Keresés

Részletes keresés

Gyöször Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65375
Úgy ahogy mondod, na nem a feljelentés jutott eszembe, hanem a popójába feldugás keresztbe. Az ilyen ember nem véletlen cseréli le a nádfedeles tetőt acéllemezre :)

Mondtam az embernek akié a motor, hogy oké, hogy Bíró mezőtúron, de akkor menjünk el és csak akkor hozzuk el ha beteszi valami padba és megmutatja, hogy nem üt. De mivel buszsofőr vitte és buszsofőr hozta, még az a lehetőség se volt meg, hogy élőbe lek*rvaanyázzuk.

Az lett ennek a főtengelynek a baja, hogy nem fért bele a költségvetésbe az út Horváth Palihoz Székkutasra.. 2 éve nála cseréltettem hajtókart a CRben, ott állhattam mellette végig, én így szeretem. Nem leadni és visszakapni 2 hét múlva. Nem hiába krosszos :)
Előzmény: cam aro (65350)
Gyöször Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65374
Sokan sokféleképpen közelítenek meg ilyen problémákat, engedtessék meg, hogy én is leírjam mit tennék.

1: kicserélném mindkét főtengely szimmeringet, megnézném a csapágyak lógnak-e.
2: elgurulnék oda ahol van stoboszkóp és ránéznék a gyújtásra, ahol Ladát szerelnek ott biztos van.
3: ez után átnézném a karbit, hogy gyári előírt méretű fúvókák vannak-e benne, és hogy precíz-e az úszószint. A súbertű gondolom már nem gyári, azzal próbálkozni kell akkor. Valószínű egyébként ott körül lesz a baj, lejjebb kéne ereszteni egy próba erejéig.
4: Prista 2T extra nekem bevált olaj.
5: fejleményeket mondod és akkor majd tovább folytatjuk a terméktámogatást :)
Előzmény: mik 2 (65361)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65373

 És a krossz miért nem verseny gép ?  Ne ovizz már , ettől azért többre vagy képes ....

 Elég volt ennyi mára , csöcs nektek :-))

Előzmény: cam aro (65369)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65372

Khm..khm.

/gepjarmu iparban. /verseny szinten sem/  hasznalnak beforrasztos cuccokat gyujtashoz. szabvany. vagy de gyakorlati oka van annak.. hogy oldhato kotesben kapcsolodnak a gyujtas cuccok.. /

 

 

igy elnezve googlit.. jol emlekszem. motoplathoz nincsenek kulon dobozok..

 

http://www.google.com/images?hl=hu&rls=com.microsoft:hu:IE-ContextMenu&rlz=1I7ADBS_enGB299&q=motoplat&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

Előzmény: cam aro (65369)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65371

Soha nem mondtam, hogy vagom az elektronikat.

Tavol all tolem.

Engine management.. az mar kicsit kozelebb. de az is mukodeset. .es nem kapcsolasat illetoen.

 

De ha leirod mi van a kepen.. es miert.. lehet megertem.

Előzmény: Törölt nick (65368)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65370

nem 20 eve.. mar regebben.

Előzmény: cam aro (65369)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65369

Ez egy ezer eves motoplat.

Nem neveznem versenygyujtasnak.. az osszes "szeria " krossz motor ilyennel jott ki 20 eve.. :)) 

Lehet szabalyoz.. nem tudom.. de melyik iranyba ?  

 

piros, feher. es fekete dobozokat sztem mashonnan  keverted a gyujtas melle.. :D 

Nem ? 

Előzmény: Törölt nick (65366)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65368

  Ha kicsit is vágod az elektronikát , akkor kapisgálod mit látsz . 

 Ezt 92-93 körül építettem és 1 irányba szabályozta az előgyuszit  (trafós képeket nem találom , pedig azok sem piskóták) :

 

 

Előzmény: Kawabiker (65346)
Vargabandi Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65367
Azt kihagytam, hogy holnap este 7-8 óra körül megyek szüleimhez 'bogárdra, akkor odatudnám neki adni az aksit.
Előzmény: Vargabandi (65364)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65366

 Itt az egyik ami 1 irányba szabályoz , ez gyári verseny gyula , a trafója nélkül (persze ezt is mutattam már , lehet többször is ....)    :

 

 

Előzmény: cam aro (65355)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65365

Nem tudsz gyujtason olyat allitani, mi befolyasolna ezt a hibat.

Probalkozz gyertya cserekkel.. pipa, es gyujtokabel cserevel.

Adj neki kisebb elektroda hezagot, hogy gyenge gy.trafo hiba is kiszurheto legyen.

Nem ismerem az mz megszak. nelkuli gyujtasat.. igy erre vonatkozo tippet nem. csak altalanost tudnek adni hall szenzor es egyeb esetre.. de sztem ahoz nem tudsz eleget.

Nem sertes. de elektronikaban az turkaljon, ki keni vagja.

Előzmény: mik 2 (65361)
Vargabandi Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65364
Hali urak!

Ha a sárbogárdi srác azt hiszem waczak, olvassa a fórumot, akkor neki szól a következő üzenet!
Van egy 6V4amperes aksim (ment vele a motorom). Ha kell akkor írj a fórumra holnap (péntek) délig!
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65363

 Neked sem esett le , hogy vicc volt ? :-o   Évek óta azt pofázom , hogy 250 ETZ-re felesleges az ilyesmi , 92-93 körül lett próbálgatva 1 irányba szabályzós és semmi változás  :-o     De akkor pontosítok : Sztem 250- ETZ-re 40 lóig felesleges ......

 

 

Előzmény: cam aro (65355)
mik 2 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65361
Köszi az olaj ajánlatokat, de sztem nem azért kormol mert haverom MZ-jét is azzal keverjük, a babettát és a simsont is... szval vmi más lehet.
Hnap megnézek egy oldalt és az alapján belövöm újra a karbit.

cam aro:

KIváncsi lennék arra h a gyujtással mit tudok kezdeni? tudok e állítani rajta vmit vagy egyéb okosság.

Köszönöm az eddigi tanácsokat!

Üdv!

mik 2
mazsolmaany Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65360
Köszi,holnap megnézem!
Előzmény: cam aro (65358)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65359

Ha egyszer sikerül leműszakiznom az öreg paripát, első utam lesz egy Balatonkörút.. szóval járok én még arrafelé. :-)

Előzmény: hevizms (zsakfos) (65340)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65358

Merj akkufeszt mindket esetben.. es kezdj el gyanakodni valami zarlatra a baloldali rendszerben.

/rele kozos, utanna az index kapcsolo.. az osztja jobbra, vagy balra a rele jelet egyenest az egoig. itt lehet gixer. ebben a szakaszban. kapcsolotol egoig.  

Előzmény: mazsolmaany (65354)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65357

""bekormol erősen és 3 ezerőt dadog a motor és ha nem pörgetem ki akkor megáll.""

Nem kap levegot, vagy kap tulsok benyat.

 

De en inkabb gyujtashibara tennem a voksom.

Előzmény: mik 2 (65341)
tiger1342 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65356
Én meg Mogul TSF-et (5,20€/l), meg OMV 2T-t. (1300 Ft/l)

:))
Előzmény: DJ FER (T1_63) (65353)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65355

""A terheléses map inkább az injektorosokhoz nélkülözhetetlen ""

 

Van kulonbseg keverek, avagy gyujtas igenyben injektoros, es karbis kozt ?????  :O

Teligaz nem lehet epp nem pont uveghangon ?

Teligaznal mindig egyezik a szivoternyomas >> terheles ? 

 

Na jol  van.........miert nem mesz el diagnosztizalni ? 

--------------------------

 

"" Ahonnan rendeltem azt mondták , hogy a digitális változat most elfogyott a nagy érdeklődés miatt , ""

 

hmmm.. ezekszerint nincs is a kezedben...

de akkor mivel szivtal ?? :O 

 

csak kerdezek Mester.

Előzmény: Törölt nick (65336)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65354
Üdv Urak!Kis etz,balra index és a motor rángat dadog.Jobbra index műxik,egyébként jól megy.Relé?Nemrég cseréltem.
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65353
Én Motul 510 2T olajat használok.
2500.-/Liter.
Nekem kb 1000 km-re elég.

Fogyasztásos szakiknak:
705 km 23 Liter benzinnel, vegyes használattal.
1/3-ad faluban, maradék főúton.
Előzmény: tiger1342 (65351)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65352
Tapasztalat ?
:-)
Előzmény: tirisztor22 (65348)
tiger1342 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65351
Arol 2T felejtős, de állítólag a MOL 2T olcsó és jó!
Előzmény: mik 2 (65344)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65350

Felkellett volna jelenteni a Ge%be.. vagy beleallitani a munkajat a fejebe,., hogy kozelrol lassa mit baccott el.

 

Mibol el meg az ilyen ???

Előzmény: Gyöször (65328)
cam aro Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65349

Ertem mire gondolsz, de mznel annyit nem szamit az, hogy nem lesznek feszitve a csapagyak.

Megbirja annelkul is. /ez miatt c3-4 -hez sem kell ragaszkodnod. /

Szval a loctite, az nem javitas, hanem problema megoldas.

olcso, az ujhoz kepest.

Arra ugyelj, hogy azt a vallat, mi az eredeti atmero.. az csiszold le kisse. /beljebb log a csapagy./ es tiszta feluleten, keves loctitevel,, forgasd at jo parszor a csapagygyurut a tengelyen, hogy mindenhova be sutyolja a termeket. + van par buktato.. de azt hosszu irni, es latni fogod, ha ra keszulsz.  

 

A masik megoldas, az az uj/ra/ illesztes.

De az meg draga, a loctitehez kepest.

Te tudod hogy olcsot, vagy dragat akarsz.

En ragasztanam. zokszo nelkul.

 

Csapagyak szabvany meretek,, nincs +, - besorolas illesztesben.. >> egy szabvany =egy meret. /ezredig /

Előzmény: Törölt nick (65324)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65348
Arra se jó mer nem ég el rendesen azt ott marad ilyen kokszos lucskos olajos valami ami utána az alatta lévő füvet kiégeti:DDD
Előzmény: DJ FER (T1_63) (65347)
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65347
Az arol 2T-t locsold rá a levágott fűkupacra és gyújtsd meg !!!

Vegyél 2T olajat, ne arol 2t-t.

:-))
Előzmény: mik 2 (65344)
Kawabiker Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65346
Ma is motoroztam és MZ -vel igaz a picikével.
De gondolom te csak az észt osztod egész nap :)
Előzmény: Törölt nick (65335)
mik 2 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 65345
Helló!

Igen melegen állítottam be, a fúvókák méreteit jelenleg nem tudom :/
A gyujtáskábel egészséges.

Köszi az ajánlást!
Előzmény: Törölt nick (65343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!