Nekem az a tapasztalatom (nem Kiánál), hogy van 1 (2) vezető szrelő, aki esetleg meg tudja oldani a problémákat, a többi qrvára tud olajat, meg pollenszűrőt cserélni. (meg ablakmosót utántölteni)
Ezt az embert kéne megtalálni valamelyik szervizben.
Volna egy 2 hónapos Kia sportage autóm amit újonnan vettem.
2 nagy problémám van vele, Az első hogy a legutóbbi 08.05ös frissítés óta a bluetooth telefonhívás közben folyamatosan ledobál majd csatlakozik és így tovább de ha zenét hallgatok nincs gond (próbáltam a kocsi gyári beállítást, a párosított eszközök törlését semmi nem segített)
A legrosszabb problémám viszont a futómű, úgy éreztem hogy oldalas (bal) a kormány egyenes menetkor elvittem a márkaszervizbe mondták hogy ferde a futómű, beállították a gyári adatokra mondták leteszteltétk minde oke, nah még rosszabb lett szoltam nekik mondták vigyem vissza visszavittem most ellenkező irányba lett valahogy ferde, javították 2en letesztelték szerintük rendben van. Szerintem nem, most jobb oldalra tart a kormány de már nem merem felhívni őket mert hülyének fognak nézni főleg hogy a legutóbb mindenki azt mondta rendben van a kocsi.... mi lehet a gond, a bluetoot kapcsolati problémával nem is foglalkoztak.
Igen, elég idegesítő tud lenni. Nem tudom mennyire függhet össze az elem merülésével esetleg..? Passz. Most megfordítottam a dolgot, a pótkulcsot tettem bele, amiben új elem van és azóta nem zárt le. Meglátjuk.Tesztidőszak van :)
Nem lehetséges, hogy a tetőantennától a karosszérián belül ott van elvezetve előre a rádióhoz a kábel, s az antenna tetőcsatlakozásánál a hibás szigetelés miatt befolyik a víz, majd a lejtés miatt ez a víz a kábelen elcsorog egészen a tető széléig, ahol a kábel hozzáér a tetőkárpithoz, ami ott felszívja a kábelen odáig elcsorgó vizet?
1-2 hónap múlva eladó sorba kerül szeretett Sportage-em kihasználatlanság miatt, kisebbre váltunk. Esetleg ha érdekelne valakit, az email címem: slipo1983@gmail.com vagy a számom: 0620-224-15hetven4
Infók:
- Kia Sportage 2021 áprilisban gyártott, 1.6 GDI Gold felszereltség, fekete metal, kitűnő állapotban, 21.000 km van benne, 2028-ig gyári garancia, olajcsere megtörtént 15.000 km-nél, ezt igazoló okmánnyal. Téli-nyári abroncsokkal adom.
Rajtam kívül van-e olyan KIA Sportage 1,6 benzines, 2022-es modell tulajdonos, akinek már többször jött kipufogógáz regenerálás, vezess tovább hibaüzenet? Szeretném vele felvenni a kapcsolatot!
Sziasztok! Van egy 1 eves sportage autonk. vettem ra egy teligumi garniturat,amiben mar nem jo a tpms. Atszereltem ,mentunk mar parszor vele kiirta ,hogy tpms ellenorzese.
Viagit a tpms lampa. Az auto garazsban all akartam vele menni de kulcs elforditaskor nem inditozik csak egy kattanas hallatszik. A kerdesem az lenne ,ha a tpmst nem erzekeli es hibat jelez vissza,akkor letilthatja e az inditast a kompjuter.
Ha a fékbetét csere megy, onnan már "nincs messze" a tárcsa csere, nem nagy durranás. Segítségképpen van fent egy csomó video a neten. Bár nem sportage-en, de már többször cseréltem tárcsát régebben, és nem nagyon lehet elrontani.
Lehet nem a tankban van a szivattyú, hanem felette de ez mit sem jelent a témát illetően, attól még a hibajelenség fennállt és amióta cserélve lett konkrétan az egész egység, nem volt leállásom!
Sebességfüggő szervókormány természetesen van, létezik.. Persze hívhatjuk sebességfüggő kormányzási erőnek is, ha az szimpatikusabb :)
Minél gyorsabban mész, annál kisebb a szervo rásegítés. Több autótipus is használja.
Azt nem állítottam, hogy a Sportage-ben is ilyen van.. Max. feltételeztem.
A "morgás" azóta sajnos nőtt és a gumi mintázat ki lett szűrve, nem az a ludas.
Sajnos nagyon valószínű, hogy a hátsó difi környéke, esetleg a váltó morog és talán még valamelyik hátsó kerékcsapágy is befigyelhet a történetbe..
Ez jó kérdés. Ugyebár a vizsgán a fékpadon két kis zöld "oszlopgrafikon" mutatja a fékerőt ill. hogy van-e eltérés a két oldal között. Én nem hinném, hogy ez a grafikon olyan érzékeny lenne, hogy le tudna reagálni tized (század?) másodperces fékerő "kihagyásokat" a hullámosság okán. Azt gondolnám, hogy emiatt maximum összességében kicsit gyengébb fékerőt mutat a műszer az adott keréken, de ugyebár itt is van tűréshatár a két kerék eltérésének mértékét illetően, mert pár %-os eltérést nem fogsz érezni, nem fog amiatt jobbra vagy balra húzni az autó. Tehát szerintem egy kicsit hullámos tárcsa nem jelenti azt, hogy meg is bux a vizsgán. De csak okoskodom, nem értek a fékpadokhoz.