Azt meg tudod esetleg mondani, hogy internettnél még mindig a Pantel adja a hálózatot nekik, vagy az egyesüléskor áttértek az Elenderére? Csak azért kérdezem, mert mostanában a tracertnél nem látom a Pantel routereit a hálózatban az egyedül a betárcsázós freestartnál maradt meg.
A Freestart ADSL mennyire egyenrangu műszakilag az EuroWeb ADSLel?
Vagyis a NeophoneX pár fillérrel olcsóbb. Ráadásul másodperc-alapú, míg a skype perc-alapú.
Az én tapasztalatom szerint sokat számít, hogy a Neophone szervere hazai, a Skype-nál nagyobb csomagkésést tapasztalok, a Neophone nálam 100%-os, belföldre nem érzem a különbséget a normál telefonhoz képest, a hívásfelépülés pedig azonnali!
Én gond nélkül feltöltöttem a Skype egyenlegemet a Moneybookers.com-on keresztül. Egy magyar bankszámlára (CIB) lehet utalni, és azt küldik tovább a Skype-nak.
A skype jó, de kicsit más a filozófiája. SIP szabványú ugyanis, így használhatók hozzá olyan hardveres kütyük is, amikkel még csak a PC-t sem kell bekapcsolnod, vagy amivel a céges telefonközpontra lehet kötni...
Ezen kívül adott a visszirány is: téged is lehet hívni a telefonhálózatról, ilyenkor még a hívószámkijelzés is müxik. Van hangposta, e-mailben jön meg a hangüzenet. Belföldi percdíjak pedig egyelőre a legjobbak.
Amúgy a skypeOut perc-alapú, a Neophone pedig másodperc-alapú... Belföldi vezetékest én már csak erről hívok :-)
Gondolom, hogy milyen őrültek háza lehet ott. Küldj nekik részletes hibaleírást. Mikor honnan mit hívtál, és mi a hibajelenség. Ők továbbítják a rendszergazdáknak, és a logokból kiböngészik. Ha kinövi ezeket a gyermekbetegségeket a rendszer, akkor tuti lesz. :-)
Van összeg az egyenlegeden? Ha van, akkor kártyaszámmal/loginnal telefonálj be az ügyfélszolgálatra és meg fogják csinálni, mert pont úgy jártál mint én, hogy beragadt egy hivásod.
Ez a visszhangzás egyébként a rendszer terheltségének is függvénye, egyelőre azt vizsgálják, hogy mekkora az igénybevétel és annak megfelelően fogják bővíteni a rendszert. 1-2 hónapon belül teljesen meg fognak szünni ezek a hibák,legalábbis ezt igérik, meg az új kliens is nagy javulást fog eredményezni.
Erre a UPC tökéletesen megfelel. Kiesések meg itt is vannak, mint bármelyik kábelhálónál. Ez ezzel együtt jár, de nem gyakori. Persze kiesés szempontjából még mindig az ADSL a jobb, az a legstabilabb.
Az, hogy van-e nálad UPC Chello, innen tudhatod meg: http://www.upc.hu/index.php?PageID=111931&SessionID=d3701569a2d8f349febe076e7b859dfc&R=10973 Ird be a cimet, aztán kiirja.
Ezek csak átmeneti problémák. Leprogramozás alatt van egy teljesen magyar, többfunkciós, kliens, az EWnél, már dolgoznak rajta ezerrel. Lesz benne chat, email, naptár és hasonló aranyos dolgok. Meg nem fog ennyit zabálni, a visszhangzásos problémán is dolgoznak. Meg ha úgy nézzük, ma indult a cucc, tehát még a gyerekbetegségei természetesek.
Esetleg valamilyen Kábelnet nincs nálatok? Az lehetne a megoldás, a rádiós netet nem ajánlom, sajna nem a legmegbizhatóbb és nagyok a pingek ami nem tesz jót ennek a szoftvernek, nagyon fog szakadozni.