Leszedtem a Norton Antivirus 2005-öt, mert túl sok memóriát használt, és nagyon lassította a rendszert.
Feltettem helyette a NOD32 vírusírtót, és most valami nem stimmel, mert amikor fogadom a hívást, akkor nem megy se kifelé se befelé hang, holott kijelzi, hogy létrejött a telefonos kapcsolat.
Mit kellene átállítanom, hogy működjön a NOD32 mellett is rendesen (márha egyáltalán a NOD32 okozza a problémát ...)?
egy a lényeg: 6.60-ért Budapestet hívni, ha ezért igénytelen vagyok vállalom, akár ÜFSZ korrekt (mert az tényleg nincs) segítségnyújtása nélkül is, CSAK TELEFONÁLHASSAK! és most ez működik.
NEM IGAZ. Mióta használom (jópár napja), mindig kb. 1/2 nap kell hogy megjelenjen a hívás a részletezőben. Ma is telefonáltam 10:00-kor, most 11:58-kor nincs még a részletezőben. De még egy óra múlva sem lesz.
De ha már nincs kapacitásuk egyenként megválaszolni, akkor legalább módosítsák a honlapot, viharos tempóban. Meg talán írják ki, hogy "A részletekkel hamarosan kiegészítjük a honlapot..." vagy valami, már ez is több lenne a semminél.
Nincs mit visszavenni, olyan hibákat soroltam fel a honlappal kapcsolatban, amelyeket egy EW nem engedhet meg magának. Egy jóérzésű gimnazista nem csinálnai lyen fapados egyenleglekérdezést, egy beiratkozott jogász nem merne ilyen ködös, semmitmondó mondatot kitenni a bejövő hívások díjáról.
Te vagy igénytelen, ha ez neked jó.
A percdíjak valóban jók, de ez nem minden. Ha már ilyen jó percdíjakkal akarnak tömegeket magukhoz csábítani, nem lehet ilyen brutál bakikat ejteni. NEM LEHET.
Pont. Ezzel vitatkozhatsz, akkor is így van.
5 perc alatt akadtam a hibákra, nem kellett 2 hétig vakarászni az oldalakat.
Továbbá ha már egyszer jelzem a ÜF-nak a hibákat, kérdéseket, azokra bizony illik reagálni.
Ne gyere azzal hogy nincs kapacitásuk, sok kérdés, sok email.... mondok olyan céget ami sokkal kisebb az EW-nél, sokkal több user használja a szolgáltatást (nyilván nem problémamentesen), és szinte percek alatt jön a válasz, de órákon belülk tutti.
a mobilról - mivel elektronikus hívásrészletezőm van - most néztem meg, hogy mennyibe is került egy-egy hívásom.
mivel nekem Budapestet hívni olcsóbb mobilról, mint más vezetékes hálózatot - reméltem, hogy a 0618888181 szám hívása Bp. -inek minősül - DE NEM, hanem belföldi vezetékes hálózatnak, mintha Pécset hívnám... ;-(
telefonkönyvből hívás: megnyitod a telkönyvet és ráálsz egérrel a kívánt számra (nem zárod be az ablakot), majd megnyomod a zöld telefont - és viola hívod a kivánt számot!
Te sem vagy tervezőmérnök ezek szerint, ugyanis egy termék sosem készülne el, ha mindig csak a tökéletest akarnák legyártani - merthogy sosem lenne kész. Minden fejlesztés elérkezik egy stádiumba, amikor - minden tudott hibájával együtt - le kell gyártani a protodarabot, és hadd lássuk az hogy működik, majd azt lehet finomítani. Ez van most a NeoX esetében is.
Egyébként meg összetehetjük a kezünket, hogy ilyen percdíjakat kínáló szolgáltató megjelent a magyar piacon....
Az X-lite -ban pedig szerintem is minden átállítható utólag is!
(bocs az első mondatért de egy kicsit felkaptam a vizet)...
Sok problémát amit leírtál én is átéltem miközben próbáltam rávenni a rendszert, hogy használni tudjam és ne csak a 403 Forbiddent kapjam. Aztán kiderült, hogy végülis az egésznek az volt a kulcsa, hogy rossz számot adtam meg. Pont azt amit ők elküldtek :D)
Ha hívókártyát használsz, akkor link: Jobb felső sarok, kártyaszám, kód (# nélkül), így ki tudod kerülni az e-mailt. A többi dolog valóban gáz, de reméljük, hamarosan helyre hozzák a hibákat.
SOKKAL jobb asztali készülékkel! Tök jó a minőség.
A headsettel szakadozott, el is ment a kedvem a hívásoktól mert mindenkinek az volt az első mondata, hogy "jajj de rosszul hallak!". Viszont a BT100-zal tutti.
Bár hozzá kell hogy tegyem, headsettel hétvégén jó volt, hét közben volt siralmasan szakadozó. Nem tudom ez miért volt, basztatták-e a rendszert, vagy hét közben a vonalak terheltsége miatt.
De hogy a BT100-ba hogy az pecsába nem tudtak egy nyamvadt telefonkönyvet, vagy legalább az 1-9 gombokra memóriából gyorshívást tenni!... ezt nem hiszem el.
A 2000 Ft-os piaci kínai szarban is van memória, ebbe meg nincs.
Nagyon remélem, hogy majd jön hozzá olyan firmware, amiben lesz, mert ez csak sw kérdése végülis.
A Neophonex honlapja gyalázatos amúgy:
- 888181 szám hívásának díja teljesen ködös. Megírtam nekik, tojtak válaszolni.
- egyenleglekérdezés full fapad: megnyomom a gombot, és a honlap kiírja, hogy majd jön egy email amiben a linken megnézhető. Jön az email amiben az van, hogy nézzem meg a weboldalon.
1., körbemutogatás, egyik sem igaz, a belépés után az Információ oldalon van az egyenleg, amit a gombnyomás után generál le a rendszer.
2., miért kell ezt legenerálni? miért nincs online, vagy rendszeres időközönként automatikusan generált egyenleg? MI ez a prosztó megoldás, gombnyomás, jön a felesleges email, aztán megnézhető. Ez balkáni.
- Az X-lite nagyon fos. Bugzik mint a fene, ráadásul ha egyszer telepítéskor elcseszted a beállításokat, utólag nem is korrigálható, max a registry-ben matatva. De jelszót ott sem, mert kódolt.... marad az uninstall, registryből miden x-lite stringre keresés és törlés, reboot, install. Siralmas.
- A rendszer csak 8 karakteres jelszót rögzít. De nem szól, ha hosszabbat adsz meg regisztrációnál, csak épp levégja a 8 karakter felett.
ÉS!
Ha bejelentkezésnél esetleg több mint 8-at adsz meg, akkor ott meg figyelembe veszi, és nem enged be. GGGÁÁÁZZZ!
Tehát regisztrálod az 123456789 -et mint jelszó. Jól eltárolod magadnak, mert rendes gyerek vagy. Minden OK. (látszólag)
Aztán login, 1234354689 pwd-vel, és nem enged be. Mert a rendszerben csak 12345678 a pwd. Gratulálok a programozóknak, meg a tesztelőknek.
Nem értem, ilyen jó dolgot hogy lehet így, totál félkész állapotban piacra dobni. Ki hajtotta őket ennyire? Nem volt még egy hetük hogy fogjanak pár számítógépet már látott embert, és leteszteltetik velük rendesen? Első blikkre hibák és hiányosságok sorozatát találtam, döbbenetes.
E-mailben is megírtam 1-2 észrevételem, persze semmi válasz.