Keresés

Részletes keresés

sínbohóc Creative Commons License 2017.11.21 0 0 11208

Azt mondta a fószer, hogy csak karbit kell takarítani..

 

Akkor takarítsa ki eladás előtt!

Az ilyen dumának általában karburátor csere a vége, ami nem olcsó mulatság...

Előzmény: subroby (11207)
subroby Creative Commons License 2017.11.21 0 0 11207

Köszönöm a segítséget!

Szerinted meg ér 60.000ft-ot egy ilyen gép? Kis piros pótkocsival,2x3 tagú talajlazító (vagy mi a neve) +2db terep mintás kerék. Azt mondta a fószer, hogy csak karbit kell takarítani..

Előzmény: ali kis (11206)
ali kis Creative Commons License 2017.11.21 0 0 11206

A kézi kuplungost lehet csúsztatni, finoman indítani. Nem lesz vele röpsúly törés. Probléma esetén a kuplung behúzásával egy pillanat alatt megáll a hajtómű. KF 04 kézi kuplungosaim vannak. Évtizedek óta probléma mentesek.

Előzmény: subroby (11205)
subroby Creative Commons License 2017.11.21 0 0 11205

Köszönöm!  Itt helyben van egy eladó, de sajnos nem röpsúlyos, hanem kézi kuplungos.. Ennek az a hátránya, hogy nem lehet óvatosan kiengedni igaz?

Előzmény: ali kis (11204)
ali kis Creative Commons License 2017.11.21 0 0 11204
Előzmény: subroby (11203)
subroby Creative Commons License 2017.11.21 0 0 11203

Üdvözlet mindenkinek!

 

Sok robi 151-es gépet árulnak beindító szerkezet nélkül! Ezeket hogy szokták beindítani?

Kaisi Creative Commons License 2017.11.20 0 0 11202

Szia,

 

Engem érdekelhet. Email címem publikus.

 

Kaisi

Előzmény: Aeroxmotor (11201)
Aeroxmotor Creative Commons License 2017.11.19 0 0 11201

Sziasztok!Van egy Robi 151t kapálógépem amit el szeretnék adni!A gépről csak annyit hogy a második fokozat van benne mert fogaskerekek hiányában a többi nem kapcsol(előző tulaj kiszedte)!Illetve kerekek nélkűl adom amiket kipróbálás után leveszek!Az árát pedig megbeszéljük kinek mennyit ér!Képeket majd teszek fel!További szép napot

R.8295 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 11200

Értem. Köszönöm a választ!!

studiod1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 11199

Nem takarja keréksúly,az agy nyomtávrögzítő csapja "mellett" van.

Előzmény: R.8295 (11198)
R.8295 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 11198

Igen mert a gépkönyv írja, hogy van ott egy zsírzógomb, de én nem találtam rajta sehol. Nem tudom ha a keréksúlyt leveszem akkor megtalálom-e de kétlem mivel a kerékagy így is látszik. A nyomtáv állító csap könnyen mozog, bár a kerék elég nehezen csúszik a tengelyen ha nyomtávot állítok.

studiod1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 11197

A "szabadonfutó" részre gondolsz? a régebbieken zsírzógomb mostaniakról fogalmam nincs.Én soha nem használtam a zsírzógombot helyette inkább szétszedtem kimostam bezsírozva összeraktam. Sajnos a talajon földes úton belemegy a por  a szabadonfutóba s a nyomtáv állító csaphoz is.

Előzmény: R.8295 (11196)
R.8295 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 11196

   Üdv Mindenkinek!

 

Robi Rekord kerék (5x12) kerékagyát hol lehet zsírozni? Esetleg valaki tudna képet küldeni róla?

Előre is köszönöm!

jofi47 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 11195

Milyen a gyári karbija?

Előzmény: vmegyei10 (11194)
vmegyei10 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 11194

Sziasztok!

 

Hozzám került egy régi 151 Rekord hagyatékból. A gép állapota meglehetős, de a karburátor egy szaki ismerős szerint kuka. 

 

Mivel lehetne helyettesíteni a gyári karbit? Vagy érdemes megvenni hozzá a kb. 20 ezerbe kerülő utángyárttottat? http://agrooroszi.hu/termek.php?pid=1173

 

Használt karbi esetén vannak még használhatók? A kisgépes ismerős szerint az ilyen öreg gépeknél már mind van vmi gond a porlasztókkal.

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Robi 151t Creative Commons License 2017.10.23 0 0 11193

üdv

 

Robi 151T-hez keresek HS30-as  homloksúlyt !

wtman Creative Commons License 2017.10.23 0 0 11192

Cikkszámokkal készülj!

Előzmény: wtman (11191)
wtman Creative Commons License 2017.10.23 0 0 11191

Keresd a Robixot! Van náluk minden raktáron és jóval olcsóbban, mint a webshopokban!  Az elérhetőségüket megtalálod a honlapjukon.

Előzmény: zsolt4593 (11190)
zsolt4593 Creative Commons License 2017.10.23 0 0 11190


A bekarikázott hézagolók nállam hiányoznak a léptető résznél illetve a Tlt kapcsolónál rajzon 2-ő szerepel nállam csak 1db volt az is belülről a váltóház felől nem kívülről
Ezek beszerezhetőek?Ha igen honnan?

zsolt4593 Creative Commons License 2017.10.23 0 0 11189

Üdv!
Talán előbb kapok segítséget itt pár kérdésemre így ide írnám le.
Most újítok majd fel egy Robi 151-est illetve tervben van az átalakítása röpsúlyról kézi kuplungosra.Van pár kérdésem a váltóval kapcsolatban de előbb a képek:


Első kérdésem az lenne a csigatengely végén lévő biztosító alátét és anya kapható?Sajnos nekem az nem volt benne a most hozott váltóban.
A csigatengely végénél lévő zárókupak kapható az amit kívülről egy Zeeger gyűrű biztosít?
Illetve a váltó hézagolásáról szeretnék későbbiekben kérdezni.Mindenek előtt mivel ezt már sajnos bontották egyszer így érdeklődnék a hajtás és a váltószekrény illetve a két váltószekrény pár között gyárilag paszta vagy vékony tömítőpapír helyezkedett e el?
Rozsda eltávolításra Evipass menyire jó?

Szerelvényes Creative Commons License 2017.10.11 0 0 11188

Köszönöm a válaszokat!

Mindenre gondoltam csak arra nem, igen  én is úgy tudom hogy az orrsúlyt az  első kengyelbe vagy "hátra" kell rakni tömeg növelés céljából attól függ milyen műveletet akar csinálni az ember.

Előzmény: Kaisi (11186)
janijani Creative Commons License 2017.10.11 0 0 11187

Az enyémen nincsenek ezek kifúrva csak látszik az öntvényen hogy ez 2 furat helye. Én sem tudom mirevaló, arra gondoltam hogy talán orrkereket lehetne oda szerelni. Nekem hátsó kerekek vannak amit a csoroszlya helyére lehet betenni.

Előzmény: Szerelvényes (11184)
Kaisi Creative Commons License 2017.10.10 0 0 11186

A gyári orrsúly a váltóra szerelt első vonókengyelre szerelendő, ugyanúgy mint a mankókerék. Ez inkább a tolólap helye lehet...

 

Előzmény: Illés Ferenc (11185)
Illés Ferenc Creative Commons License 2017.10.10 0 0 11185

Pl orrnehezéktartót, vagy hótololapot felszerelni

Szerelvényes Creative Commons License 2017.10.10 0 0 11184

 

 

Üdv.mindenkit!

Segítségeteket szeretném kérni , nem tudom megfejteni mi célt szolgál az a 2 furat a hajtóművön?ha valaki tudja kérem jelezzen. 

151 Creative Commons License 2017.09.25 0 0 11183

Hát azon én is gondolkoztam már,meg akarom csinálni én is,  egy biztos homokkal vagy akár trágyával nem kell megdurrantani:). A kerék 16x6.50-8 as  bálázó rendfelszedőkön szokott lenni,viszont nagyon kényelmes hála a laprúgóknak nem pattog üresen sem, pláne teherrel olyan menet közben mintha hajón ülne az ember:) 

Előzmény: jofi47 (11181)
jofi47 Creative Commons License 2017.09.24 0 0 11182

Szép a járműved, a lámpa kötelező vagy sötétben is használod?

Előzmény: Robi 52 tulaj (11178)
jofi47 Creative Commons License 2017.09.24 0 0 11181

Üdvözöllek!

Jól néz ki a gépparkod, így van mivel szántani és kocsizni. A lomhábbal jobb szántani, mint a virgonccal. Ahhoz a nagy pótkocsihoz viszont kicsi az a kerék. Én is csináltam a pótkocsihoz magasítót és ha már több fér rá előbb-utóbb elrepedt a keréktárcsa és kiszúrta a belsőgumit. Kicseréltem a kereket kispolski kerékre, most már bírja.

Előzmény: 151 (11176)
Robi 52 tulaj Creative Commons License 2017.09.24 0 0 11180

Köszönöm!

Nekem a IKOV karburátorral szerelt van, de ezzel nagyon keveset fogyaszt, ezt merem ajánlani. De mikor kifogy teljesen a benzin, akkor megtankolom es nem akar lefojni, csak ha a poharat elkezdem kicsit meg kalapálni addig mig a lyúkon elnem kezd pricolni.

Utána semmi baj nincsen vele, csak amikor kifogy!

Most meg veszem hozzá a felujitókészletet!

 

Kaisi Creative Commons License 2017.09.24 0 0 11179

Szia! Gratula jó lett! Ez most kézi kuplungos vagy röpsúlyos? Nem tudom kivenni a képeken.

Mz karbival sokan próbálkoztak, de mindenhol azt hallottam hogy nagyon pörög tőle, ami ugye veszélyes mert besülhet. Ráadásul a fúvókákkal kell variálni és én még nem láttam olyan ajánlást ahol biztosra leírták volna mekkora kell az alapjárathoz és mekkora a főfuvóka mérete. Persze ettől még lehet próbálkozni...

Én minden esetre maradok a régi jól bevált gyárinál. Na de ugye melyiknél is? Mert 3 félével adták ki anno. Amal, jikov és egy nevenincs 3.-kka ami amal koppintás ha jól hiszem.

Én összekukáztam 3db nevenincs karbit és a rekordomra az egyiket felújítottam mert ezeknek az az általános baja hogy elkopik a pillangószelep tengelye...

Tökéletes lett és nem is fogom lecserélni soha :-)

 

Erről a fajtáról beszélek:

Előzmény: Robi 52 tulaj (11177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!