Kicsit be voltam fáradva .... de ha már így bele nyúltam a tutiba :-)
Szóval helyesen : "Csak úgy elárulom neked , hogy nem az a hard enduró mikor 5-el mész az ingoványban .....
Akkor derül ki , hogy /vérbeli/ motoros valaki , vagy csak divatozik /definíció szerint mindnki más aki motorral megy/ , mikor esik 1kurva nagyot !
Aki visszaül az motoros ...... "
Én is úgy tanultam , hogy ha van rá lehetőség , esés után menni kell újra ....
Ez főleg a kezdőknél és a divat motorosoknál jelent sokat pszihológialilag , a vérbeli motorosok szarnak rá akkor is ha a mentőbe "ültek" esés után , mert amint mozogni tudnak azon ábrándozak , hogy újra gépelnek :-))
Ezt meg vagy belatja az ember.. vagy nem.... lehet epp az ut is hibas... ki mire fogja.. /khm /"
Azért azt hozzá kell tenni, hogy attól még hogy valaki szarrátörte magát és már nem ül vissza, nem egy puhány senki, szerintem attól még ő is motoros. És ha leülnél pl. egy emberrel beszélgetni aki így járt, számodra is kiderülne, hogy nem csak az az igazi motoros aki esés után rögtön visszaül. Ez nem MOTOGP meg Forma-1 nem tudom hogy gondoljátok ezt?? Sokan 10-20éveket hagynak ki, de újrakezdik, mert ott belül valami mocorog bennük és érzik, hogy ezt az érzést amit az ember átél egy motoron, nem lehet elfelejteni. De ha nem ülnek netán vissza szerintem már akkor is többek, mint azok akik sosem próbálták.
"22 évnyi motorozással a háta mögött és gyerekes apaként, és a megfontolt természete alapján csakis azlehetett a baj hogy száguldozni akart" Tévhit.:) Nem kell ahhoz száguldozni, hogy előbb-utóbb megszívd motorral. Ellenben kifejezetten óvatosan kellene menni, hogy ne szívd meg. Ezt szerintem minden rutinosabb motoros tudja. Aztán felülünk és ezt a pár óvatost szoktuk jóóól körbemotorozni, aztán 3 kanyarral odébb felborulni a köccccsög sóderon.:D Szóval nehogy azt hidd, hogy a díszes kompánia 90%-a nem ugyanúgy telibeveri az oszlopot, csak az idősebbek már esetleg tudják, hogy nem a sóder volt a hibás.
Nem mondtam hogy az o hibaja. ..csak valoszinusitettem azt.
Igy valoszinu viszont, hogy a tormelek ko volt hibas.
Nem azert irtam, mert en nem tevedhetek, ,en is , mas is tevedhet.. de az nem a tormelek ko hibaja.
Az ott van. vagy nincs? ott is lehet.. meg nem is... de motorosnak szamolnia kell vele mindenhol.... hogy ott lehet. >>> kozuton.
Ha nem szamol.... IJ.
/rd 350-el vittem ki ketlabas zebra kanyarjelzot, pont a soder miatt.. mert elotte nap meg nem volt ott.,.. en meg nem szamoltam... a budos apro sodert, hogy ott lehet. . . :)
este ment haza munkából. az útszakaszt javitották amiröl ő nem tudott mert nem arrafele ment. volt valamai törmelék kő az úton (elnézést kérek nem tudom pontosan mekkora) ami elég volt ahhoz, hogy megdobja az első kereket, elvesztette az irányítást és megtalálta a villanyoszlopot. nem volt ideje elrántani a kormányt azután hogy észrevette azt a sz*rt. bár lehet át kellet volna ugratnia, vagy miután nem tudta megfogni a motort mégis meg kellet volna tudnia mert ugye egy igazi motoros mindig meg tudja fogni....-.-' ennyi. de biztos hogy ez sem elég... az ő hibája volt, ha te mondod. egyébként nem tudom hogy hogy sikerült eltérni a divatmotorozástól addig h melyik baleset kinek a hibája...
Kár volt feldobni a témát. Igen valószínű csak azért lehetett mert azt hitte ő a valaki. más nem is lehetett az oka. ugyanmár. jól esik másokat okítani hogy felelősség meg mittudomén. 22 évnyi motorozással a háta mögött és gyerekes apaként, és a megfontolt természete alapján csakis azlehetett a baj hogy száguldozni akart. mert soha semmi más nem lehet a hiba. és könyörgöm nézzétek már meg mire irtama hozzászólást...
De igen értem. Azért írtam,hogy a "volt"-on van a hangsúly. Ha visszaült volna akkor lenne motoros és ezt nem csak arra értem,hogy beindítja és megy. Ez mostanában elég sokszor téma,mivel eléggé felhígult a "szakma". Nekem is van olyan ismerősöm aki 4 év alatt ment 5000 km-t,pedig a családban lévő három motor összeadott köbcentije 2500 körül tendál. Szerintem pl. ő csak tulajdonos.De a haverodat nem akartam bántai,csak benne eltört valami(képletesen is).
Ha a szó szoros értelmét vesszük és nem étvitt lényegét akkor igen. Mert már nem motorotik szóval nem motoros. De még midig szereti őket, sokat szerel másoknak, sok időt tölt velük. De asszem nem értetted meg amit mondani akartam:)
"Akkor derül ki , hogy motoros valaki , vagy csak divatozik , mikor esik 1kurva nagyot ! Aki visszaül az motoros ......"
Ezzel nem értek egyet:) Nem kötöszködni akarok de akkor sem:)
Van egy nagyon jó ismerösöm aki imádott motorozni. Most 35 éves 10 éves kora óta motorozott. Minden pénzét a motorjaiba ölte imádta öket. Volt egy gyorsaságija meg egy endurója is. Az endurót hajtotta amikor ideje engedte a pályán vagy akármilyen terepen amin volt kihívás. A másikkal járt mindehova. Nem egyszer bukott, törte el kezét, lábát. Egyik este mikor ment haza egy úthiba miatt nekiment egy villanyoszlopnak. a motor darabokra tört, a sípcsonytja szilánkosra tört, 3 bordája és a keze is eltört. 3 napig feküdt eszméletlenül a kórházban. 2 hónapba tellet amíg hellyel közzel felépült. Tudna motorozni, ott van neki azenduró, de mióta ez a balesete volt 2 éve nem ült motoron. Pedig szerintem ő motoros volt.
Nekem hirtelen : szívócsonk , kerékcsapágyak , gyári vezetékeléssel kontakt , stb ....
Viszont 3 évet mentem 1 Jawa lánccal és új gyári blokktartókkal , aztán mikor eladtam még a haver is 1 évet , nála szakadt el a lánc , a blokk még most is egyenesen áll ...... Nem egykerekeztem vele , csak gyorsultam , minden hozzád hasonló országúti sólymot megetettem vele :-)))
Háth mivel jogsim nincs rá(:D) ezért én nem, de apum újra forgalomba akarja helyeztetni. Amúgy elég megbízható, 15 éves kora óta szerel motorokat, ezek mellett nőtt fel, és rendes munkát is végez.
Nemsikerült elinditani, de ott rátettük egy töltöre szikra van , a lámpa (kilométeróra jobb sarka) világított, de nem indult be. Azt mondta megnézi, szétszedi, meg átbovdenezi.
Akkor lehet nem leszek itthon , úgy tervezzük , hogy kb 2 hét múlva megyünk Euróringre , aztán Szalkszentmárton mellett fogunk sátorozni és edzeni endurókkal , meg a Dunán Jetkskizni .....