Vagy szerinted az osszes cegnek/maganszemelynek hivatalos kozlemenyt kellene kiadni hogy a vilag osszes telkom cegenek osszes csomagjabol milyen dijszabassal hivhato az o kapcsolasi szama?
Na most ha konkrétan megkeresem a világ bármely szolgáltatóját, hogy ugyanmá' mennyibe kerül őket elérni akárhonnan, akkor ugyan vegyék már a fáradságot, hogy konkrét választ adjanak, ami adott esetben hivatkozási alap lehet.
Nem kérek minden szolgáltatótól tarifatáblázatot, csak egyetlen egytől, mégpedig egyetlen, vagy csak néhány esetre.
Ha korrektek, korrekt választ, tájékoztatást adnak, akár pöcsétes papíros formájában.
Ha kevésbé, akkor maszatolnak, hárítanak, hogy kérdezz inkább mást...
hogy a neophonex-től megkaptad a lehető legolcsóbban a habostortát. Miért nyüszítesz, hogy ez a torta nem a legszebb, hogy nem művészi a diszítése?
Hogy olcsó a habostorta, az egy dolog. De mi van, ha azon a habostortán csokiforgács helyett egérszar van?
Mert bizony igenis egyérszar az, hogy nem tudni, hogy mi is a helyzet neo felé irányuló hívások esetén.
Tényleg ekkora ügy a neo-nak hivatalos infót kitenni?
Olyat, amit esetleg hivatkozásként lehet majd felhasználni, ha mégsem...?
Matáv számlán némehy hívás esetén ott a kitétel pl. hogy közvetített szolgáltatást tartalmaz.
Mi van, ha ez is egy közvetített szolgáltatás, ráadásul másik hálózatba, stb, stb, és adott esetben ha eddig nem is volt, - mert nem volt ilyen megoldás - majd lesz a helyi hálózaton belülinél eltérő tarifa ezekre?
Ez 486-os. Ehhez van magyar nyelvű leírás. De nem is az angol a gond, hanem, hogy nem volt benne az infó, hogy ez fordítókábel. Lehet, hogy ez egyértelmű pl. annak, aki már rakott össze valami routeres cuccot, nekem nem volt tiszta.
Vedd már észre, hogy a neophonex-től megkaptad a lehető legolcsóbban a habostortát. Miért nyüszítesz, hogy ez a torta nem a legszebb, hogy nem művészi a diszítése? Senki nem kötezhet, és nem is kötez, hogy edd is meg! Ha tudsz olcsóbban szebbet, finomabbat, akkor vedd meg, és edd meg azt, és hagyd a fenébe a neophone-t! :) Kicsit az nevetséges az alaptalan nyafogásod, a hisztizésed!
Mihelyt meglesz az adapterem, végre lemondom a huszonvalahány éves matáv előfizetésemet, és hálás leszek a Neophone-nak, hogy teljesül nagyon régi vágyam (t.i. a matáv felejtése).
Mivel a (1) 8888181 -es hivoszamot nem a Neophone uzemelteti hanem a Pantel, ezert barminemu felelossege a hivas dijat, es a tajekoztatast illetoen a Pantelnek, illetve a te esetedben a Matavnak van. pont.
Vagy szerinted az osszes cegnek/maganszemelynek hivatalos kozlemenyt kellene kiadni hogy a vilag osszes telkom cegenek osszes csomagjabol milyen dijszabassal hivhato az o kapcsolasi szama?
Ja. Biztos a HIF jó szemmel nézné, ha mondjuk a helyinek meg a helyinek (mondjuk Pantel meg Matáv) más lenne a díja, és nem ugyanaz ÉS ettől függetlenül a Matáv oldalán mondjuk ez nem szerepel. BIztos ezért nem is büntet. És biztos, hogy ez nem jogszerű. (...)
Itt a nagy viharban kicsit elsikkadt segítségkérő levelem, de azért azóta sikerült megoldást találni. Végeredmény az lett, hogy fel kellett cserélnem a két hálókábelt, tehát ami az ADSL<---> Handytone WAN port és ami a PC<---> Handytone LAN port között volt. Merthogy az eszközhöz kapott kábel valszeg fordítókábel, csak erre nekem semmi sem utalt.
Sikerült beállítgatnom is, megy a Net, megy a telefonálás szépen, akár úgy is, hogy a PC nincs bekapcsolva.
Rendkívül sokat segített mindebben a korábban is említett Infotechna cég egyik embere. Köszönet érte.
Gondolom nagyon is ismert a probléma a Neophon előtt és gőzerővel dolgoznak egy átlátható táblázaton, amit aztán nagysietve a honlapra feltennének.Sőt az összes regisztrált e-mail címre is el fogják küldeni.Mert a Neophon az ilyen....
Ha pl. te vodafone-os vagy, és egy pannon-os ismerősöd akar téged felhívni, és kíváncsi arra, hogy ez mennyibe fog neki kerülni, akkor felmegy a pannon honlapjára, és megnézi, mert minden fel van sorolva.
Viszont ha én felmegyek a Matáv honlapjára, és meg akarom tudni, hogy egy panteles szám felhívása mennyibe kerül, hát soha a büdös életben nem fogom megtudni.
És véleményem szerint ebben nem csak a Matáv a hibás, hiszen ha én lennék a Neophone, és azt tapasztalnám, hogy egyik vezetékes szolgáltató sem tünteti fel a honlapján, hogy mennyibe kerül a panteles számok hívása, akkor fognám magam, és a saját honlapomra tenném fel, a saját érdekemben, hogy az ügyfeleim vagy az ügyfeleimet hívók minél jobban tájékoztatva legyenek.
Ez tök olyan, mintha a pannon weblapján nem lenne feltüntetve, hogy mennyibe kerül, ha vodafone-os számot hívsz, hanem csak a pannon meg a westel szerepelne a pannon díjszabásában.
Márpedig ha így lenne, akkor biztos vagyok benne, hogy a vodafone utánajárna a hálózatába irányuló percdíjaknak, és a saját honlapjára tenné fel.
Jaj tenyleg mocskos egy banda ez a Neophone nem ad korrekt tajekoztatast arrol hogy mennyiert lehet hivni a 888-as szamukat amit ugyan nem is ok szolgaltatnak.
Pedig az ember joggal elvarna hogy pl az osszes mobilszolgaltato osszes prepaid es postpaid csomagjara napszakra lebontva legyen feltuntetve hogy mikor mennyiert hivhato egy masik tavkozlesi szolgaltato altal uzemeltetett behivoszamuk.
Pl mivan ha en Zingalezbol akarom felhivni? Hat de egy mocskos modon elhallgatjak ezt is...
Na mondom mi a gebasz, amit sikerült megoldani kicsit az üfsz segítségével is: nekem egy loginra két neophonex számom van :) egy ami 0ra végződik és egy ami 2re. Regisztrációkor valamiért a 0t kaptam meg. Ez elérhetetlen a neophone rendszeréből, az üfsz nem is tud a dologról, hogy létezne. Valójában a 2es végűn van a pénz is meg minden. De ez a kettes végű sehol sem látszik a rendszerben , csak az üfsz látja :) Hihetetlen, nem? :D De mostmár megy. Hívom is a svéd haverom ;)
Igaz amit írsz, bár valszeg ez így sosem hangzana el :)
Az viszont számomra triviális (volt), hogy egy helyi szám, helyi számnak minősül, ergo helyileg is lesz elszámolva. A Tele2nél pl. (amit matáv vonalról vezetékes meg minden egyéb hívásra használok) nincs megkülönböztetve a dolog, hogy milyen helyi, mert hiszen a hívó honnan tudná, hogy aktuálisan épp milyen hálózatba telefonál helyin belül is. Szerintem azért sem állja meg a helyét, hogy Pantelbe más a díjazás helyin belül is, bizonyos hálózatokból, mert ha más lenne, kellene lennie egy szolgáltatásnak mely megmondja, hogy aktuálisan adott körzet adott száma melyik szolgáltatónál csörög ki. Lásd: mobiltelefonok számhordozhatósága. SZVSZ :)
Nah a Matáv-os dologban előrébb jutottam (reaxol segítségével):
2,08 / 13 * 60 = 9,6 Ft + 25% Áfa= 12 Ft
A Felező díjcsomag esetén 12 Ft a percdíj minden helyi/helyközi és belföldi távolsági beszélgetésre csúcsidőn kívül.
De ha csak a helyi/helyközi beszélgetéseket vesszük, ott is két variáció fordul elő ugyanazért az árért (12 Ft) Felező díjcsomag esetén: Matáv-Matáv és Matáv-Invitel betelepült.
A többi díjcsomagnál (Bázis, Csevegő stb.) azonban minden hívás díja eltérő, így a Matáv-Matáv és Matáv Invitel betelepült helyi/helyközi hívás között is van árkülönbség, ezért nem túl szerencsés a "nyomozás" szempontjából, hogy neked Felező díjcsomagod van, reaxol.
Szerintem a dolog csak akkor lesz tiszta számomra, ha anyáméknak megérkezik a matávos számla ... Abból is elég nehéz lesz kideríteni, hogy mi a helyzet, de már csak lesz valami papír a kezemben ...
A Neophone meg abszolút nem korrekt, hogy azzal intézi el, hogy "helyi hívásnak minősül", amikor a helyi hívások minimum két részre oszthatók: helyi hálózaton belülire és helyi hálózaton kívülire.
Webberke!
Igenis parázok, mert ha valamilyen szolgáltatást igénybe veszek, akkor pontosan tudni akarom, hogy mennyiért veszem igénybe. Azaz ha pl. magamat (azaz egy neophone-számot) szeretném felhívni egy vezetékes telefonról, akkor tisztában legyek a pontos díjazással.
Te megelégednél azzal, ha megkérdeznéd a Neophone-t, hogy mennyibe kerül egy hívás Ugandába, és az lenne a válasza, hogy "kb. 40-50 Ft percenként, de valójában nem igazán tudjuk, de azért telefonáljon jó sokat Ugandába, a viszonthallásra", és te sehol sem tudnál utánajárni, hogy valójában mennyibe kerül a hívás?
Hát persze, hogy elszállna az agyad, és követelnéd, hogy mondják meg pontosan a percdíjat!
De se a Neophone se a Matáv se a Pantel nem tud normális választ adni a kérdésemre ... És ez idegesítő ...
Szóval a mostani bejelentkezni nem tudás az Neo oldali hiba, azt már olvastam itt lentebb. Hanem én már futottam egy kört abban, hogy ha vezetékesről ráhívok a neos számomra és éppen nem vagyok elérhető, akkor a hangposta válaszol, hogy hagyjak üzenetet, ám ez az üzenet teljesen köddé válik, sosem kapom meg. Nekem emilben azt válaszolták, hogy mennie kell, biztos a postaládám van tele, azért nem kapom meg (több, mint 1MB szabad kvótám van még), a telefonos üsz-en pedig egyértelműen mondta a hölgy, hogy valami gikszer van és dolgoznak rajta (az emil később jött, de nálam még mindig nem működik). Más is tapasztalt ilyet?
De vajon ment-e hivatalos tájékoztató levél a társszolgáltatok felé is, hogy a társszolgáltatók ügyfélszolgálatai a kérdésekre konkrét és autentikus választ tudjanak adni?
Mert szerintem az adott behívószám valójában egy átjáró egy másik szolgáltató hálózatába, tehát ilyen alapon nem állna meg a saját hálózaton belül maradó helyi hívás tényálladéka.
Hanem igenis megállana a helyi körzetbe betelepült szolgáltató hálózatába irányuló hívásnak.
Ami a problémát okozza, hogy pillanatnyilag még nincsnnek nevesítve a tarifatáblázatokban, ennek okán értelmezésfüggő, hogy minek ítéljük meg.
Talán ha a szolgáltató leülne megállapodni a társszolgáltatókkal, és ennek eredményéről megjelentetne egy hivatalos közleményt, akkor nem lenne itt para....