Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krapu Creative Commons License 2023.07.21 0 0 79613

Szia! MAF szenzor cserélve lett, a fojtószelep kitakarítva.  

Előzmény: Nemtudomki62 (79612)
Nemtudomki62 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 79612

Helló.én még meg nézném a MAF senzort,ebben két érzékelő van és a hűtővíz hőfok érzékelőt is  na meg a folytószelep sem elhanyagolható.

 

Előzmény: Krapu (79607)
Krapu Creative Commons License 2023.07.21 0 0 79611

Köszönöm az infókat. Katalizátor tisztítás lesz először, azután meglátom, hogy mi változik.

Előzmény: DKori86 (79610)
DKori86 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 79610

Nehéz sajnos így távolról ezt megmondani.

 

Nekünk ugye más ligában van a kettő Swift használva, mert az 1.5 GS egy forgalmas de dugómentes nagyvárosban jár napi szinten, de sokszor csak ilyen 1-2kmeket ami ugye nem a fogyasztás barátja. Ehhez képest feleségem 1.3 GLX-e vagy ritkán helyben kisváros (ez sem a legjobb, mert ez meg "kényszerből" ilyen 1-1.5kmes ovijáratok, nagyszülők stb amikor muszáj) vagy éppen én járok vele dolgozni (2x11km 4 sávos út, dugómentes stb, plusz kevés város/ovi/suli stb..)... Szóval a lényeg viszonyításképp, hogy ahol/ahogy nálam az 1.3as mondjuk 7 eleje, ott az 1.5ös 7 közepét ette.

Előzmény: Krapu (79609)
Krapu Creative Commons License 2023.07.21 0 0 79609

OBD nem írná ki hogy injektor probléma van vele? Noha új injektorokat ajánlottak 5/db áron. lehet beruházok rá hátha megoldja, de katalizátor gyanús nagyon :( tisztítása 20 ezer

Gs neked mit fogyaszt?

Előzmény: DKori86 (79608)
DKori86 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 79608

Érdekes, hogy szegénykeverék mellett sok a fogyasztás :/ Nem tudom, lehet az injektorokra rá kellene nézni...

 

Nekünk a GS-el a gázpedál bowden szopatott, ki volt kopva és neha darabosan ment az autó meg váltások közt is "fennakadt" 1mpre a gáz (vicces volt, hogy padlóztam és gázelvételnél még 1mpig gyorsult vehemensen tovább...), kapott új gázbowdent tavasszal azóta patika. :)

Előzmény: Krapu (79607)
Krapu Creative Commons License 2023.07.21 0 0 79607

Sajnos nem tudta megállapítani. Nem zörög. Az OBD ezt írta ki: P0171, a rendszer túl szegény (1.sor) Állandó

Cseréltünk benne: gyertyákat, lambda szondákat, MAP szenzort, 

Még annyit vettem észre, hogy mikor fékezek és lenyomom a kuplungot, akkor leesik a fordulat egy 200-zal kb, de vissza is áll alapjáratra rögtön. Néha mikor elveszem a gázt, akkor rángat.

 

Előzmény: DKori86 (79606)
DKori86 Creative Commons License 2023.07.20 0 0 79606

Szerelő ezek alapján nem tudja megállapítani az okát? Ez azért furcsa.. Nem "zörög" maga a katalizátorod? Nem érzed hullámzónak néha az autó teljesítményét? Gondolok itt arra, hogy esetleg szétesett volna a kerámia a katalizátorban...

 

Laikusként akár lehet a hibád katalizátortól is, vagy ok-okozat alapján valamiért túl dúsítja magát az autó (gyújtás vagy méginkább befecskendezési hiba?) ezért nem ég el minden üzemanyag > így büdös, magas a fogyasztás, károsíthatja a katalizátort, rossz CO értékek stb.

 

Nehéz ennyiből konkrétat mondani... Nálunk minden esetre amikor nálam volt tavaly két hétig folyamatosan anyum 2006os 1.5 VVT GS 5 ajtósa akkor kíváncsian vártam én is, hogy teletanktól teletankig mennyit fog enni, és pontosan ugyanolyan stílusban hajtva, mint ahogy máskor a feleségem 2008as 1.3 GLX-ével szoktam menni talán valami fél liter volt a különbség, ami meg teljesen érthető, plusz szórásként kb bármire rá lehet fogni (pl.: 185/60 R15 vs 165/70 R14, stb...). Anyum is "panaszkodott" az övére, hogy szerinte sokat eszik a városban (de ugye neki csak pill fogyasztásmérő van, plusz tenyleg pár km-t járt vele), majd amikor látta, hogy nálam nem eszik durván többet, mint az 1.3as, így megnyugodott :)

Előzmény: Krapu (79605)
Krapu Creative Commons License 2023.07.20 0 0 79605

Sziasztok! Van egy 2005-ös swiftem. 1.5vvt. 10 literes fogyasztással járok. A kipufogó gáz büdös nagyon, mérték a CO-t, ami többszöröse a megengedettnek. Lambda szondák cserélve lettek. 320 ezer kilométer van benne. Létezik, hogy a katalizátor miatt túl nagy a fogyasztásom? Járt már így valaki? esetleg ötlet?

kormos* Creative Commons License 2023.07.02 0 0 79604

Szervízkönyvet honnan lehetne letölteni, tud valaki linket?

Meister Creative Commons License 2023.06.27 0 0 79603

bosh készülékkel vették nekem le, és tették vissza. két külön helyen. láttam az értékeket, szerintem beletették. Amin gondolkodom, a kültérit hogy kell takarítani? Mármint a hűtő mögött.

Előzmény: kgaboroo (79600)
suzukispeti Creative Commons License 2023.06.26 0 0 79602

Keresem a képeken látható index kapcsoló szerkezetet suzuki swift 2014-es autómba.Akinek van kérem keressen meg,elég sürgős lenne,budapesti átvétellel.

 

Telefon:06206163000 Viber és Whatsappon is elérhető vagyok.

 


zsb10 Creative Commons License 2023.06.26 0 0 79601

De láttam, mert mutatta a gép kijelzőjén, hogy mennyi gáz van benne. Nem utántöltötte, hanem lecserélte. Ezért fizettem 17000Ft-ot +5000Ft ózonos fertőtlenítés.

Előzmény: kgaboroo (79600)
kgaboroo Creative Commons License 2023.06.25 0 0 79600

Az apám WagonR-je 2003-as és a klímája sosem volt utántöltve és hibátlan hűtése van.

A2015-ös Swiftemben sem volt még utántöltve és hibátlanul hűt.

Az Scrossomban sem volt még ellenőrizve sem és abszolút jól hűt és 6 éves.

Ne higgy el mindent a pénzsóvár klímásoknak.

Szerintük ennyi idő után már ki kellett volna száradni a klímának.

Mert ugye azt nem tudod ellenőrizni, hogy hány gramm gázt töltenek utána...csak kifizeted az egészet.

Előzmény: zsb10 (79599)
zsb10 Creative Commons License 2023.06.25 0 0 79599

Országúton, csak a szellőzőkre írányítva-12-13 fok lett. Egyszer mértem 9,5 fokot. Nyilván ez egy kis motor, így van méretezve a klíma is. De új korában sem volt valami híres a hűtése. Trehány disznó voltam ezen a téren, pedig tudom, hogy kb 5-10%-t veszítenek évente a klímagázból az autók

Előzmény: DKori86 (79598)
DKori86 Creative Commons License 2023.06.24 0 0 79598

Én úgy tudom, hogy a kilépő levegő hőmérséklete 6-8fok közt oké csutkára állított klímánál (érzésre azt tudom mondani, hogy odatartott kézzel kb hűtő feeling, mint amikor benyúlsz a hűtőbe), szerintem a 15 fok sok, de majd lesz itt tapasztaltabb aki megerősíti mi a helyzet. :)

Előzmény: zsb10 (79596)
Meister Creative Commons License 2023.06.23 0 0 79597

Az enyémben is ellenőriztettem a gázt, ezzel kezdtem. Szerintem nálam is 14 fokos lehet inkább, de érzésre nehéz, keresek valami hőmérőt majd.

A hideg-meleg zsalut megnézem holnap, ha rájövök, hol kell...

Előzmény: zsb10 (79596)
zsb10 Creative Commons License 2023.06.23 0 0 79596

8-10 fok? Az én 2012-es swift-emen most volt klímagáz cserélve. 370gr a gyári gázmennyiség, 181gr volt benne. Soha nem volt hozzá nyúlva. Most a szellőzőknél 14-15 fokos levegőt tudd fújni.

Előzmény: DKori86 (79595)
DKori86 Creative Commons License 2023.06.22 0 0 79595

28 fokban még simán bírnia kell (az persze normális dolog, hogy a felforrósodott autóban kell neki kis idő mire igazán hideget fúj - elvileg ha pár percre belső keringetésre állítod gyorsabban hűt -, de tartósan közlekedve, és nem ilyen 5 percekre beülve, simán kellemes időt csinál nagyobb melegben is). Érdemes megnézni/megmérni, hogy hány fokos levegőt nyom be a szellőzőn, ilyen 6 esetleg 8 fok az jó/normális. Nekünk teljesen jó mindkét Swiftben (a miénk 3 ajtós es B oszloptól sötétített, azt is határozottan érezni, hogy ezzel könnyebben boldogul, mint a nem sötétített 5 ajtós GS-el, de abban is teljesen jól ellátja a feladatát, na meg a miénk ~3 éve volt klímatöltésen, akkor kapott másik mágneskuplungot a klímakompresszora mert megszorult úgy vettük), az S-Crosséval is elégedett voltam, én a családunkban levő két SX4en (azaz már csak egyik van meg) éreztem azt, hogy kicsit talán alulméretezett, sokat kell(ett) bennük magas fordulaton járatni a ventillátort, hogy élvezhető idő legyen...de igaz: egyik se járt nálunk klímásnál, egy gázfeltöltés lehet ráfért volna.

Előzmény: Meister (79593)
kgaboroo Creative Commons License 2023.06.21 0 0 79594

Amikor fel van hevülve a műszerfal akkor a légkondinak idő kell mire lehűti a légjáratokat és végre hidegebb levegőt tud fújni.

Probléma lehet ha a meleg levegő zsaluja nem zár rendesen és átereszt. Ekkor hiába nyomatnád a hideg levegőt, meleg keveredik mellé.

Meg kell nézni a műszerfal alatt, hogy a mozgató bowdenek faltól falig tolják-e a kis mozgatókarokat amik a zsalukat mozgatják.

Nekem is volt olyan problémám vele, hogy a bowden külső része meglazult a szorítójában és a hidegzsalu csak félig nyitott ki.

Hiába csuktam hideg levegőre mindig langyosat fújt.

Előzmény: Meister (79593)
Meister Creative Commons License 2023.06.21 0 0 79593

Ez már biztos volt téma, de ismét zavar. A lágkondimásnak elág 28 fokban? Klímásnál a töltést ellenőriztettem, rendben volt. Azt mondták, magasabb fordultszámon gyorsabban pörög a klimaventi, az is jó. Szerintük a kompresszor ennyit tud.

Nekem meg melegem van.

2006-os darab. Pollenszűrőt cseréltem.

LA66 Creative Commons License 2023.06.14 0 0 79592

Sziasztok!

 

Július elején eladóvá válik szalonautóról gyakorlatilag 0 km-es nyári gumi szett:Bridgestone Ecopia EP150 185/55 R16

 

Az eladás oka, hogy rögtön lecserélem négy évszakos gumikra a gyári gumikat. Érdeklődés esetén a gumik átvehetőek lesznek a Vác - Budapest XIII. kerület vonalon bárhol. Irányár 40.000,- forint/db (űj ára több mint 50.000,- forint).

 

Lukácsi Attila +36 30 771 9607

othiss Creative Commons License 2023.06.06 0 0 79591

khm...bocsánat..az ABS nem hibás, csak fékolajat kell kompletten cserélni( a rendszert átcserélni). Az új  fékrendszer-olaj után ez megszűnik.

 

A feleségemnek 2005-ben gyártott 1.5-ös automata GS-e van, kétajtós változatban... a mai napig hibátlan darab.  (amúgy ötször hívták vissza az első évben, ezeket cserélték, oszt jónapot)

Előzmény: BPeter01 (79589)
DKori86 Creative Commons License 2023.06.05 0 0 79590

A komfort modul nem ilyen okos. :)

 

Androidon ELM327-el az SZ Viewer A1 appot ajánlom, azzal nekem olvas motort/légzsákot/ABS-t, szóval mindent. :)

Előzmény: BPeter01 (79589)
BPeter01 Creative Commons License 2023.06.05 0 0 79589

Komfort elektronika hozzáférhető számítépről? Érdemes elkezdeni kotorászni? (vagy nem elé okos hozzá?)
Mi a gyári szoftver neve amivel minden kiolvasható? Mert a sima elm327 eléggé korlátozva lát bele.
ABS lámpám kb 5-10km távolság után elkezd sárgán világítani, aztán a következő indítás után ismét hibamentes jópár kilométerig.
Saját kiolvasóm nem talál hibát, szerinte üres a tároló.

Előzmény: DKori86 (79588)
DKori86 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 79588

..tempomat az USA piacos SX4-ekhez létezett gyárilag (ugyanez a kormány van bennük, és a kormányon van a tempomat kapcsoló), de aranyáron mérik és nem tudom Swiftbe működne-e.

DKori86 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 79587

Ez japán autó, ezeket nem variálták túl: 3 felszereltségi szint volt (meg pár limitált széria), a GC, GLX és a GS aztán szevasz. Szóval a GS a "full" (és a kor szintjén nagyon is jól felszerelt) és itthon gyári tempomatos meg hátsó elektromis ablakos nem létezett.

 

Kérdésedre: maga a ködlámpa másik, direkt ilyen lámpatest. A pereme DRL, a közepe meg ködlámpa.

 

Előzmény: BPeter01 (79586)
BPeter01 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 79586

USB-t én is úgy gondoltam, hogy elkábelezni odáig,és ne csak töltésre szolgáljon.Nálam kizárt, hogy kábelek csak úgy szem előtt legyenek.
Egyszerűbb a külső winyót/winyókat a könyöklőbe "rejteni", mint a kesztyűtartóba.
Amikor kerestem az autóm feltétel volt a GS, de nagy bánatomra nem találtam 4 elektromos ablakkal, tempomattal. (ismerős szerint olyat nem gyártanak)
*..de már van benne DRL (a ködlámpa körül)*
Az milyen? Link/ fotó?
Amúgy nekem is hamarosan fóliázva lesz B oszloptól.

Előzmény: DKori86 (79584)
DKori86 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 79585

Másik dolog: ezeken a könyöklőkön az egyik aljzat az USB bemenet a többi meg kimenet, tehát egy látható kábellel viszel oda neki delejt (szerintem nem a legszebb megoldás), legalábbis egyik ismerősömnek van és az ilyen.

 

Maga a könyöklő egyébként faja cucc és könnyű beépíteni (van a családban egy 5 ajtós GS, abba faragtam be ilyen formájú de USB nélküli változatot). :) Én fontolgattam magunknak is 50/50-en voltam vele, de végül feleségem határozottan nem volt oda az ötlettől a 3 ajtósba az ülések mozgatása miatt, így elvetettük. :)

Előzmény: BPeter01 (79582)
DKori86 Creative Commons License 2023.06.03 0 0 79584

Ilyen szempontból van amiben én is "kattant" vagyok :) az USB a könyöklőben csak áramot ad adatátvitelt tudtommal nem, pont ezaz, hogy én olyan USB aljzatot szeretnék (Conradnal van pl), amibe nem csak áram jut mint egy szivargyújtó aljzatba, hanem rendes USB aljzat (szebben nem tudom leírni). Szerintem majd a klímapanel alá rakom be, ott kb gyárias lesz, mint az újabb Vitarákon.

 

Kamerát passzolom :) nekem sima tolatókamera van benne, teljesen megvagyunk vele. :) Az az igazság, hogy a Swift egy S-Crosd mellé érkezett második autónak (más kérdés, hogy azota S-Cross el lett adva :( - van mégegy a családba, most épp nálam van kötelező szervizen :) ), és kattant kihívásként célunk volt, hogy amennyire csak tudom, megcsináljam magam úgy, hogy a legtöbb dolgot tudja, mint az S-Cross (amiben sok hasznos dolgot megszoktunk és megszerettünk). Persze egy GS lett volna az igazi (a kulcs nélküli indítással, ülésfűtéssel stb.), de úgy alakult, hogy csak GLX lett...de már van benne DRL (a ködlámpa körül), LED világítás, érintőképernyős fej (AndroidAutoval, navival, kihangosítással), tolatókamera, sötétítés B oszloptól, szóval "méltó" kistesó lett. :)

Előzmény: BPeter01 (79582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!