Cam,üdv!Meséltél a csapágy beragasztásról.Érdeklődnék:kis etz,e.kerék.Kiszerelem a kereket és kipottyan a csapágy.Ezt is megfogja a ragacs?Mert ugye fékezésnél hatalmas erők lépnek fel.
Én ugyan végképp hozzá nem értőként, és még MZ-snek is csak félig mondhatóan, de hiteles tapasztalóként mondhatom, gyakorlatban érzékelhettem milyen amikor nagyon nagy bumm ütögeti "a nagy dugot lefele nagy loketen". :) :)
Alakul a fogyasztásmérés, már vagy 100 Km-t mentem.... :)
Hali! A felvetés jogos, csupán hely, idő, pénz és megfelelő elszántság hiányzik ahhoz, hogy legyenek olyan versenyek, amiket Te (is) hiányolsz!:-(( Már réges-régen megfogalmazódott bennünk, hogy a 24 órás versenyre (bemelegítésként) kéne szervezni 6, illetve 12órás versenyt is, csak éppen kurva nehéz megoldani. Sajnos egyre kevesebb a pénze az embereknek az ilyen "passzióra".........le a kalappal a Lovas Sanyi előtt ezért a versenyért, de megkockáztatom (a résztvevők számát nézve), hogy idén Kunmadaras igencsak bukovári volt anyagilag!:-(((((
Mert nem mindegy hogy a bumm utogeti a nagy dugot lefele nagy loketen. , vagy utogeti tobbszor, de kisebb loketen. . /gondolok itt a loketre, mint erokarra./
Szerintem szedj össze egy csapatot, jövőre indulj el, és akkor megérted mi miért van. Addig én nem veszlek komolyan ;) Amiket felsoroltál pályákat azok picik és drágák. Ha hiba van a madarasi betonon az meg csak plusz izgalom:9 250-nél kisebb gépeknek nincs helye ott, csak akadályoznák a többi versenyzőt. Mi széria TS250-el egy kis rezóval összetett 7. kategória 3. helyezést értük el. Remélem jövőre is el tudunk indulni. Üdv.: Csikin
Nyelvtani dolgokba nem értem miért kell belekötni,de töled nem is várna mást az ember! Érdekes más értette mit akarok mondani.... De tudod mit költözz inkább az északi sarkra és motorozz ott,mert a hideg levegő tudod mennyivel kedvezőbb sűrűség/térfogat szempontjából? :) Csak neked csak most vissza nem térő alkalom motorozás az északi sarkon :)
Nem kell védeni engem és miért lennék egyszerű ha már belőlem csak egy van de az is sok XDDD Jah vita mindig van de azért szívesen segítenék ha útszélén látnálak lerobbanva XDDD Jaffa pöfög még? Szelére jösz hó elején TMK talira?
Neked válaszolok a Gpont vaginának meg nem,mert majd letiltják ezt a nickjét is 1hétre XDDDD
Szóval az,hogy nem indul több P20 sajnálom,mert magyar motor még na nem is a kedvencem meg még ha sok dologban jobb is az MZ nél.
Na igen a tárcsafékre meg hasonlókra már írni se mertem,mert végképp bunkó köcsög leszek egy két P20 rajongó szemében....
Nem azt mondom ne legyen ez a verseny csak lehetne egy másik 24órás is,jah meg miért nem szervezek?Egyszerű!Se időm se pénzem.Nagyon jól tudom milyen pénz és idő igényes egy ilyen,mert több rendezvényen volt már,hogy segítettem életemben(Volt motoros rendezvény is). Tehát oda jutunk,hogy a nagy 4T gépekből a kedvencem lassan veterán(gpz900r) és ha a 75 nem lenne akkor is a tárcsafék gond lenne. Az természetes,hogy egy kis pályára nem lehet össze engedni nagyon eltérő erejű gépeket ezért kellene több hosszú távú verseny. Szerintem a simson klub weboldalán/fórumán felvetnétek a témát biztos sok simsonos is kedvet kapna. vmm -n is olvastam,hogy volt külföldi gép amivel indulni szeretek volna és mégse...
Tudom van motogp meg sbk de az mégse olyan mint tök amatőr szinten elindul sok sok csapat sok sok "öreg ronccsal" és itt a roncsot vicces értelemben írom:)
Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy elment néha a töltés az ETZ m ről. Ma rájöttem, hogyha 7000 fölé forgatom akkor megy el (eddig azt hittem, hogy a rázkodásrol). De ha leveszem a fesz. szabrol az 1ik piros kábelt és visszateszem akkor visszajön a töltés. Nemcsak a visszajelző szar mert ha sokáig járatom ugyhogyha világit a visszajelző akkor 1 idő után le is áll. Próbáltam már másik fesz.szabályzoval is, de az lehet h nemjo már mert a "donor" gépből szedtem ki, de azzal meg nem is volt töltés. Nemtudom, hogy a fesz.szabályzo lehet e a hibás? Vagy mi baja lehet.:S Ha már volt vkinek ilyen, vagy tudja, hogy mi lehet a baj akkor segitsen már kérem! Előre is köszönöm!
Veterán versenytől elvonatkoztatva , Kawa Szerintem meg arról akart mondani valamit, hogy 1X250 ccm-es motor kevesebb levegőt tud beszívni mint egy 2X125-ös, mert ugye nem annyi ccm levegő megy be mint a henger térfogat, hanem X térfogat%-kal több ez ugye függ a fordulattó a levegő hőmérséklettől és még nagyon sok mindentől. és a 2X125 ccm-es motor ugyanakkora fordulaton ugyanazon a hőmérsékleten több levegőt szív be ez tény, könnyebben szív ,mivel nem akkora légtömeg mozog, gyorsabb tud lenni a levegő áramlás, fojtása nem akkora stb.
Nem védeni akarom Kawabikert, hisz volt már több vitánk más fórumokon (régebben) ismerem is személyesen. (nem egyszerű figura ez is tény) de most ha sarkosan is de jót szólt a 250 és 125-tel kapcsolatban.
Szerintem itt arról van szó, hogy a kéthengeresnek bizonyára szélesebb a frontoldala, így több levegő fér(kőzik) be a hűtőbordák közé, jobban hűti a gépet és ezért optimálisabb hőmérséklet tartományban üzemel a gép, aminek végső hatása a többletteljesítmény az egyhengeressel szemben :D