.
1. Kiveszed a régi kulcsból a komplett modult és beteszed a bicskakulcsba.
2. Összeszereled és kész.
A videón szereplő egymás mellett lévő nyomógombos verziónál szét kell szedni a modult és a chip-et kiszerelni és a kialakított fészekbe kell betenni. ( Ennél a verziónál az immo chip túl messze kerül az érzékelőhöz és nem biztos hogy érzékelni fogja a kulcsot.)
Igen ezeket néztem köszönöm. De ezek ignis kulcsot írnak ez pedig egy új vitarának a kulcsa. Az immo pedig nincs ott mint a videóban. A kérdés hol van? 🤔
Gyárilag is készíthették volna így, hogy alap az OFF és csak akkor ON, ha akarod (igen, tudom, akkor füstbe ment volna az előírt károsanyag kibocsájtási szint).
Sokan idegenkednek tőle, emiatt kell mókolni.
Mondjuk én épp lexarom, amikor nem kell kikapcsolom.
Hallottam olyan módszerről is, amikor a klímán lévő extra ablakfűtésgombot használják (amivel a párát lehet leszárítani induláskor).
Állítólag akkor sem kapcsol be a S-STOP.
(Szerintem ez marhaság. Persze, hogy nem kapcsol be, mert leterhelem az akkut a fűtés+ventillátor kombóval. Mellesleg baromi zajos.
És ha már megnyomok egy gombot, akkor inkább azt, ami erre a célra készült, a Start-Stop kapcsolót.)