Mivel egyből leért a lábtartó(Gyári) és a motor seggét emelte volna így más nem maradt mint a súllypontot kintebb vinni és minden testrészem próbáltam jó kint és jó lent tenni.A csizmám szélét meg a lábtartó szélére,hogy érezzem mikor van amikor pont odaér a lábtartó ha 1 hajszált még rádöntök így utána nemért váratlan meglepetés. Ugye japán gépen ha leért a lábtartó max felhajlott és karcolt de itt a motor seggét emelte ki és pont ott a hajtott kerék. Még trofival nem voltam ringen de nem bírtam ki,hogy ne próbáljam ki ennyit megér a 4ezer :)
A cucc sacc 15 perc alatt megkot, de csak ket fem felulet kozott.
Ennyi idod van, hogy valmi kozpontot allits be a csapagyaknak.
Bar sztem nalad max tized kopas van, azt meg jol kozpontozza a ragaszto maga.
javaslom probald ki elotte valami mason, es mielott konkretra kerulne a dolog, elemezd az osszerakas folyamatat.
/en beraknam csapagyakat elobb blokkhazba. valto bele, minden. es ez utan zutty bele a fotengelyt csapagyakba..osszehuz. /
keves ragasztot hasznalj, egy csepp eleg egy csapagyra, csak teruljon szet illesztes kozt. tobb ragaszto esetleg megakaszt olyat is, minek forognia kellene.. :)
Lemértem így ebben az állapotba és 97km/h megy 5.5-6 ezer körül de tovább nem pörög... és ezt akarom gyertya cserével orvosolni, meg még azért mert ugye melegen leáll (ismerősöm írta h lehet a kondenzátor is ennek oka h leáll) sztetek? köszönöm a tanácsokat....
Majdnem azt írtam hogy lehet kondenzátor, de aztán visszaolvastam és látom, hogy elektronikus gyújtású. Azért az Arol 2T-t szerintem is hanyagold. Inkább MOL Sprint 2T, az sem sokkal drágább pedig egyértelműen jobb olaj.
Szét szedtem a karbit és beállítottam az úszót aztán összeraktam kitekertem kettőt és kipróbáltam mit megy és meg vtam elégedve vele a gyertyát megnéztem és a gyertya közepe kezdett szépen kiégni de nem az igazi még körülötte ugyanúgy kormos... Most befektetek egy nagyobb hőértékű gyertyára (szerintetek milyen legyen?)
A karbin még esetleg állítsak vmit? ez alapján állítottam be:
Van a családban egy pusztulatos babetta, öcsém szerezte ! :-)
Menetem vele egy kört az utcában, este, a lámpáknál lehetett látni ahogy gomolyog a füst, amikor járatja öcsém az udvarban, olyan, mintha köd lenne. 8-Đ
Köszi cam, most már szinte biztos, hogy a ragasztást fogom választani. Amit a kopás miatti vállról írtál, hogy csiszoljam le kicsit, teljesen egyértelmű, a többi, nem taglalt buktatóról nagyjából ezek jutnak eszembe:
- először összeraknám ragasztó nélkül, és karctűvel bejelölném a ftengelyen, hogy hol van a csapágygyűrű végső helye (ezt a kuplung oldalon nyilván csak a külső csapággyal tudom megtenni, a belső az meg értelemszerűen szorosan mellette lesz. - széthúznám a blokkot, megcsinálnám a váll lecsiszolását, meg hangyafasznyira érdesebbé tenném a felületet, ahova majd felragasztom a csapágyakat - felületek tisztítása (ftengely, csapágyház/blokk) - ragasztás a ftengelyhez, száradás - ragasztás a csapágyházhoz/blokkhoz összerakása közben
Ezt csak így fejben raktam össze, még sosem csináltam ilyet, lehet hogy baromság.
Mi van akkor ha a buszfosőr odabaszta vagy kétszer valahová ? Persze ő azt mondja , hogy ááá , dehogy .. de így nem teljesen jogos a panasz .
Annó ,92 körül nekem is csináltak ilyet ami öszerakás után kóválygott , visszavittem .... mondják biztos összerakásnál ment el ....
Mondom be lett húzatva , nem volt ütve :-p Előttem megcsinálták rendesen és aztán már nem ütött összerakás után sem :-o
A legtöbb használó nem nézte az ütést és nekik így jóval könnyebb volt az élet , de ha akartak tudtak jól is dolgozni ....
Rá nemsokkal kezdtem járni a Honvédba tanulgatni . A mester elővette a padot meg 1 lefutott RS Honda f.tengelyt , elütötte a sonkákat és mondta csináljam meg egytengelyűre .
Mikor nagy nehezen kihoztam 1 század milire az ütést marha büszke voltam magamra , erre azt mondja , kezdésnek nem rossz , de mi csak 0-ást rakunk be :-))))
Igen ez ugyanígy az 50ccm-es babettánál is fent áll csak ott kisebb lyukon köpi ki messzebere a füstöt ezért nehezebb észrevenni hogy ki okozta a vegyitámadást
Amúgy megy vele mz. Nagy kutatást a kopásról én nem végeztem, de 1:25-el egész jó volt a blokk hangja. Kis mellékhatás, hogy húztam olyan füstöt, azt hitték vegyi támadás.:D:D
Amennyi arol 2t van itthon felgyujthatnám vele az egész kertet mert még a faternak megmaradt a trabant időszakból, mindenkire próbálom rásózni ingyen de senkinek se kell mer tugyák hogy sz@r de a fater még azt mondta h ő majd elhasználja még a fükaszába, aszongya mind1 hogy rosz-e vagy jó-e csak mennye vele az a lényeg nem érdekli hogy meddig:DDD
Az a baj otthon, hogy majd minden szolgaltato az hiszi, hogy erte vannak az ugyfelek, es igy nyugodtan elhajt.
Hat a lofaszt.... de majd NEM radobbenek.. hanem sirnak.. hogy nem megy a "bolt", mert a kocsog ugyfelek nem jonnek... ................addig meg szopatjak a jo nepet.
mondta volna hogy 20E.. es csinal jo munkat.. ha kepes ra.
Vagy mondta volna hogy nem profilja.. es nem vallalja..
ehh. Garancia. ne meseljek angol garanciat.. mert sirva fakadsz.