Egyszer regebben rendeltem egy nagyobb tetel cuccot (nem autodoc, pkwteile vagy valamelyik, de egykutya). A munkahelyemre kertem, mert ugye nappal ott vagyok.
Eszlelte a rendszer, hogy cegnev is meg van adva, eroltette, hogy adoszam is kell hozza. Megadtam. A hulyek kuldtek afa nelkul. Az egy jo beszerzes volt.
Szétgyilkoltam :) a régi kulcs öntött markolatát, előzőleg megnéztem a you-tube-on pár video-t erről, és snitzerrel sikerült kibányásznom a chipet! Én egyenlőre szigetelő szalaggal rögzítettem az új kulcs markolatára!
Működik! :)
Köszönöm mindenki tanácsát!
ui: Szivárog a hűtőm, a fene egye meg! Fent a peremezésnél folyik! Cserélhetem! Mindig van valami, hogy örüljön az ember!
Nagy cég hatalmas forgalommal. Intéztem velük garanciát is, azzal sem volt probléma.
Ami vicces, az az akciózásuk. Minden nap más % kedvezményt adnak. Ami nem sürgős, annál ki szoktam várni a 45% kedvezményt. 2 héten belül ugyanazt meg lehet venni 20 és 12 euróért is :)
A saját minikamionom most esett át egy hengerfej felújításon és mindkét oldalon teljes küszöbcserén. A csomagtérajtó is megújul, mert a kilincsnél már féloldalasan körberohadt. Kapott egy szinte új, színre fújt ajtót, a döglött motoros zár helyett is egy másikat. Most várom a szélvédő cserére is az árajánlatot. Új légzsákfedél is jutott a kirohadt dudagombok miatt és asszonytól kaptam egy új váltógombot is! :-D Ha már ilyen sokat áldozok a kicsikére, kellene sárfogó is, de nem lelek sehol utángyártottat, hiába ad találatot a google, amikor rákatt, csak hülyeségeket dob fel. Lehet egyáltalán kapni, vagy tényleg ennyire kifogyott mindenhol?
Igen, a fékbetétek végein van egy pici lapos rugó. Elvileg ennek lenne a feladata, hogy fékezés után 1-2 tized mm-rt visszahúza a betéteket. De ha rozsfás, koszos, nyilvánvalóan szorulni fog és nem húzódik vissza. A rézpaszta csodát tud tenni. Évekig nem lesz vele gond.
Köszönöm még egyszer, találtam egy normális szereleő, rozsdát meg minden szutykot kipucolt, valami rugókat is emlegetett, előkerült a rézpaszta is és nincs tücsök. 6 e ft és nem 40-50 ft /db
A vicc, hogy vizsgáztatnak ott ahol nem vették a lapot.
Ha beindul rendesen, akkor később az immo miatt nem fog leállni. Az csak indításkor engedélyezi vagy tiltja a beindulást. Ha beindult, nem fogja letiltani. Ha mégis leáll, akkor ott más lehet a probléma.
Egyenlőre nem merem szét trancsírozni, mert a gyári kulcs "fröccsöntött"-nek néz ki, amiből nem biztos, hogy roncsolás nélkül ki tudnám operálni a chipet, Az új kulcs valóban szét pattintható, nagy hely van benne a kütyünek!
Hétfőn utánajárok a chip-írásnak!
Egy karikára tettem a két kulcsot, ideiglenes megfelel, úgy tűnik! :)
Ma kicseréltem a cilindert kis idegeskedéssel! :) De!
Van ezekben a kezdeti (2002, 76LE, 4 személyes) wagonokban immobilizer, mert nem/nehezen indul, sőt le is áll! Ha a régi kulcsot melléteszem, akkor hajlandó beindulni és működni a motor, de idegesítő lenne ha a forgalomban leállna!