Keresés

Részletes keresés

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2010.07.08 0 0 65116
Ahogy már elhangzott, a kerékméret az egyik csel, a másik a lengővilla.

Motorikusan nincs sok különbség, külsőleg meg kasznielemek térnek el.
Előzmény: Törölt nick (65098)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.08 0 0 65115
Lemezek helyett TS-eket pörget a  térdig érő belvízben. :-)
Előzmény: Törölt nick (65114)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.08 0 0 65114
Köszönöm a válaszod.
A nevedből ítélve dj vagy?
Előzmény: DJ FER (T1_63) (65108)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2010.07.08 0 0 65113
"De vegyen bele uj akksit, meg uj generatort,,feszszabot.. szerelje fel neki szerviz.. mert ennyit ert hozza"

Hát igen egy balfék.
Főleg úgy hogy nem is ismered,te már csak tudod.
Csak azért mert hitetlenkedett valamiben,ami többször volt már vitatéma.
Előzmény: cam aro (65081)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2010.07.08 0 0 65112
Ja és azóta már elhiszem hogy betolható.
Nem kell bizonygatni.
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2010.07.08 0 0 65111
Tévedsz!
Próbálta.Nem ment.
Azért kételkedett.És még azért,mert mások is mondták már hogy nem megy.
Előzmény: Törölt nick (65083)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2010.07.08 0 0 65110
Én voltam.Van videó?
Előzmény: Gyöször (65079)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65109
Látom neked is bejön.
:-)

papírnélküli, blokkcserés, szemétből összerakott motort nem fogok sme restaurálni, sem felújítani, erre pont optimális.
Előzmény: szsrobert (65102)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65108
Szia !

Azért van több hely a kerék és a sárvédő között, mert a 251-es ETZ 16-os hátsókerékkel van szerelve, míg a 250-es ETZ 18-assal.
Emellett másmilyen a 2 típusnak az ülésszivacsa is, a 251-es ETZ-nek hátul vastagabb, ezért látszik magasabbnak.
Előzmény: Törölt nick (65098)
cam aro Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65107

Igazad van.. uj olajjal is felkellene tolteni.

piti munka, egy fogyasztascsokkento uzemmodhoz kepest. :p :) 

Előzmény: szsrobert (65106)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65106
Köszi.
Jó lenne, ha csak anyát kell lazítani, húzni.
Előzmény: cam aro (65105)
cam aro Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65105

Lekotod a kardant diffrol.

Aztan lesz ott egy nagy anya alatta.

Azt lelazitod.. lehuzod a kardan flasnit. /lehet lehuzo kell. /

Ez alatt mar ott a szimmering. az csere. vissza mindent.. de rakjal uj roppantogyurut...ha egy mod van ra.

.elso kupcsapagybelso kijon konnyen. es akkor tudod ket csapagy koze rakni a roppantogyurut. /

...ha nincs.. akkor huzd ugyanoda vissza az anyat, ahol volt. esetleg kicsit jobban.

Ettol nem fog elmenni a tanyerkerek hezagolas.

 

Felteve hogy kopott a szimmering.. es nem csapagylogas miatt veri az olajat.

Előzmény: szsrobert (65100)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65104
Nekem is reped, de ha ellátja feladatát...
Csomó szopás kiszedni, összerakni. Elöl 4, hátul 2...
Előzmény: Gyöször (65103)
Gyöször Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65103
Szilenteket már 3adik műszakin mondogatják, hogy cserélni kéne, mert repedezett a széle. "Persze igen, mindenképp ki fogom azokat cserélni" [esetleg majd ha ki is pálik onnan :D]
Amúgy le szoktam fújogatni szilikonnal. Az alvázvédőt meg szorgosan pótolgatom.
Előzmény: szsrobert (65100)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65102
Kétéltű MZ kímélő bejáratása.
Jelige: Nyelvében él a nemzet.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/bicsak-mez-on-board-2-71074
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65101
Azon gondolkoztam, hogy központi motoros elektromos autónál is ugyanúgy fennáll a difis copás.
Kerékagymotornál nem. De azt ha belövöm sík útra, emelkedőn nem lesz megfelelő.
Ha emelkedőre lövöm be, sík úton nem lesz jó.


Mennyivel egyszerűbb az elektromos kerékpár. Azon elromolhat a gumi, meg az akku, meg a kerékcsapágyak. Tiszta hibalabirintus. :-)
Előzmény: szsrobert (65100)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65100
Köcce, várom a képeket.
1 ujjperccel kevesebb az olaj. Csepeg a gép alá, és csapja a kaszni aljára körben forogva. A difi, kardán nem kotyog, nem lóg, nem búg. Csak az olajcsepegés a hibája.

Lekentem a gép alját ásítozó olajjal. Sok helyen lejött már az alvázvédő, a szilentek is öregek. Ha azokat cserélni kell..ajjaj.
Előzmény: Gyöször (65099)
Gyöször Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65099
Igen a normál módban. 1300 f/p körül kell várni a csodát mikor tolod :)

Lada diffit én még nem szedtem szét egyáltalán de szimering miatt, ha nem folyik (szó szerint) csak a környezetét védi korrózó ellen (magyarán ízlésesen finoman olajoz) és amúgy a difi tökéletes, nem morog nem ropog nem fütyül (nagyon) akkor ne szedd szét.

Két kúpgörgős csapágy van a behajtó tengelyen (amire a kardán megy) és ha jól gondolom közte van egy roppantó gyűrű majd kivülre jön a szimmering és a tányér amire a kardán csatlakozik és végül egy anya. Az anyát kell pontosan nyomatékra húzni és akkor a roppantó gyűrű gondolom adja a kúpgörgős csapágyak hézagát, tehát nem kotyognak és nem is szorulnak. Úgy tudom eztán kell beállítani a tányérkerékkel a foghézagot. Tehát ha fellazítod az anyát hogy szimeringet cserélj, akkor utána dől a jó difi és ki kell hézagolni. Ezt valahogy 2 db mérőórával kell, tehát nem hiszem hogy olyan egyszerű a szimering csere mint MZ kislánckerék alatt..

De nekem más bajok voltak vele ezért szórakoztam difikkel.

Ha igényled, holnap tudok lőni a bontott difijeimről képet, hogy kicsit beleláss.
Előzmény: szsrobert (65090)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65098
Sziasztok szép napot mindenkinek.
Elnézést a hülye kérdésekért de nem vagyok nagy motor egér(Inkább a dj dolgokat értem meg a mezőgazdasági gépek javítását)
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy miben különböznek a következő mocik.
Etz 250 Etz 251
Illetve annyit láttam képeken hogy az egyik képen pl a hátsó kerék és a sárvédő közt
nem sok hely van az ülés egyenes.
A másik képen ami etz 250 legalábbis ez van írva
sokkal nagyobb hely van a kerék és a sárvédő közt meg az ülés hátrafelé emelkedik.
Ez gyári megoldás vagy házilag hajlítottak a vázon és az ülésen.
Válaszotokat köszönöm
Szép napot nektek
ROW924 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65097
rendben!
Előzmény: Szmuk (65096)
Szmuk Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65096
OKé! THX!

Akkor Kisújra hozd le! Keresni foglak telefonon!
Üdv_Szmuki
Előzmény: ROW924 (65071)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65095
Válogass:
-ITT-
Előzmény: szsrobert (65094)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65094

Linket kérek Ferike nyomatékáról.

A TS is emeli az elejét 4-ben gázra? :-)

Előzmény: Törölt nick (65091)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65093
Írtam választ a kommentra.
Előzmény: DJ FER (T1_63) (65092)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65092
A fullcross TS elmegy mindenhol !

:-))
Előzmény: Törölt nick (65091)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65091

 Robi , ezek versenygépek .  A krossz 2t 125-nél profi szinten versenyenként dugó csere , a hajtókar sem bír annyit mint a 4T . 

 Mindent nem kell elhinni amit a neten olvasol . Viszont ez nem elméleti kérdés , hogy te fejben lemodellezed :-)) a repedés lehetséges , de nem feltétlen következik be . 

 Tudok több olyan  RMZ 450-esről ami bőven túl volt az ajánlott üzemóráján és úgy volt használva , hogy koppgáz - kuplung ki és váltásnál csak kuplung , a gáz maradt a féktávig ....

 De van haverom aki 3. szezonját motorozta az RMZ 450-el úgy , hogy csak szelephézagot néztek :-o   Igaz ő nyomatékból tolta , csak bő félig forgatta ki és váltogatott fel , de mégis ott ment azokkal akik 1-2-3 koppgáz tiltásig ... 

 Amcsi fórumokon is beszélnek több 100 órát futott 4t krossz gépekről .

 Én sem forgatom barom módjára , mert minek ...   

 Minek üvöltessem 3.-ban 80-al mikor 4.-ben ennél a tempónál sokkal kevesebbet forog , de mégis fogós talajon kb 80%-os hirtelen gáznál már a levegőben az eleje  ?  

 

 De láthatod a Sportmotoron , hogy Ferike a TS 125-öst is nyomatékból használja .... :-p

 

Előzmény: szsrobert (65087)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65090
Normál gyújtáskulcsállással lehet betolni az ETZ-t akku nélkül?
Előzmény: Gyöször (65084)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65089

"12 A/h-s akksis elektromos mocival Srobi egész nap le-fel gépel a Kékesen  :-)))) "

 

És lejtőn lefelé még "tankolok" is. :-D

Előzmény: Törölt nick (65080)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65088
Gyöször, a Lada difi, és kardán közt jön az olaj. Hogy lehet szétszedni tömítéscseréhez? Nem találtam érdemleges infót.
Előzmény: Gyöször (65079)
szsrobert Creative Commons License 2010.07.07 0 0 65087

Ha a nagy fordulat miatt lekönnyítik a dugót, szerintem kis fordulaton is repedni fog egy idő után.

CR500-asnak is utánaolvasgattam a neten. Ott is a repedés a probléma, ha nem cserélik.

Persze ha nem indítod be, nem reped. :-)

Előzmény: Törölt nick (65056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!