> Asszem régebben fixes kartokon volt még főfuvi állító csavar is karbikon :-o
Szerintem minden láncfűrészen van főfúvóka állító csavar. Ezt az alapján mondom, hogy kb 5-6 félét láttam és azokonvolt, tehát minden van :D
Ja Jani, csak neked mondom, ma este dörgött villámlott, gondoltam motorozás helyett karbantartok, cseréltem gyertyát meg ilyen csipp csupp dolgok, de ha már ott voltam beállítottam az _alapjáratot_!! :D:D Olyan szépen jár a CR mint a svájci óra :D
Annyi az előnye, hogy marad a soros elrendezés, pörgős marad a blokk, ugyanakkor egy V4-eshez hasonló nyomaték is társul az egész mellé. Ehhez jön az átdolgozott gyújtássorrend, aminek az a lényege, hogy van egy fordulat szakasz, amíg nagyot tol a motor, utána van egy kis szünet, ekkor több ideje van megtapadni a guminak, mint egy átlagos sor4-esnél, ahol szinte szünet nélkül folyamatosan csúszásra van ítélve a gumi. nagyjából ez a lényege, ha jól értelmeztem anno...
gessztenye 1 klipjében benne van a lényeg.Te pedig érted a nyelvet.Nagyon leegyszerűsítve: motorozhatóbb, később és kontrollálhatóbban (használhatóan is !) jelenik meg a "power slide". Nem ég és föld különbségekre kell gondolni, hanem árnyalatokra.Versenysportban azonban sokszor az árnyalatok a döntőek. Valami hasonló volt jópár éve a túraautó versenyeken is, ahol a széria főtengelyt térben osztott csapozásúra cserélték (titokban), csakhogy a többiek ezt meghallották (más gyújtásrend) és óvást nyújtottak be, sikerrel.Véletlen nem lehetett, szerintem.
Hát ehhez nincs mit hozzáfűzni! Ahhoz képest, hogy Ti voltatok a legfiatalabb átlagkorú csapat igazán tiszteletreméltó az az 1.600 Km, amit teljesítettetek!!!
..avagy lehet venni uj fotengot, blokkhazat, kereket.. stb-t is.
Az ne zavarjon senkit, hogy ennelkul a csapagy elofeszites nelkul is koszonik a csapagyak.. de tok jol elvannak.. / talan jobban, mint elotte kovalyogva. /
De te legy preciz. hisz ezen mulik sok. a gyari eloirasokon.. pl masfel fordulat a levego csavaron... / :DDDD/
Igen, mostanság sokat beszélnek erről, de arról is, hogy ki "találta ki" ezt az egészet. Nos, a "kitaláló" Helmut Fath, aki - igaz, segítséggel - saját szerkesztésű és építésű négyhengeresével 1968-ban oldalkocsis világbajnok volt.Térben osztott hajtórúdcsapok, gyújtásrend 90-180-270-180.A munkaütemből és a tömegerőkből származó együttes nyomaték hatásainak felismerése.Ezt hozza most a Yamaha újként, ez az, amiről vitatkoznak mostanság.Le a kalappal a japán fejlesztés előtt, de ezt a dolgot "készen" kapták, mint annyi mást is (rezonátor-elv, többcsatornás átömlés és sorolhatnánk még).Csak onnan jutott eszembe, hogy egy fórumon valaki feltette a kérdést: mi az új az R1-ben? A hajtórúdcsap-osztás semennyire, régen kitalált, kipróbált dolog.
A forgó tömegek perdülete miatt más a nyomaték. A V2-esek is ezért jobbak kicsivel a sor 2-nél. No, meg az egy hengeresnél nincs "másik henger, amit működtetni kell".
Cam,üdv!Meséltél a csapágy beragasztásról.Érdeklődnék:kis etz,e.kerék.Kiszerelem a kereket és kipottyan a csapágy.Ezt is megfogja a ragacs?Mert ugye fékezésnél hatalmas erők lépnek fel.
Én ugyan végképp hozzá nem értőként, és még MZ-snek is csak félig mondhatóan, de hiteles tapasztalóként mondhatom, gyakorlatban érzékelhettem milyen amikor nagyon nagy bumm ütögeti "a nagy dugot lefele nagy loketen". :) :)
Alakul a fogyasztásmérés, már vagy 100 Km-t mentem.... :)
Hali! A felvetés jogos, csupán hely, idő, pénz és megfelelő elszántság hiányzik ahhoz, hogy legyenek olyan versenyek, amiket Te (is) hiányolsz!:-(( Már réges-régen megfogalmazódott bennünk, hogy a 24 órás versenyre (bemelegítésként) kéne szervezni 6, illetve 12órás versenyt is, csak éppen kurva nehéz megoldani. Sajnos egyre kevesebb a pénze az embereknek az ilyen "passzióra".........le a kalappal a Lovas Sanyi előtt ezért a versenyért, de megkockáztatom (a résztvevők számát nézve), hogy idén Kunmadaras igencsak bukovári volt anyagilag!:-(((((
Mert nem mindegy hogy a bumm utogeti a nagy dugot lefele nagy loketen. , vagy utogeti tobbszor, de kisebb loketen. . /gondolok itt a loketre, mint erokarra./
Szerintem szedj össze egy csapatot, jövőre indulj el, és akkor megérted mi miért van. Addig én nem veszlek komolyan ;) Amiket felsoroltál pályákat azok picik és drágák. Ha hiba van a madarasi betonon az meg csak plusz izgalom:9 250-nél kisebb gépeknek nincs helye ott, csak akadályoznák a többi versenyzőt. Mi széria TS250-el egy kis rezóval összetett 7. kategória 3. helyezést értük el. Remélem jövőre is el tudunk indulni. Üdv.: Csikin
Nyelvtani dolgokba nem értem miért kell belekötni,de töled nem is várna mást az ember! Érdekes más értette mit akarok mondani.... De tudod mit költözz inkább az északi sarkra és motorozz ott,mert a hideg levegő tudod mennyivel kedvezőbb sűrűség/térfogat szempontjából? :) Csak neked csak most vissza nem térő alkalom motorozás az északi sarkon :)
Nem kell védeni engem és miért lennék egyszerű ha már belőlem csak egy van de az is sok XDDD Jah vita mindig van de azért szívesen segítenék ha útszélén látnálak lerobbanva XDDD Jaffa pöfög még? Szelére jösz hó elején TMK talira?
Neked válaszolok a Gpont vaginának meg nem,mert majd letiltják ezt a nickjét is 1hétre XDDDD
Szóval az,hogy nem indul több P20 sajnálom,mert magyar motor még na nem is a kedvencem meg még ha sok dologban jobb is az MZ nél.
Na igen a tárcsafékre meg hasonlókra már írni se mertem,mert végképp bunkó köcsög leszek egy két P20 rajongó szemében....
Nem azt mondom ne legyen ez a verseny csak lehetne egy másik 24órás is,jah meg miért nem szervezek?Egyszerű!Se időm se pénzem.Nagyon jól tudom milyen pénz és idő igényes egy ilyen,mert több rendezvényen volt már,hogy segítettem életemben(Volt motoros rendezvény is). Tehát oda jutunk,hogy a nagy 4T gépekből a kedvencem lassan veterán(gpz900r) és ha a 75 nem lenne akkor is a tárcsafék gond lenne. Az természetes,hogy egy kis pályára nem lehet össze engedni nagyon eltérő erejű gépeket ezért kellene több hosszú távú verseny. Szerintem a simson klub weboldalán/fórumán felvetnétek a témát biztos sok simsonos is kedvet kapna. vmm -n is olvastam,hogy volt külföldi gép amivel indulni szeretek volna és mégse...
Tudom van motogp meg sbk de az mégse olyan mint tök amatőr szinten elindul sok sok csapat sok sok "öreg ronccsal" és itt a roncsot vicces értelemben írom:)
Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy elment néha a töltés az ETZ m ről. Ma rájöttem, hogyha 7000 fölé forgatom akkor megy el (eddig azt hittem, hogy a rázkodásrol). De ha leveszem a fesz. szabrol az 1ik piros kábelt és visszateszem akkor visszajön a töltés. Nemcsak a visszajelző szar mert ha sokáig járatom ugyhogyha világit a visszajelző akkor 1 idő után le is áll. Próbáltam már másik fesz.szabályzoval is, de az lehet h nemjo már mert a "donor" gépből szedtem ki, de azzal meg nem is volt töltés. Nemtudom, hogy a fesz.szabályzo lehet e a hibás? Vagy mi baja lehet.:S Ha már volt vkinek ilyen, vagy tudja, hogy mi lehet a baj akkor segitsen már kérem! Előre is köszönöm!