ATA 286-os arak Myphone oldalon: 33.892+afa Oriasi kereses es arak osszehasonalitasa utan talaltam webaruhazban: http://www.f-m-shop.de/seiten/frame_schotte.cfm?kat=VOIATA&nav=2&artnr=A___9446 66 EURO. Ugyanez ATA-486-nal 76 EURO. Ausztriai weboldalakon mult heten meg nem volt kaphato.
Apropó, ÜFSZ: nem lehet őket neos számmal hívni? Mondjuk sokkal hamarabb rövidrezárna az ember egy csomó zsörtöt, ha lehetne velük beszélni (persze nem pénzért, mert úgy könnyű).
KÉRDÉS:Beszerzek egy BT101-et.Kabelnetem van publikus IP-vel, dinamikus kiosztással.Router is van.Ha rákotom, ugye folyamatosan üzemelni fog a telóm?Ezekkel a feltételekkel jól kell működnie?
Leszedtem a Norton Antivirus 2005-öt, mert túl sok memóriát használt, és nagyon lassította a rendszert.
Feltettem helyette a NOD32 vírusírtót, és most valami nem stimmel, mert amikor fogadom a hívást, akkor nem megy se kifelé se befelé hang, holott kijelzi, hogy létrejött a telefonos kapcsolat.
Mit kellene átállítanom, hogy működjön a NOD32 mellett is rendesen (márha egyáltalán a NOD32 okozza a problémát ...)?
egy a lényeg: 6.60-ért Budapestet hívni, ha ezért igénytelen vagyok vállalom, akár ÜFSZ korrekt (mert az tényleg nincs) segítségnyújtása nélkül is, CSAK TELEFONÁLHASSAK! és most ez működik.
NEM IGAZ. Mióta használom (jópár napja), mindig kb. 1/2 nap kell hogy megjelenjen a hívás a részletezőben. Ma is telefonáltam 10:00-kor, most 11:58-kor nincs még a részletezőben. De még egy óra múlva sem lesz.
De ha már nincs kapacitásuk egyenként megválaszolni, akkor legalább módosítsák a honlapot, viharos tempóban. Meg talán írják ki, hogy "A részletekkel hamarosan kiegészítjük a honlapot..." vagy valami, már ez is több lenne a semminél.
Nincs mit visszavenni, olyan hibákat soroltam fel a honlappal kapcsolatban, amelyeket egy EW nem engedhet meg magának. Egy jóérzésű gimnazista nem csinálnai lyen fapados egyenleglekérdezést, egy beiratkozott jogász nem merne ilyen ködös, semmitmondó mondatot kitenni a bejövő hívások díjáról.
Te vagy igénytelen, ha ez neked jó.
A percdíjak valóban jók, de ez nem minden. Ha már ilyen jó percdíjakkal akarnak tömegeket magukhoz csábítani, nem lehet ilyen brutál bakikat ejteni. NEM LEHET.
Pont. Ezzel vitatkozhatsz, akkor is így van.
5 perc alatt akadtam a hibákra, nem kellett 2 hétig vakarászni az oldalakat.
Továbbá ha már egyszer jelzem a ÜF-nak a hibákat, kérdéseket, azokra bizony illik reagálni.
Ne gyere azzal hogy nincs kapacitásuk, sok kérdés, sok email.... mondok olyan céget ami sokkal kisebb az EW-nél, sokkal több user használja a szolgáltatást (nyilván nem problémamentesen), és szinte percek alatt jön a válasz, de órákon belülk tutti.
a mobilról - mivel elektronikus hívásrészletezőm van - most néztem meg, hogy mennyibe is került egy-egy hívásom.
mivel nekem Budapestet hívni olcsóbb mobilról, mint más vezetékes hálózatot - reméltem, hogy a 0618888181 szám hívása Bp. -inek minősül - DE NEM, hanem belföldi vezetékes hálózatnak, mintha Pécset hívnám... ;-(
telefonkönyvből hívás: megnyitod a telkönyvet és ráálsz egérrel a kívánt számra (nem zárod be az ablakot), majd megnyomod a zöld telefont - és viola hívod a kivánt számot!
Te sem vagy tervezőmérnök ezek szerint, ugyanis egy termék sosem készülne el, ha mindig csak a tökéletest akarnák legyártani - merthogy sosem lenne kész. Minden fejlesztés elérkezik egy stádiumba, amikor - minden tudott hibájával együtt - le kell gyártani a protodarabot, és hadd lássuk az hogy működik, majd azt lehet finomítani. Ez van most a NeoX esetében is.
Egyébként meg összetehetjük a kezünket, hogy ilyen percdíjakat kínáló szolgáltató megjelent a magyar piacon....
Az X-lite -ban pedig szerintem is minden átállítható utólag is!
(bocs az első mondatért de egy kicsit felkaptam a vizet)...