Ez is egy megoldás. Ezek szerint nem sikerült elindítani, mi ? :-) Remélem megbízható ember, én speciel fürödtem már be ismerősi motorfelújítással ( TS 250 - 70 km/h végsebességgel, utólag kiderülő kókánnyal ).
Na elvittem szerelőhöz. Sem időm sem pedig elég szakértelmem nem volt úgyhogy nem akartam elgányolni. A szerelő ismerős szóval nem lesz nagy összeg. Vicces volt mikor átvittem és meglátta csak állt és kérdezte hogy nem-e hagyom ott:D Mondta h nincs sok ideje mert sok a melója de ha kicsit is szabad lesz foglalkozik vele, csak had menjen ő vele először:D
Karbitömítés, csapcuccok párszázas tétel, markolat és lábgumik ( darabja 200 Ft körül ), csapágygarnitúra valami márkásabból 10 körül, szimeringek 2-3 ezer körül, főtengely felújítás + centírozás jobb esetben jobb helyeken 5 körül, esetleg hengerfúrás+ dugó 7-8 ezer, megszakító + kondi 1000-1500 között, és akkor még a jobb esettel számolunk. Rossz esetben gajra van belül valami ( vagy indításkor vágod arra ), az mind + zsé.
vegyél még 1 párat, az egyikről vágd le a vázhoz csatlakozó részt (amibe a gumi megy) a másikról meg vágd le a menetes pogácsákat, majd illeszd össze és varrd a lemezeket körbe becsületesen. Egész jól bírta.
A fing a gatyában szokott kovályogni szerintem :)))
Aki mostanában vett komplett első teleszkópot az hol vette és milyet érdemes?Meg hol lehet? német?török?indiai?tájvani?
Gondolom a szimeringnek nem árt ha a krómszár nem kóvájog mint fing a szarban meg tökéletes a felülete és alakja. Sajna a teleszkópomnak nincs egy épp porcikája... Falura tápothordani még jó lenne de nem akarok minden mátrázás elött krómszárról olajat törölgetni meg utánatöltögetni....
Erősített blokktartót gyárt valaki?Ha igen mi pénz? Illetve ha gyártanék lenne igény több darabra is?(mert ez esetben készülhetne több is ha időben oda jutok)
Elektronikus fesz.szab lehet betilt, bar ketlem hogy az ongerjedest is tiltana, hameg az meg van.. akkor felepul a rendszer tarolo kapacitas nelkul is.
Videó nincs, MZ híjján vagyok így nem is lesz, más motorját meg ezért nem kérem el, hogy ugyan hadd toljam már be akksi nélkül :)
Viszont ha van kedved olvasgatni, akkor végy kézbe egy példány ETZ-250 szerelési kézikönyvet és üsd fel a 77dik oldalon. A lényeg konkrétan a 77es oldalon az utolsó előtti bekezdés utolsó mondata!
Így rendben van? :)
Gyári fesszabival volt szerelve mindkét motorom. Én azt nem mondom, hogy magyar utángyártott elektronikus fesszabival is így néz ki a dolog...
A régi, eredeti, sötétzöld feliratos Isolator valóban jó, de a Beru által gyártott egyszerűen semmire sem való. Egy hónap alatt meg lehet etetni a motorral.
A hosszúmenetes Brisk előtt Isolatort használtam, és nem volt vele bajom.
A 70-es fúvókás próbák alkalmával a Briskkel magasabb fordulaton gyengült el a gép, mint egy 3 hengeres Swift hengerfejből kioperált szintén hosszúmenetes japán gyertyával.
A próbát semmi sem pótolja. A szocimotorson is olyanok írnak az etanolról, akik sosem próbálták. :-)