szia.én arra gyanakszom hogy nem volt rendesen feltöltve,levegős volt.és lassan kidolgozta magából.és a levegő helyére került a folyadék.közép szintre kell tölteni hideg motornál és egy alkoholos tollal megjelölni.és olajszint ellenőrzéskor azt is megnézni.vízszintes talajon garázsban ajánlom.
Olyan problémám lenne, hogy fogy a hűtővíz a kiegyenlítő tartályból, vmint a hűtősapka alatt sincs sok benne.
Az év elején volt cserélve. Azelőtt nem volt ilyen probléma. Csere óta szépen lassan elfogyott majdnem a MIN jelzésig.
Fehéres füstöt inditaskor nem tapasztaltam, alapjaraton a termosztát kinyit, felső cső meleg, alsó kevésbé.
A ventilátor nem szokott sűrűn bekapcsolni. Most OBD-vel nézve, 100 foknál indult be (rasegitve 2000 fordulaton).
A kiegyenlítő tartályban bugyborekolast, hűtővíz szintnövekedest nincs. A hűtővíz tiszta, nem olajos/koszos, se a tartály belső fala. Olaj nem rég lett cserélve, nem fogyott, most se fogy és szép tiszta.
Annyit vettem észre hogy néztem a hűtősapkát és az alsó kicsi rugós részét lehuzom nem ugrik vissza, lazán mozog,nem tudom ez normális-e, más típusú sapkarol láttam videót, mondjuk ott visszaugrik.
Valaki épített már be üzemanyag megszakító rejtett kapcsolót ~2006-os benzines sx4-be? A bal hátsó ülés alatti kárpit eléggé rá van gyógyítva az alsó lemezre, nem bontanám meg, ha onnan nem lehet hozzáférni a vezetékhez. Ha jól értettem amit olvastam a neten, a szivattyú cseréje a tank leszerelése után lehetséges a kocsi megemelésével. Erre nincs lehetőségem.
A másik opció az lenne, ha motortérben meg tudnám szakítani a szivattyú biztosítékának áramkörét egy kapcsolóra vezetve, de a biztosíték doboz sem tűnik egyszerűen kiszerelhetőnek. Arról pedig fogalmam sincs, hol megy a vezeték hátrafelé. (elvileg rózsaszínű vezeték a user manual szerint). Ha valaki csinálta, hogyan? Előre is köszi az ötleteket.
Köszönöm -tudom eléggé megkésve-, a válaszod alapján elvittem márkaszervízbe még néhány hónap ügyetlenkedés után és azóta is hibátlanul megy a kocsi.
Az utángyártott lambdaszonda (leömlő hattyúnyak alatti) nem volt jó, eredetit raktak bele, meg még egy két dolgot még is megnézettem. Számomra a legnagyobb meglepetés nem az volt, hogy a márkaszervíz is azonnal erre tippelt, hanem az, hogy egyáltalán nem éreztem drágábbnak, mint azokat a szervizeket, ahova eddig hordtam az autóimat, és eközben nem volt olyan érzésem sem, hogy jóval nehezebben megoldhatónak és időigényesebbnek (=drágábbnak) állítják be a munkát, mint amilyen az valójában.
Komplett gólyalábat cseréltünk, de kivettük mégegyszer, 300 km van a teleszkópban, nincs elhajolva a szára. A héten viszem egy futómű specialistához. Reménykedem, hogy megtalálja a hiba okát.
Üdv. Mindenkinek! Újból átvizsgálták az autómat, ma még rázópadon is volt. Semmi nem lóg, semmi nem laza, minden kicserélve az első futóművön, ami csak kopogást okozhat. Az autóm, továbbra is koppan, minden aztfalthibán, összetételen, csatornafedelen áthaladva.