Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.11.03 0 0 590
Majd legközelebb:-))
Előzmény: englishman (588)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.03 0 0 589
Nem jól vetted ki.:-))) Fordítva van.

Csak annyi hangzott el, hogy a dízel jobb, mint gondoltuk. A két dízel közül a gyorsabbik egyébként TDDi volt, de tuningolva.

A TDCi csak fogyasztásban veri a V6-ot (igaz, abban meglehetősen durván), de azt sem ilyen pályán:-)))

Előzmény: T-Petra (587)
englishman Creative Commons License 2002.11.02 0 0 588
Állórajtos 400-m-en kb 10 métert vert a v6 a dieselekre.
Repülve nem próbáltuk...
Előzmény: T-Petra (587)
T-Petra Creative Commons License 2002.11.01 0 0 587
WAZZZZZZ :))))

Ez kemény:)))

Mint hajdanában apuzsigulijával... :))
Vagy rébeggen a fehér astra kombikkal az Unileveres ismerősök :)) Az autókkal murváson köröztünk de a sebsség mutató 60-80 körül, ahogy a kerék pörgött :))

Ha jól vettem ki akkor a tdci-t verte a v6??
Simán? 120-ról dinamikában is???

Thx.

Előzmény: Törölt nick (579)
mrqb Creative Commons License 2002.10.29 0 0 586
Legközelebb egy trafipaxos kocsit is el kell hívni (mintha valaki említette volna rendőr ismerősét) és szép fotók készülhetnének ;)
Előzmény: Törölt nick (582)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.29 0 0 585
:-))

Ha valaki a szombati produkciódból messzemenő következtetéseket von le, nyugodtan maximálhatja a téli gumid tervezett futásteljesítményét 4-5 e km-ben:-)))

Előzmény: englishman (584)
englishman Creative Commons License 2002.10.29 0 0 584
úgy látom kevés smiley tettem, a sor végére...
gyk: :)))))))))))))

Ami a kopást illeti azért vagy fél szezonnyi téli gumit hagytam a pályán :(

Előzmény: Törölt nick (582)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.29 0 0 583
Egy kicsit igen, de tulajdonképpen nemigen tiltakozott:-))

Tudom, hogy nem használ neki - na de nem is megyünk vele így mindennap. Néha tudatni kell vele, hogy kin is múlik az, hogy éppen hogyan megyünk:-)) A másik haszon, hogy most már jobban tudom, hogy mit várhatok tőle.

Igazából itt nem is a benzin a legnagyobb "tétel" , mert a gumi és a fékbetétek kopása sokkal többe kerül.

Előzmény: Aewyn (580)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.29 0 0 582
Én csak a jellemző "módszerről" írtam. Az utolsó "menetnél", amikor padlóig nyomtam, csak félpályáról indultunk, mégis közelítette az óra a 200-at:-))) Egész pályán pedig 220 felett volt picivel,állórajttal, mozgóval 225-230 között:-)))

P.S.: A számításom bevált:-) Valahol lejjebb megírtam, hogy jól mentek a dízelek is, mégis erre ugrottál:-)))

Előzmény: englishman (581)
englishman Creative Commons License 2002.10.29 0 0 581
(szerintem a 17-18 a dízeleknek is megvolt, annak ellenére, hogy jelentősen lassúbbnak bizonyultak:-)) ):

Azért állórajttal itt is megvolt a 210... (jójó, nemláttad, tudom te előttem mentél 10 méterrel...:)

Előzmény: Törölt nick (579)
Aewyn Creative Commons License 2002.10.29 0 0 580
Nem sajnáltad szegény gépet?
Előzmény: Törölt nick (579)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.28 0 0 579
A 26,4 liter, az a következőképpen hozható ki (szerintem a 17-18 a dízeleknek is megvolt, annak ellenére, hogy jelentősen lassúbbnak bizonyultak:-)) ):

Gyorsulás 0-ról 210-re, satu, fordulás mondjuk 80-nal, gyorsulás 220-230-ra, satu, fékfüstölgés, majd újra gyorsítás...

B verzió: Végig 1-esben szlalomozás, mint állat (asszem eközben még a gyorsulásnál is többet zabált).

Megvolt az ellentételezés is: nyúló, majd a végén vigyorgó pofa, füstölgő fékbetétek, nagy csikorgások:-))) és az ebből következő jó kis gumiszag...

Versenyről különben szó sem volt!!!:-)))

Sokat veszítettél, hogy nem jöttél, mert (ha a fentiek nem lennének elegendőek) volt grillezés is, meg éjjel szolid kis buli. Király volt a szervezés is!

Láthattál volna ott egy olyan TDCi-t, ami tényleg lehet, hogy megvolt 1690 kiló:-))), pedig nem kombi, csak ki sem látszott a koszból az odaút meg az előző 1 hét miatt:-)))

Többet nem írok, a Mondeo Fan Club topic-ban mindent megtalálsz, még képek is vannak belinkelve. Képek lesznek a mondeo.rulz.hu-n is, néhány nap múlva, ill. valahol (még nem tudom, hol) videókat is láthatsz majd.

P.S. A 3mp 100 km/h-nál már éreztem durvábbat is egy hullámvasúton az amcsiknál, 80 MPH 3,2s párosításban. (nem becsült az adat:-)), mért, erről híres és ezért ki...ott drága is).

Előzmény: T-Petra (578)
T-Petra Creative Commons License 2002.10.28 0 0 578
:))))

Mesélj!! Mit műveltetek?!!

Énis autóversenyeztem. Igaz RC-vel. 1,5LE 1,5kg. Elég durva amikor 3mp a 100km/h :))

Előzmény: Törölt nick (577)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.27 0 0 577
Nekem is new record van: a Mondeo-találkozó ideje alatti átlagfogyasztás: 26,4 liter:-))) Találd ki, mit csináltunk!:-)))
Előzmény: T-Petra (576)
T-Petra Creative Commons License 2002.10.27 0 0 576
NEW REKORD!!!

Asszonyka vezetett a hétvégén egy 400 km-es karikát a tdci-vel. (Én hátul agonizáltam, mert nővérem kisfiut szült és hát ugyebár fogyasztani kellett.... :))
100 nál nem ment gyosabban, amitől én még a hátsó ülésen is agybajt kaptam, dehát ugye, iszik vagy viszik :))
Szal arra a 400 km-re hamar tankoltam egyet és 4,55 liter/100 ra jött ki.
Azért ez már igen dúrva :))))
Hamarosan vissza termelnek a diselek....

Mr. Buda Creative Commons License 2002.10.24 0 0 575
Ok, nagyjából sejtem.

MB

Előzmény: HOH (574)
HOH Creative Commons License 2002.10.24 0 0 574
Szia

Szándékosan nem írtam, mert lehet, hogy csak én vagyok ilyen szerencsétlen és akkor akár hitelrontásnak is nevezhetnék.
Csak intő példaként szántam az írást, hogy így is lehet gépkocsit értékesíteni. Nem tudom mennyi egy szalon jutaléka e1 autón de szerintem egy 5-6 milló köztin biztos van kb 800 eFt. Na ennyit sikerült a kereskednek kihúznia a tulaj zsebéből.

Egyébként régebbi írásaimból azthiszem kiderül, hogy hova valósi vagyok. :-)

Előzmény: Mr. Buda (573)
Mr. Buda Creative Commons License 2002.10.24 0 0 573
HOH!

Ez konkrétan melyik szalon? Melyik városban?
Ez ugyanis nem derült ki abból, amit írtál.

egyébként a Ford úgy en bloc nagyon szarul van megszervezve Magyarországon, mind szerviz, mind értékesítés-ügyileg.
Bár... a múlt héten sikerült egy kellemes meglepetésben részesülnöm. Kivételesen nem ba**ták el egy új gép átadását...

Üdv.

MB

Előzmény: HOH (572)
HOH Creative Commons License 2002.10.23 0 0 572
Sziasztok

Hát nem csak a szervítől, de én nekem már a helyi kereskedőtől is elment a kedvem. Sokáig volt régebben Fordom, de utána márkát váltottam.

Interneten nézegettem a ford honlapját amikor ráakadtam az úgynevezett "tesztvezetésre jelentkezés" adalapra. Adatlap kitöltés után párnapmúlva telefon a Ford központból, hogy megkapták jelentkezésemet és továbbítják a hozzám legközelebbi kereskedésbe igényemet ahonnan kerseni fognak. Szerintem a mai napig keresnek, csak azt nem tudom, hogy hol?
Közben sikerült egyik barátom autóját kipróbálnom, (régebben is volt már Mondeóm), így ismét ezen márka mellett döntöttem. Szokásos procedura, kereskedés, felszerelség választás, árajánlat kérés. Minden megvolt mikor a színre erült a sor. Szerettem volna nem sokat várni, így a raktáron lévő készletből szerettem volna nekem tetsző színt választani. A kereskedő mondta, hogy utána néz, és majd visszaszól. Ez sem történt meg :( Közben gondolom rájött, hogy vettem egy másikat máshol mert azóta sem szólt vissza.
Szóval erre rá kb kéthétre találkoztam egy olyan valakivel akinél tudtam volna venni új és használt Mondeót is. Egyeztetés után kb 3 percen belül mondta az országban azon felszereltségből található színválasztékot. Már éppen foglalózni akartam amikor az én általam kiválasztot felszereltségű új kocsi áráért ajánlotta a mostani Ghia+full felszereltségű 11 hónapos + 1év extra garanciális autót 14e Km-el. E melett döntöttem, remélem nem rosszul.
A dolog pikantériája az volt, hogy annak a kereskedőnek kellett átadnia akinél nem rendeltem meg az autót.
Bocs a hosszú szövegért, de egy kicsit már felhúztam rajtuk magamat. Nem vagyok Pesti, de azért járok Pestre. Lehe, hogy megéri 1-2 órát extrában rászánnni a dologra és elvinni egy ottani szervízbe.

Petrányiékról régebben én is jókat hallottam,lehet hogy megpróbálom őket.

Előzmény: Mr. Buda (569)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.23 0 0 571
a Fan Club-ban válaszoltam
Előzmény: Mr. Buda (570)
Mr. Buda Creative Commons License 2002.10.23 0 0 570

Sziasztok!

van néhány idegesítő probléma a Mondeómban. Ezekre keresem a megoldást. Tud valaki segíteni? (a Ford szervizek ált. nem.)

1. eső után rendszeresen nyikorgás hallatszik a jobb hátsó kerék felől, főleg a rugózik a kocsi.
(auto-Fort I. azt mondta szilent-blokk, megzsírozták, ugyanúgy nyikorog...)
2. 200 fölött eszeveszett sípolás az ablaktörlő felől, már mindent megnéztem, nem találtam semmit, most veszek rá újakat, de attól tartok, hogy azt követően is sípol.
3. egy bizonyos fordulatszámon a műszerfal közepéből (belűlről) erős rezgés, morgás hallatszik.
4. 4-5 percenként egy-egy pillanatra kihagy a világítás, ilyenkor egy fél másodpercre minden külső és belső világítás elmegy. (Szintén auto-Fort szerint természetes a MOndeóknál...)
5. Ablakmosó-fuvókák a spriccelés után még egy fél percig lágyan engedik a folyadékot. kifejezetten kellemetlen.

Hát, egyelőre ennyi.

Várom okos javaslataitokat! :-)

Üdv.

Mr. BUda

Mr. Buda Creative Commons License 2002.10.23 0 0 569
Tényleg, ki hova hordja a gépsárkányt szervizbe?
Jómagam a Auto-Fort II-t preferálom. (Könyves K. krt)

Egyébként sok Ford szervizben jártam (vagy 8-10), de az országban egyértelműen a legrosszabb a szombathelyi Strauss. Katasztrófa. Nem példálózom, mert fölösleges. Néhány éve még jó volt, de a hozzáértő szakembereket kirúgták, és most ilyen 18 éves, dilettáns nyikhajok akarnak hozzányúlni az autóhoz...
Jó még: Petrányi (Üllői út)

Üdv.

MB

Előzmény: Aewyn (566)
Mr. Buda Creative Commons License 2002.10.23 0 0 568
T-Petra!

Nem, nem törtem még...
Egyébként kb. 1 misi a komplett optika rá. Én pár hónaposan vettem egy barátomtól, aki így rendelte, plusz megültette, úgyhogy nekem már csak a fólia, meg a normális gumik maradtak feladatként. :-)

Egyébként nem láttalak még. Ált. hétvégén vagyok Szhelyen, hétközben Pesten vagyok. Mondeo-találkozóra nem jössz szombaton?

Üdv.

Mr. Buda

Előzmény: T-Petra (562)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.22 0 0 567
:-))) Én eddig elégedett vagyok az enyémmel - kopp,kopp,kopp...
Előzmény: Aewyn (566)
Aewyn Creative Commons License 2002.10.22 0 0 566
Ha megtaláltad (mármint egy másik jobb szervizt), akkor minket is értesíts. Ez amolyan fehér holló kategória.
Előzmény: HOH (564)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.22 0 0 565
Azt nem tudom, hogy "ez ilyen"-e, de az enyémet is nehéz lenullázni, mert néha olyanja van, hogy nem akar reagálni a gombnyomásra. De ez még mindig jobb, mint a Renault, mert annak mindig le tudod nullázni, viszont van, hogy leáll tőle a motor:-))

Ettől függetlenül nyugodtan keress másik szervizt, nem jó olyanokkal dolgoztatni, akiket nem bírsz...

Előzmény: HOH (564)
HOH Creative Commons License 2002.10.22 0 0 564
Sziasztok

Megint lenne egy kérdésem:

A fedélzeti komputert néha nagyon nehezen tudom lenullázni. A szervízben asztmondták, hogy ez ilyen. Valóban ilyen vagy sürgősen keressek egy másik szervízt? (Már kezd nagyon elegem lenni belőlük)

Törölt nick Creative Commons License 2002.10.22 0 0 563
Nem veszem izgatásnak... az Opellel az a bajom, hogy a kis motorral szereltek nemigen akarnak menni, nagy motorral meg drágábbak, mint pl. a Ford. Ráadásul az összeszerelés minősége gyalázatos (egy Astra Coupé-t és egy új Vectrá-t próbáltam), az új Vectra műszerfalából pl. 400 (!) km után már erőteljes zörgés hallatszott, a 7000 km-t futott Astra Coupé ajtajai nyikorogtak stb.

A Ford V6-osához is drágábbak az alkatrészek, mint a többihez, de azért nem közel 3-szorosan, csak egy kicsivel. Igaz, valamivel a beszerelés is drágább az esetek egy részében, mert jobban el vannak dugva a dolgok, mint a kisebb motorral szerelt gépeknél.

A 2 literes és a 2.5 V6 szinte azonos fordulaton adja le a legnagyobb nyomatékát és teljesítményét (4500, 6000, ill. 4250, 6000), vagyis a V6 is viszonylag pörgős motor. Természetesen a V6 teljesítménye (170LE) és max. nyomatéka (220Nm) magasabb, mint a 2 literesé (145LE, 190Nm), de tényleg nem ettől megy jobban, hanem attól, hogy 1500 és 6000 rpm között a V6 mindig legalább a max. nyomaték 90 százalékát adja, vagyis legalább 200 Nm-t, míg a 2 literes 1500 rpm-nél pl. ha jól emlékszem, csak 140 Nm körül ad le. Még nagyobb a különbség alapjárat közelében: pl. 1000 rpm-nél 190 Nm : 130 Nm, természetesen a V6 javára. Így érthető, hogy miért van benne erő mondjuk 20 km/h-nál 3., vagy 30-nál 4. fokozatban:-))) Ezekkel a sebességfokozatokkal és sebességekkel egy normális kanyart is be tudsz venni, majd egyenletesen gyorsítani, hangoskodás és rángatás nélkül. Végsebességben nincs nagy különbség.

Előzmény: buszmágusz (554)
T-Petra Creative Commons License 2002.10.21 0 0 562
WOWWWW!!

Gyönyörű!!!

Nem durrantották el az első spoileredet úgy 2 hónapja???
Mert Szh-en vettem törve. Lehet Tied volt??? :)))

Mennyi a küszöb?? Hátsó spoiler??? Így rendelted vagy útólag???

Összefuthatnánk valahol.
209-738-638

Üdv.

Előzmény: Mr. Buda (561)
Mr. Buda Creative Commons License 2002.10.21 0 0 561
Szia T-Petra!

Meg tudod nézni a másik indexes fórumon. (mondeo fan club) 1642 és 1644-es hozzászólás.

ebből sincs sok...

Üdv.

Mr. Buda

Előzmény: T-Petra (560)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!