Sziasztok! Egyik napról a másikra elkezdett vagy másfél literrel többet fogyasztani a kis suzukim, már öt tankoláson vagyok túl úgy hogy nem elszámoltam. Valakinek ötlete hol keressem a hibát? A gyertyákat kicseréltem a vezérlést nyáron cserélték, szűrők újak, CO-t mértek az is megfelelő. Nem tudom mi történhetett vele?
Már régen csináltam, meg nincs is kéznél az autó, de szerintem semmi különös. Leveszed az ablaktörlő karokat, kiszeded a szélvédő alatti rács patentjeit és kész.
Érdemes még az első sárvédők műanyag dobbetéteit is kivenni, az is tele volt homokkal, levéllel. A szélvédő alatti vályúból oda folyik le a visz és viszi magával a dzsuvát is.
Ez szép. Ha állabndóan fa alatt parkol az autó, akkor valóban lehet. Nekem semmi sncs benne, teléjesen tiszta. Azt a trutyit meg esetleg porszívóval lehet kiszedni, de ha már össze van állva, akkor meg kézzel kiszedni.
Köszönöm szépen a választ, 10 év után egyszer tisztítattam ki pár éve a rács alatt, nem számított. Lehet mostanában rövidebb utakra megyek és nem tud kiszáradni. Régebben minden csomagolásból összeszedtem a szilikátos zacskókat, és elöl szétszórtam kis kampókkal a fűtésrácson télen. Az lesz most is.
Szerintem nem azzal van a gond. Egyébként nem hinném, hogy takarítást igényel. A csapadékvíz onnan kimossa a port, nem tud leülepedni. Falevél meg a rács miatt nemigen jut be. Inkább a pollenszűrőd nézd meg. Ha az nedves, akkor az okozhatja, hogy az elpárolgó nedvesség a szélvédő alján összegyűlik és a hidegben az ott megfagy. Lehet kapni páramentesítő párnákat is. Én is vettem pár éve az Auchanban. Hogy mennyire hatékony, nem igazán tudom, mert nem volt nagyon párásodásra hajlamos a verda mikor mentem vele. Ha van klíma, célszerű használni a párásodás megszüntetésére, ezzel az utastér páratartalma is csökkenthető. Ha nincs pára, nincs jég sem.
Levélfogó eltávolítás és alatta lévő kosz kipucolása hogyan lehet kivitelezni? Tippek/trükkök. Mostanában sok a beltérben a belső szélvédőn a befagyott pára.
Köszönöm a válaszokat. A biztit már lecsekkolták elvileg. Tartok tőle, az van, amit írtál. A gépben van vagy 60ezer km. Nem gondolnám, hogy ennyi használattól tönkremegy. Pláne pont akkor, amikor az akkut cserélte valaki....
Sziasztok, az alany egy 2003-as WagonR+ 1.3 . Akkucsere után nem működik az elektromos szervo. Járt már így valaki? Lehet összefüggés a kettő között? Köszi, kellemes ünnepeket.
Üdv 2004 WagonR+ Tudtok jó minőségű kuplung bowdent hozzá ? A gyárival elment 16 év alatt 350.00 km 3 éve cserélték, azóta belement 30. 000 km és már a második bowden szakadt el Milyen márkát érdemes venni ? vagy keresek bontott bowdent ...
Ha jól emlékszem, 2002 őszén volt egy frissítés, azaz a 4-személyesből 5 személyes lett és így változtak az ülések is. Ekkor lett a kisebb fejtámla is rá. Ez megmaradt a gyártás végéig, azaz az M13A motoros wagonban. Válaszolva a kérdésedre: szerintem bemegy. Nekem speciel a "régi" 2001-es ülés volt kényelmesebb.