Nálam a bal hátsó fék beragadása okozta, hogy 8.6-ról (LPG) fölment 9.7-10.1-re a fogyasztása. Alapvetően hangja se volt, úgy 50-60km folyamatos út után volt egy halk nyik-nyik-nyik.
Sziasztok, kifejezetten az E10-re vonatkozóan nem találtam új topikot, de vagy a 17 éves kicsikém kezd megdögleni, vagy az E10-el lehet probléma.
Eddig simán eljártam vegyesben (főleg város) 8,5l/100km, január óta ez kb 10l/100km. Az év elején még betudtam annak, hogy jár a motor addig, amíg kaparom a szélvédőt és üvegeket, de még most is a kb 10-11l-t fogyasztja.
Valaki figyeli még a fogyasztást rajtam kívül?
Lehet, hogy a kocsin kellene valamit megnézetnem?
Vagy az is lehet, hogy az E10 generálja a plusz fogyasztást? (bocs, nőből vagyok, alapból nemszőke:)
Sziasztok! Akku meghalt, ki akartam volna cserélni, de a leszorító csavarja csak pörög körbe végtelenül. Tudja valaki esetleg, hogy a tálcába bele van öntve a csavaranya, és az föröghat el, vagy a müanyagba van menet vágva?
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy motorháztető szigetelése megegyezik az 1.4es , vagy pl az 1.7es dízel motoréval? Egyik ismerősömnek kellene 1.4re, de nem nagyon tálalunk.
Opel Astra G Classic Caravan 1.4 16V 2007 (Z14XE) típusú autómnál a következő hiba mutatkozik:40 ezer km van az autóban, előző tulajdonosnál sokat állt és csak városban használta, emiatt esélyes volt az EGR szelep meghibásodása, koszolódása. Ki is villant a check lámpa, kiolvasva a hibakódot EGR szelep a probléma - eddig működésben, motor járásában nem okozott gondot a világító check lámpa.Kicsit később elkezdte, hogy olykor villogni kezd a check lámpa, elmegy az erő, talán 1 vagy 2 henger kiszáll a munkából. Ilyenkor leállítva az autót, újraindítva újra jár mind a 4 henger. Ezt kiküszöbölvén az EGR szelep cseréjéig lehúztuk a csatlakozót az EGR szelepről és a világító check lámpán kívül az autó rendesen működik.
Eljutott az autó szervizbe, EGR szelep, vízpumpa, hosszbordásszíj feszítőgörgő és hűtőfolyadék ki lett cserélve és bíztunk benne megoldódott a probléma - ha ugye az EGR csatlakozó a helyén van.
A hiba nem oldódott meg, a szerelő javasolta a trafóhíd cserét, amiből csak egy próba lett, mert az új trafóhíddal is ugyanezt a problémát produkálta.
Tehát új EGR szelep, a járatok kipucolva, mégis a hiba megmaradt.
Talán egy fél napot ha működött miután le lett húzva az akkumulátor saru, hogy törlődjön a komputer. Viszont ha lehúzzuk a csatlakozót az új EGR szelepről, az autó hibátlanul működik, annak ellenére, hogy a check lámpa világít.
Mi okozhatja a problémát? Hogyan lehetne megoldani, hogy EGR szeleppel együtt hibátlanul működjön az autó?(Olvasgattam fórumokon rengeteg különböző, de mégis hasonló hibát, ahol kissé ijesztő, hogy EGR csere nem javított a helyzeten - mint esetemben - trafóhíd szintén nem, gyertyák szintén nem, computer csere szintén nem - talán valami computer átprogramozás, valamint EGR rendszerből kiiktatás/lefalazás, szóval sokmindent...)
Remélem van olyan valaki aki tapasztalatból vagy tudásból érdemben tud nekem segíteni mert eléggé bizonytalan és reményvesztett a helyzetem!
Van egy 2000évj. 2.0 dt 102 lovas,dízeles g astra kombim (4 hengeres),na most az történt (amúgy az autó jelen hibáját leszámítva korához mérten kimagasló állapotban van mert vigyázok rá nagyon)hogy egy keddi este hazaértem leállítottam az autót a ház elött mint mindig és ennyi.Majd másnap reggel beszállva az autóba indítás elött izítva ráindítva nem indult el az autó,sem a 3. sem a 1265. indításra sem,-sem bikázva sem akkut cserélve!!!!!Na most voltam min 10 szerelőnél akik nem vállalták az autót mivel gázolajjal megy (ezek szerint a legnagyobb biznisz az országban olyan szerelőállomást csinálni ami dízel autókkal foglalkozik csak)na szóval kaptam 2 féle hibát amit egyöntetűen hallottam szakiktól ill. nem szakiktól is az a vezérlés de azt killöttem mint hibaforrás hisz a dugatyúk mennek mikor indítózzuk meg hát nem rég lett láncosra cserélve ill. a adagoló rendszer vagy simán adagoló(a motortérben a szélvédő alatti résznél van egy kis kézi pumpa amit ha 30-50-szer pumpálunk akkor bepöccen az autó de le is fullad 10-30 másodperc.
Kérdés:mit lehet tenni ilyenkor?
mennyi az a pénz amiből megvan a probléma megoldása?
ill. mivel lehet megoldani ezt a problémát vagy van e vmi olyan megoldás ami (nyilván nem kontárkodni szeretnék) vmilyen szinten lefarag a végöszegből és nem egy 300e ft-os kiadás lesz a vége???
Meg olyankor csak hideget fúj nincs fűtésem.Viszont műszerfal nem jelez vissza semmit,hogy probléma lenne.Valamint beindítom hidegen picit magas az alapjárat mintha nyomnám a gázt felmegy 1500 körülig majd lassan megy vissza,de ha pl elindulok visszamegy azonnal normálra.
ziasztok nekem az lenne a gondom egy opel astra g 1.2 em van és a kiegyenlítő tartájból elfogy a víz, és néha felmegy a vízfokom 100 fok fölé menet közben.De van hogy napokig nem csinálja, mi lehet az oka? Köszönöm a válaszokat
Egy kérdésem lenne hozzátok! Van egy 2004 es opel astra g caravanom. A probléma za vele, hogy a termosztátból jön ki egy cső a motor felé és az a cső el van szakadva. Nem tudom pontosan, hogy mi az elnevezése és nem is igazán találok rá embert, aki tudna ilyen csövet. Aki tud bármiféle infotmációt az tudna nekem írni az email címemre? Megköszönöm a segítségeket! :)
argonr798@gmail.com
megadta magát a termosztátom, és az egyik vízcső is elpukkant. nemrég van nálam az autó, de a vízhőfok soha nem állt be kilencven fokra, mindig 80-85 körül volt... ezért gondolom, hogy előbb ment tönkre a termosztát, nem nyitott ki, és a nyomás miatt repedt el a cső is.
a probléma átmenetileg úgy lett orvosolva, hogy a membránt kivettem a termosztátból, így viszont városban sem melegszik 80 fok fölé, városon kívül meg el is fekszik a mutató.
vettem volna bele másik termosztátot, de mindenhol csak olyat találtam, amin van még egy plusz kivezetés, az enyémen viszont nincs... találtam külön csak membránt, plusz tömítést hozzá. ha csak ezt cserélem ki, az is elég, ugye? nem muszáj a házzal együtt cserélni?
feleslegesnek tűnhet a kérdésem, de nem vagyok szerelő, és biztosra akarok menni...
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,vettem egy jó állapotú G Astra Caravant,szeretném megőrizni jó állapotban. Pontosan hol vannak az üregvédelmi pontok ? Az alváznál mit kezeljek és mit nem? Előre is köszönöm!
Üdv. Meglett a hiba forrása? Nekem is egy ideje rángat ,nagyon idegesit valamikor 1 ben is elindulás után,1-2 rántás,a motor x16xel,zafira a-ban. Tanácstalan vagyok,ha esetleg valaki még hozzá tud szólni kérem ne tartsa magában. Köszönöm.
Sziasztok. Adott egy 1999-es G Astra. Amikor megvettem, nem működött a központi távirányítója. Kulcs bedug, gyújtás, zárást megnyom. Így működött a nyitás, zárás nem. Most vettem egy elektronikát, ezt viszont nem tudom ezzel a módszerrel feltanítani. Ha nyomom a bezárás gombot, a kis led a kulcson villog. Nyitásra csak egyet villan. Viszont a központi me sem mukkan. Ha új a távirányító elektronikája, akkor azt diagnosztikával újra kell tanítani? OP-commal esetleg lehetséges vagy Tech2 kell hozzá?
Lenne egy 2003 g astra 1.7DTI ( isuzu ) 75le. Autópályán 140km/h 3250 fordulat. Ezután nem nagyon megy többet, plusz bizonyos km után olyan mintha elengedném a gázpedált és motorfékel. Ilyenkor kigyullad a sárga kulcs a gázt ugyan úgy nyomom és egyszer csak elkezd akadozni és nyom egy kékes fekete füstöt, néha kettőt hármat. Ezután megy tovább rendesen és egy perc múlva a sárga kulcs is elalszik! Sok találgatást hallottam már, egr szelep,katalizátor... Valakinek esetleg konkrétabb ötlet?
Eladósorba került szeretett és nagy becsben tartott G Astránk.
1.4 Twinport Z14XEP. Aki egy lekovetheto, tényleg kiváló autót szeretne és G Astraban gondolkodik, keressen a részletekért: gurabli kukac gmail.com
Sziasztok, Segítségeteket szeretném kérni. Előjött egy probléma az autón Opel Astra G 1.4 mégpedig hogy hidegen nehezen akar indulni, melegen tökéletesen indul. Mit gondoltok mi lehet a probléma ? Motorkódja: Z14XE
Vettünk egy Opel Astra G-t. Megkapta az olaj-olajszűrő-légszűrő-pollen-vezérlés cserét, gyertyákból NKG-t kapott. Előtte is rángatott, most még jobban rángat alacsony fordulaton. Borzalmas, hogy városban 50 km/h-nál háromba, kicsit 50 alatt már kettőbe vissza kell szúrni, hogy forogjon és ne rángasson.
Mi lehet a probléma?
Egyébként is harmatgyenge a motorja, de azért ezt nem kellene csinálnia...
Vissza kell menni a szervizbe ahol felrakták.Majd ők megmondják mi volt a hiba.Hátha garanciába megcsinálják.Van hogy 10 ezer km után szakad a szíj.Lehet gyári hibás.
Ejh, nem hangzik túl jól. Legnagyobb problémám, hogy nem rég költöztem, így szerszámaim sem nagyon vannak hozzá. Lehet hogy ezt itthon nem sikerült így megjavítanom. :(
Kombinál jártam hasonlóan, félig döntött állapotban maradt az ülés, az öv beragadt. A háttámlából ki kellett húzni a patentokat, a kárpitot ki kellett akasztani a fém hátlapból, majd előre borítani az egészet, szivacsostul. Az övfeszítő szerkezetet a támlából ki kellet csavarozni. Ezután az övfeszítő szerkezet jobb oldaláról le kellett szedni a menetirány szerinti jobb oldali burkolatot, mert a kis billenősúlyos műanyagbetétet lerántotta más pozícióba a szerkezet az öv visszaengedésekor, így az állandóra reteszelt. Úgy fest a fedelet rögzítő stift alapból laza volt, nem feszített kellőképp és a fedél bordái így nem fogták meg ezt a kis műanyag elemet, melynek abba bele kell akadni. Kb. negyed fordulattal képes elmászni a helyéről.
Ma le akartam cserélni az üléshuzatot a hátsó ülésen. A probléma ott kezdődött, hogy a középső biztonsági övet nem lehetett kihúzni. Mint utólag megtudtam, ez teljesen normális, ha az ülés nincs rendesen visszakattintva a helyére. Viszont -akkor még- ezen infó hiányában elkövettem azt a butaságot, hogy teljesen előre hajtottam, így még egy bő centit tudott húzni az övön, melynek eredménye, hogy most nem lehet felhajtani sem a háttámlát. Amolyan róka fogta csuka helyzetbe kerültem, mert még azt a csavart sem tudom így kitekerni, ami az övet lent hozzáfogja a vázhoz. Lehet ezzel valamit kezdeni?
Eladósorba került 2008-as Opel Astra G 1.4 16V 90LE Classic II Optima 40 ezer km-t futott gépjárművem. Téligumival, tetőcsomagtartóval. Megtekinthető előre egyeztett időpontban Bp-ten.
Van egy 1.7cdti opel astra kombim. A motorból kattogó,ketyegő hangot hallok. Most lett kicserélve a hajtókar csapágyak+ nyugvócsapágyak+ hengerfej fel lett újítva( injektor fészkek cseréje,szelepszárak szelepek cseréje, síkra csiszolás), és ezekután is ugyanúgy hallom az idegesítő hangot. Ötletem sincs hogy mi lehet az oka. Hátha valaki tudná az okát. Várom a segítőkész válaszotokat!!!!!