Keresés

Részletes keresés

Gyöször Creative Commons License 2010.07.20 0 0 65492
> Asszem régebben fixes kartokon volt még főfuvi állító csavar is karbikon :-o

Szerintem minden láncfűrészen van főfúvóka állító csavar. Ezt az alapján mondom, hogy kb 5-6 félét láttam és azokonvolt, tehát minden van :D

Ja Jani, csak neked mondom, ma este dörgött villámlott, gondoltam motorozás helyett karbantartok, cseréltem gyertyát meg ilyen csipp csupp dolgok, de ha már ott voltam beállítottam az _alapjáratot_!! :D:D Olyan szépen jár a CR mint a svájci óra :D
Előzmény: Törölt nick (65488)
Nfsman Creative Commons License 2010.07.20 0 0 65490
Annyi az előnye, hogy marad a soros elrendezés, pörgős marad a blokk, ugyanakkor egy V4-eshez hasonló nyomaték is társul az egész mellé. Ehhez jön az átdolgozott gyújtássorrend, aminek az a lényege, hogy van egy fordulat szakasz, amíg nagyot tol a motor, utána van egy kis szünet, ekkor több ideje van megtapadni a guminak, mint egy átlagos sor4-esnél, ahol szinte szünet nélkül folyamatosan csúszásra van ítélve a gumi. nagyjából ez a lényege, ha jól értelmeztem anno...
Előzmény: cam aro (65486)
garázsharcos Creative Commons License 2010.07.20 0 0 65489
gessztenye 1 klipjében benne van a lényeg.Te pedig érted a nyelvet.Nagyon leegyszerűsítve: motorozhatóbb, később és kontrollálhatóbban (használhatóan is !) jelenik meg a "power slide". Nem ég és föld különbségekre kell gondolni, hanem árnyalatokra.Versenysportban azonban sokszor az árnyalatok a döntőek.
Valami hasonló volt jópár éve a túraautó versenyeken is, ahol a széria főtengelyt térben osztott csapozásúra cserélték (titokban), csakhogy a többiek ezt meghallották (más gyújtásrend) és óvást nyújtottak be, sikerrel.Véletlen nem lehetett, szerintem.

üdv.: R
Előzmény: cam aro (65486)
vmm.hu Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65487
Hát ehhez nincs mit hozzáfűzni!
Ahhoz képest, hogy Ti voltatok a legfiatalabb átlagkorú csapat igazán tiszteletreméltó az az 1.600 Km, amit teljesítettetek!!!
Előzmény: csikin (65463)
cam aro Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65486

Ez az R1 mar tema volt valahol egy (2?) eve is.

akkor sem ertettem, es most sem ertem, hogy egy S4 4T motornal mily elonyt is jelenthet ez.. es az mibol fakad.

 

Kifejthetne valaki.. mert ugyan lehet szegyen.. de nem ertem.

...hogy egyenletesebb lesz tole a motor, .azt hatarozottan ketlem.

Mas lesz a hangja... es  van uj "marketing" duma.. de egyeb ? 

Előzmény: garázsharcos (65484)
cam aro Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65485

HRC-nel lehet gond.. de ezek csak szaros Mzk.

 

..avagy lehet venni uj fotengot, blokkhazat, kereket.. stb-t is.

 

Az ne zavarjon senkit, hogy ennelkul a csapagy elofeszites nelkul is koszonik a csapagyak.. de tok jol elvannak.. / talan jobban, mint elotte kovalyogva. /

 

De te legy preciz. hisz ezen mulik sok. a gyari eloirasokon.. pl masfel fordulat a levego csavaron...  / :DDDD/ 

Előzmény: Törölt nick (65483)
garázsharcos Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65484
Igen, mostanság sokat beszélnek erről, de arról is, hogy ki "találta ki" ezt az egészet.
Nos, a "kitaláló" Helmut Fath, aki - igaz, segítséggel - saját szerkesztésű és építésű négyhengeresével 1968-ban oldalkocsis világbajnok volt.Térben osztott hajtórúdcsapok, gyújtásrend 90-180-270-180.A munkaütemből és a tömegerőkből származó együttes nyomaték hatásainak felismerése.Ezt hozza most a Yamaha újként, ez az, amiről vitatkoznak mostanság.Le a kalappal a japán fejlesztés előtt, de ezt a dolgot "készen" kapták, mint annyi mást is (rezonátor-elv, többcsatornás átömlés és sorolhatnánk még).Csak onnan jutott eszembe, hogy egy fórumon valaki feltette a kérdést: mi az új az R1-ben? A hajtórúdcsap-osztás semennyire, régen kitalált, kipróbált dolog.

üdv.: R
Előzmény: gessztenye1 (65478)
cam aro Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65481

"A forgó tömegek perdülete miatt más a nyomaték""

Teszem fel.. ez egy gazon is igy van ?   :) 

 

Azt meg kimondta, hogy a V, jobb mint a sor ?  :O

 

""meg az egy hengeresnél nincs "másik henger, amit működtetni kell". ""

Ezt meg gondold at. :) 

Előzmény: gessztenye1 (65474)
cam aro Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65480

Nincs mar fent a gepemen, de fent van tarhelyen.

 

Onnan most letolteni nem szandekom, igy nem tudom, hogy csak tomitesek, vagy ragacsok is vannak-e ebben a  termek ismertetoben.

 

Nezd meg.

Ha nincs benne, akkor sorry.

De a cucc mukszik. Bizhatsz benne.

 

link. >>  klatty a downloadra.

 

http://www.4shared.com/account/document/uwOWKPvw/Loctite_Karb_Megold.html

Előzmény: cam aro (65479)
cam aro Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65479

A ragacs tobbet fog, mint az eredeti illesztes.

 

anno 270(1)-es szamu loctite  /henkel csoport / csavarrogzitot hasznaltam.

Mar masok a jelolesek. / vagy csak itt ? / szval jarj utanna. /601,607.. ilyesmi remlik.

A jo cucc, az sotet zold szinu.. es mintha gyengen fluorens lenne.

Ez a legerossebb. /erre a celra/

 

A kek mar gyengebb. a piros meggyengebb.

 

Van valmi doksim rola, mindjart megnezem.. hengeres testek rogzitese, vagy csavar rogzitesrol van-e info benne.. ha igen.. adom a linket.

Előzmény: mazsolmaany (65473)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65478

http://il.youtube.com/watch?v=V_e_gC99Ql0

 

Ebben a kis klippben elég sok jó infó elhangzik a kérdéssel kapcsolatban.

Előzmény: Törölt nick (65475)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65474

A forgó tömegek perdülete miatt más a nyomaték. A V2-esek is ezért jobbak kicsivel a sor 2-nél. No, meg az egy hengeresnél nincs "másik henger, amit működtetni kell".

 

 

Előzmény: Törölt nick (65451)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65473

Cam,üdv!Meséltél a csapágy beragasztásról.Érdeklődnék:kis etz,e.kerék.Kiszerelem a kereket és kipottyan a csapágy.Ezt is megfogja a ragacs?Mert ugye fékezésnél hatalmas erők lépnek fel.

plzltn Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65472

Én ugyan végképp hozzá nem értőként, és még MZ-snek is csak félig mondhatóan, de hiteles tapasztalóként mondhatom, gyakorlatban érzékelhettem milyen amikor nagyon nagy bumm ütögeti "a nagy dugot lefele nagy loketen".   :) :)

 

 

 

 

Alakul a fogyasztásmérés, már vagy 100 Km-t mentem.... :)

Előzmény: cam aro (65470)
pancsipancser Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65471
Hali!
A felvetés jogos, csupán hely, idő, pénz és megfelelő elszántság hiányzik ahhoz, hogy legyenek olyan versenyek, amiket Te (is) hiányolsz!:-(( Már réges-régen megfogalmazódott bennünk, hogy a 24 órás versenyre (bemelegítésként) kéne szervezni 6, illetve 12órás versenyt is, csak éppen kurva nehéz megoldani. Sajnos egyre kevesebb a pénze az embereknek az ilyen "passzióra".........le a kalappal a Lovas Sanyi előtt ezért a versenyért, de megkockáztatom (a résztvevők számát nézve), hogy idén Kunmadaras igencsak bukovári volt anyagilag!:-(((((
Előzmény: Kawabiker (65458)
cam aro Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65470

Mert nem mindegy hogy a bumm utogeti a nagy dugot lefele nagy loketen. , vagy utogeti tobbszor, de  kisebb loketen. . /gondolok itt a  loketre, mint erokarra./

 

Szerintem.. de szerinted ? 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (65451)
Nfsman Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65469
ET bike-tól vettem én is, asszem 4000 volt, de odaadom 3000-ért, ha nem áll jól a motoron.
Előzmény: tiger1342 (65464)
ROW924 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65468
én sem úgy emlékszem hogy össze lennénk veszve.. :))))))))))))))))
Előzmény: Kawabiker (65459)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65467
Nem tudom mennyi,de láttam ilyet.Et.bike gugliba beütöd!
Előzmény: tiger1342 (65464)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65466
Hali!Hát neked ott a ts mz!Az nem elég öreg?Veteránban van több verseny is,nemcsak Kunmadár!
Előzmény: Kawabiker (65458)
tiger1342 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65465
Hol láttál ilyet???
Előzmény: Kawabiker (65460)
tiger1342 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65464
És kb ennyiért? Mert akkor érdekel!
Előzmény: Nfsman (65448)
csikin Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65463
Szerintem szedj össze egy csapatot, jövőre indulj el, és akkor megérted mi miért van.
Addig én nem veszlek komolyan ;) Amiket felsoroltál pályákat azok picik és drágák. Ha hiba van a madarasi betonon az meg csak plusz izgalom:9
250-nél kisebb gépeknek nincs helye ott, csak akadályoznák a többi versenyzőt. Mi széria TS250-el egy kis rezóval összetett 7. kategória 3. helyezést értük el.
Remélem jövőre is el tudunk indulni.
Üdv.: Csikin
Előzmény: Kawabiker (65436)
Kawabiker Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65462
Nyelvtani dolgokba nem értem miért kell belekötni,de töled nem is várna mást az ember!
Érdekes más értette mit akarok mondani....
De tudod mit költözz inkább az északi sarkra és motorozz ott,mert a hideg levegő tudod mennyivel kedvezőbb sűrűség/térfogat szempontjából? :)
Csak neked csak most vissza nem térő alkalom motorozás az északi sarkon :)
Előzmény: Törölt nick (65451)
Kawabiker Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65461
Hagy a pancsis topikban kitörölték amit művelt aztán nickjét is letiltották XDDDD
Előzmény: ROW924 (65455)
Kawabiker Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65460
Én láttam!
De azért nem licitáltam rá végül mert láttam utángyártottban neten csak nem mertem még rendelni,mert mi van ha biliacélból csinálták...
Előzmény: tiger1342 (65445)
Kawabiker Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65459
Nem kell védeni engem és miért lennék egyszerű ha már belőlem csak egy van de az is sok XDDD
Jah vita mindig van de azért szívesen segítenék ha útszélén látnálak lerobbanva XDDD
Jaffa pöfög még?
Szelére jösz hó elején TMK talira?
Előzmény: ROW924 (65442)
Kawabiker Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65458
Neked válaszolok a Gpont vaginának meg nem,mert majd letiltják ezt a nickjét is 1hétre XDDDD

Szóval az,hogy nem indul több P20 sajnálom,mert magyar motor még na nem is a kedvencem meg még ha sok dologban jobb is az MZ nél.

Na igen a tárcsafékre meg hasonlókra már írni se mertem,mert végképp bunkó köcsög leszek egy két P20 rajongó szemében....

Nem azt mondom ne legyen ez a verseny csak lehetne egy másik 24órás is,jah meg
miért nem szervezek?Egyszerű!Se időm se pénzem.Nagyon jól tudom milyen pénz és
idő igényes egy ilyen,mert több rendezvényen volt már,hogy segítettem
életemben(Volt motoros rendezvény is).
Tehát oda jutunk,hogy a nagy 4T gépekből a kedvencem lassan veterán(gpz900r) és ha a 75 nem lenne akkor is a tárcsafék gond lenne.
Az természetes,hogy egy kis pályára nem lehet össze engedni nagyon eltérő erejű gépeket ezért kellene több hosszú távú verseny.
Szerintem a simson klub weboldalán/fórumán felvetnétek a témát biztos sok simsonos is kedvet kapna.
vmm -n is olvastam,hogy volt külföldi gép amivel indulni szeretek volna és mégse...

Tudom van motogp meg sbk de az mégse olyan mint tök amatőr szinten elindul sok sok csapat sok sok "öreg ronccsal" és itt a roncsot vicces értelemben írom:)
Előzmény: pancsipancser (65438)
szabike Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65457
Üdv mindenkinek!

Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy elment néha a töltés az ETZ m ről. Ma rájöttem, hogyha 7000 fölé forgatom akkor megy el (eddig azt hittem, hogy a rázkodásrol). De ha leveszem a fesz. szabrol az 1ik piros kábelt és visszateszem akkor visszajön a töltés. Nemcsak a visszajelző szar mert ha sokáig járatom ugyhogyha világit a visszajelző akkor 1 idő után le is áll. Próbáltam már másik fesz.szabályzoval is, de az lehet h nemjo már mert a "donor" gépből szedtem ki, de azzal meg nem is volt töltés. Nemtudom, hogy a fesz.szabályzo lehet e a hibás? Vagy mi baja lehet.:S
Ha már volt vkinek ilyen, vagy tudja, hogy mi lehet a baj akkor segitsen már kérem!
Előre is köszönöm!
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2010.07.19 0 0 65456
Előzmény: Forrest88 (65443)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!