Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E250TD Creative Commons License 2019.08.13 0 0 14538

Nem lehet javítani, szétporladt a belsejében a műanyag.

Legalábbis nálam ez volt.

Előzmény: Törölt nick (14537)
Péter 72 Creative Commons License 2019.08.11 0 0 14534
Előzmény: Törölt nick (14530)
Katana750 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 14532

Késő. Elkótyavetyélte egy ismerősöm a fasza 250 D kombiját. 

Előzmény: Törölt nick (14531)
csabais Creative Commons License 2019.07.06 0 0 14527

Igen.

Előzmény: dr,csok (14526)
dr,csok Creative Commons License 2019.07.06 0 0 14526

Hello fiúk!

 

 

Vito 108D 2.3 Kucsal nem tudom leállítani a motort,le kell fullasztani.Vákum pumpám nem mükszik.Van e összefüggés a két hiba közt?

 

 

 

KoriKimi Creative Commons License 2019.07.05 0 0 14525

Az előkamra befogató csavart hány Nm-el kell lehúzni?

barnamb Creative Commons License 2019.07.01 0 1 14524

Nekem szintén 300D szívó van, most már 434 ezer km-el az órában. Ilyen melegben üzem melegen lemegy 1 barra az olajnyomás alapjáraton, 1500-as fordulattól viszont megvan már a 3 bar. Aral 10W40 van benne, 10 ezrenként cserélem.

Ha jól emlékszem, a használati leírásban is az van, hogy alapjáraton minimum 0,3 bar nyomásnak kell lennie, amivel semmi baj nincs, ha úgy 1500-as fordulattól megvan a 3 bar. Az, hogy 1 vagy 2 bar alapjáraton, csak a motor kopásától, vagy a használt olaj viszkozitásától függ. Ha teszel bele vastagabb olajat, biztos magasabb lesz az olajnyomás, de nem biztos, hogy attól jobb lesz a motornak.

Kedves barátnőnek/feleségnek mondd meg, hogy ne az olajnyomásmérő mutatót, hanem az utat figyelje! :D

Előzmény: Katana750 (14521)
csabais Creative Commons License 2019.07.01 0 1 14523

A hűtőmotor elektronikája lehet halott, diaggal le kéne tesztelni.

 

Előzmény: Walti78 (14522)
Walti78 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 14522

Sziasztok !

segítségetek szeretném kérni, minden tapasztalat megköszönök.

A problémám leírása: 2005 évjáratú w203 c220 cdi-nél, hogy forralja a vizet,a ventillátort nem kapcsolja be miután 95 fok felé melegszik,a klímával sem hagyja működtetni a ventillátort.  Hideg állapotban tökéletesen megy minden, egy darabig klíma nélkül is kapcsolgatja a ventillátort.Majd mikor bemelegszik jön egy hiba üzenet : Kühlmittel Werkstatt Suchen” Illetve a hibakódkiolvasóval a képen látható üzenetek nyerhetőek ki. A hűtővíz érzékelő hőgombát cseréltem,de nem lett jobb. Köszönöm a segítségeteket!

 

 

Katana750 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 14521

Tisztelt hozzáértők! Megint baj van az olajjal, illetve az olajnyomással alapjáraton. Tavaly már eljátszottunk egy 3000 km. utáni megismételt olajcserét mert az én vájt fülű nőm a Q8 olajjal kevésnek ítélte az alapjárati olajnyomást (2 bar alatt) és mindenféle rezonanciákat érzett a motoron dugóban. Akkor visszatértünk az Eneos 10W40-hez amivel nem volt ilyen jelenség. Most már ez sem jó! Mi a vélemény a 10W50 viszkozitásról? Kérnék javallatot milyet vegyek! 3 hét múlva indulunk Görögországba, hülyét kapok ha útközben az lesz a téma, hogy "hallgasd meg! nézd csak az olajnyomást! tönkre megy a motor" 300D szívó. 109 le.  

Gábor Jtd Creative Commons License 2019.06.22 0 0 14520

Előzmény: Gábor Jtd (14519)
Gábor Jtd Creative Commons License 2019.06.22 0 0 14519

Veszteséget azóta sem mértünk, viszont most levettük a szívósort és azt tapasztaltuk, hogy gázadásnál egyszer nem zárt be az egyes henger egyik szelepe(le is köpött mindent kormos gázolajjal).

Jelenleg hidrotőkére gyanakszunk.

Előzmény: csabais (14508)
Vozifa Creative Commons License 2019.06.16 0 0 14518

Köszönöm !

Előzmény: Törölt nick (14517)
Vozifa Creative Commons License 2019.06.10 0 0 14516

 

 

Üdv Mindenkinek!

 

 Motortartó bak kiválasztásához kérnék segítséget.  Van egy 200D - m  amiben cserélni kell. Az autósboltok kínálatában több  márka illetve több színjelölésű van . Melyik lenne megfelelő ?

 

Köszönöm . 

 

csabais Creative Commons License 2019.06.03 0 0 14514

Akkor az csak azért van így hogy ne ismerjen rá a gazdi.  :-D

Előzmény: DeEzMondomNemFoglalt96 (14513)
DeEzMondomNemFoglalt96 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 14513

Ez inkább valami barbár modon flexel le csiszolásnak tünt nekem,de köszönöm holnap meglesem hátha van olyan kis táblácska.

Előzmény: csabais (14512)
csabais Creative Commons License 2019.06.02 0 0 14512

Ha esetleg egyenletesen marva van, akkor a harangon szokott lenni egy tábla, az felújított cseredarab.

 

Előzmény: DeEzMondomNemFoglalt96 (14511)
DeEzMondomNemFoglalt96 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 14511

Reméltem hogy ebből a számból is ki derül valami,de ezek szerint az csak a háznak a száma.

Megvan hogy hol kellene lenni de valamelyik okos leköszörülte.

Azért köszönöm szépen!

Előzmény: csabais (14510)
csabais Creative Commons License 2019.06.02 0 0 14510

Ez a ház öntvényének a száma.

 

Jobb oldalon alul az egyenes részen a 717.4.. számot keress.

 

Előzmény: DeEzMondomNemFoglalt96 (14509)
DeEzMondomNemFoglalt96 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 14509

Sziasztok!

Van 2db váltóm. Az egyiken az a szám van,hogy R 124 261 06 01 a másikon pedig R 124 261 03 01. Sajnos a másik oldalán lévő számokat nem látni.

Az lenne a kérdésem hogy mi a különbség a 2váltó közőtt?

csabais Creative Commons License 2019.05.31 0 0 14508

Kéne mérni egy veszteséget.

Előzmény: Gábor Jtd (14507)
Gábor Jtd Creative Commons License 2019.05.31 0 0 14507

Sziasztok!99-es elektromos adagolós om605 turbó motoros mercimmel egy nagyobb gázadásnál magas fordulaton elment az ereje, sok füstöt köpött ki, azután nagyon egyenlőtlenül járt(az eset előtt, néha egy-egy gázadás erejéig mintha nem lett volna töltőnyomás). A további kevés úton hazafele, fordulaton is, terheletlenül, kopogásos égés hangja volt. Azóta most lett beindítva először, 1-2 henger nem megy, üzemmelegen sem, fordulaton sok kék füst jön belőle. Szerintem motorolaj, más szerint teljesen elégetlen gázolaj. Amit még észrevettem, hogy a hengerfej környékéről, kipufogóoldalról hallgatózva, cicergő hangot hallani(előfordulhat, hogy szelepprobléma?). Minimális adagoló folyáson kívül, semmi rendellenességet nem tapasztaltam korábban. Későbbi diagnózisok eredményét még természetesen leírom,  így elsőre azt mondták nekem, hogy gyakorlatilag csak komoly mechanikai baja lehet, mert adagolós dízel, másképpen nem produkál ilyet. Ezért is kérnék itt segítséget, hátha valami típushiba.

Flaci74 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 14506

Sziasztok. Sajnos itt az idő, hogy egy szerelő a 2.5 d 124-esemen a hengerfejtömítést kicserélje, és a motort rendberakja. Kis olajfogyasztása van, alapjáraton kicsit csattog, és most már elkezdett a motorolaj leszivárogni a blokk oldalán és kis tócsát hagy az aszfalton, ha napokig nem mozdul az autó. Egyébként hidegen is könnyen indul, emelt fordulaton a csattogás is megszűnik. Tudtok egy jó szerelőt Dél-buda, Érd, Diósd, Törökbálint vonzáskörzetében, aki jó áron és megbízható módon rendbetenné a motort? Milyen költségre lehet számítani? van valakinek friss tapasztalata? Csabais, legszívesebben hozzád vinném, Te tudnád vállalni? Valszeg új hengerfej is kellene, mert ez, ami rajta van, a láncfeszítőnél minimumra van "faragva".

 

barbon1 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 14505

Kezd előlről az egészet.

- Ellenőrízd le a négy "új" izzítógyertyát, (áramfelvétel és ellenállás)

- Nézd meg,hogy ki megy-e a 12 volt a gyertyákhoz 5-12 másodpercig.

Ebből már megtudod,hogy rendben van-e az izzításod.

- Amennyiben nem megy ki a fesz.akkor nézd meg,hogy az ízzórelébe bemegy-e a 12 volt. Ha nem akkor lehet bizti gond is.Ha belemegy és nem jön ki akkor a relé a hunyó.

 

Előzmény: kugabo (14504)
kugabo Creative Commons License 2019.04.28 0 0 14504

Sziasztok!

 

200d izzítás kálváriában kérek szépen segítséget.

 

1 hónapja a 4gyertya cserélve, a műszerfalon jelezte a hibát, valóban 3 gyertya kuka volt.

Szerviz után reggel indít, a műszerfali izzítás visszajelző nem világít, önindító forgat viszont motor nem indul.

Féktisztítóval indul, meleg motornál már van izzítás visszajelző és később sem villan fel.

Hidegen izzítórelé ház "kocogtatásra" van újra izzítás a műszerfali visszajelző szerint, ezután gond nélkül indít is.

 

Ezért ma reggel kicseréltem a relét bontottra, izzítórelé pár sec világít, elalszik, pöcc indul a motor, később sem villan fel.

Este újra indít, de nem világít a visszajelző, megint csak az önindító teker...

 

Mi lehet a valós oka az izzítás gondnak?

 

Előre is köszi,

Gábor

208D Creative Commons License 2019.04.08 0 0 14503

W210-en hátsó kerékagyat leszedtem, alsó silentet ki tudja kicserélni benne, ha odaviszem?

S300d Creative Commons License 2019.04.02 0 0 14502

Köszönöm.

csabais Creative Commons License 2019.04.02 0 0 14501

Igen.

 

Előzmény: S300d (14500)
S300d Creative Commons License 2019.04.02 0 0 14500

Szia Sanyi.

Nem kapok sehol kimondottan Diesel Meguint, a Diesel benzinest bele lehet tenni a 300d-be?

Előzmény: csabais (14498)
S300d Creative Commons License 2019.03.26 0 0 14499

Sziasztok.Tudna valaki abban segíteni hogy tudom lepróbálni ezt a két egr alkatrészt?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!