Olyan problémám van hogy nem megy az ablakmosó,ha meghúzom a kart elindul a törlés,de nem jön a folyadék. Kerestem hogy milyen biztosíték tartozik hozzá,de nem találtam.
tudtok abban segíteni, hogy hova költöztek innen a fórumozók? Nagyon leült a topic. Esetleg facebook? Tudnátok linket írni működő Astra G fórumhoz? Vagy akár általános Opel fórumhoz?
ECU lábkiosztás leírást keresek Delphi Delco HSFI 2.4 vezérlőhöz. (z16xep 2006.) Tudna valaki ilyet küldeni? P0340 és P0120 hibakódok miatt szeretném kimérni a vezérműtengely jeladó és a fojtószelep vezetékeit.
Üdv! Segítséget kérnék. 2005 Opel G Astra, Z14XEP valamilyen hiba alapjáraton. Nyáron autópályán persze, megállt. Tréler...autószerelő, ahol kiderült, hogy a kipufogó oldali vezérműtengely tört el: gyári hiba, hogy nem megfelelő nyomatékkal lett meghúzva a rögzítés. Azt mondta, más nem károsodott. Viszont utána alapjáraton, alacsony fordulatnál mintha kihagyna egy henger, vagy gyújtás, vagy ilyesmi. Hátul a kipufogónál lehet hallani a pöfögésnél, elöl a vibráció és a rezgés erősebb. Ezután lett vezérléscsere, ez még láncos, aztán EGR, aztán vezérlőcomputer, majd szívósor, ha jól emlékszem. Nem változott semmi. A vezérléscsere után viszont nyomatékosabbnak és erősebbnek éreztem, megy rendesen. Kompressziómérés jó eredményt hozott, üzemanyag-nyomásszabályozó érték is jót mutatott. Valakinek valamilyen ötlete? Nem vagyok szerelő, mindent leegyeztetek a szerelővel, aki már 12 éve javítgatja az autót, bár eddig nagy hibája nem volt. Más is járt így? Márkaszervíz: bevitték, szerintem gépre sem kötötték. Mivel az eltört vezérműtengelyt nem gyárival pótolták, valószínűleg ez okozza a problémát, így viszont nem tudják leellenőrizni-állítani a vezérlést, tehát szét se szedik. Szerezzek bele gyári tengelyt, utána visszatérünk rá! Köszi, hogy végigolvastad.
van egy Astra G 1.4 16V 2001 évjárat, az inditó motor meg sem moccan, nincs kattogás, az akkumulátor jó, feszültség nem esik be inditózáskor, de nem történik semmi, nem halványodnak el a visszajelzők sem, mint amikor az aksi nem bírja. Mi lehet a baj, mit nézzek meg? van ennek biztosítéka? Köszi
Ráadod a gyújtást, de nem indítod be, hanem szépen vársz és nézed a műszerfalat.
Sárgán világít egy autó egy villáskulccsal a sok egyéb között. Ha 5 másodperc után ez elalszik, nincs hibakód. Ha égve marad, van eltárolt hibakód, ki kell olvasni. Indítás után egyébként ilyenkor is elalszik.
Üdv! Opel Astra G 1.2 sedanon a fékvezetékek rozsdásak. Cserélni szeretném őket, kérdés, hogy az eredeti fém vezetékekre érdemes vagy jó, jobb a réz vagy réz/ nikkel hozzá?
Ráadod a gyújtást, de nem indítod be, hanem szépen vársz és nézed a műszerfalat.
Sárgán világít egy autó egy villáskulccsal a sok egyéb között. Ha 5 másodperc után ez elalszik, nincs hibakód. Ha égve marad, van eltárolt hibakód, ki kell olvasni. Indítás után egyébként ilyenkor is elalszik.
2006-os G Astra 1.4 16V Twinport (Z14XEP, nem automata váltós) autóval kapcsolatosan tapasztalt hiba, hogy időközönként mintha csak három henger működne mivel nem egyenletes a motorműködés érezni (rángat). Ekkor általában bejelez a motorvezérlő elektronika ellenőrző lámpája is. A hiba hol megjelenik hol elmúlik több napig nem jön elő majd ismét tapasztalom. Az autót leginkább városi autózásra használjuk. Az igazság az, hogy gyertyacsere már régebben volt. Hibaként elsősorban a régi gyertyára gondolok. Vagy lehet az EGR szelep hibája okozza a problémát? Valaki tapasztalt hasonlót?
A gyertyát mindenképpen kcserélem de az EGR-t is ki kell? Esetleg más alkatrész okozza a hibát? Köszönöm a segítséget!
Lenne egy kérdésem, hátha valaki tud segíteni, mert járt már így, vagy ért hozzá:
Astra G 2006-os 1.4-es twinport
A féklámpámmal van probléma.
Motor alapjáraton megy, a fékre rálépve a jobb hátsó lámpa gyengébben világít. Ha bekapcsolom a tompítottat vagy a városit, és nem lépek a fékre akkor viszont erősebben ég a jobb hátsó, mint a bal, mintha állandóan a féken lenne a lábam.Gyakorlatilag a lámpa bekapcsolásával ég a jobb hátsó féklámpa folyamatosan.
A Merci fórumról jöttem át ide, mert a nejemnek egy Opel Astra G autója van, ráadásul nagyon ritka változat, mert automata váltós. És most pont ezzel van egy kis proléma.
A hiba a következő: Indítás-váltó P-ből R-be, majd N-be és ez után jönne a D. De nem jön, hanem az N-ből leváltva kattan ugyan egyet, de továbbra is N-ben marad és csak a következő kattintáskor teszi D-be. Innentől megy rendesen, de ez a plusz váltókar állás eddig nem volt.
Sajnos nem találtam automata váltó fórumot, vagyis csak olyant ahol 1 éves a leg frisebb hsz. ezért kérdezem itt, hogy találkozott-e már valaki ilyen hibával.
Még egy kérdés: hol lehet megnézni az automata váltó olajszintet?
Egy 2004-es 1.6-os 101 LE-s G astra tulaj vagyok a problémám a következő:
A klíma a vezető oldalon tök jó hideget fúj, ahogy megyünk az anyósülés felé a szellőzőrácsokból egyre langyosabb levegőt fúj, a legszélső gyakorlatilag már a külső levegőt fújja be-
Sziasztok! Néztem megvételre egy G Astrát ég a check engine
Tulaj szerint azért, mert EGR szelep csere volt, a cserealkatrész nem gyári. Állítása szerint két éve így jár vele, nincs vele gond. Mennyire tűnik ez valós magyarázatnak? Köszönöm