Pedig így kell. Ha koszos a dugó meg kell takarítani a gyűrű vájatot is ahogy a kolléga mondta. Meg arra figyelj hogy a dugón a nyíl a kipu felé kell mutasson!
Szia. Nem volt még időm megcsinálni, de a héten valamelyik este megpróbálom, de már beszereztem egy új dugattyút, mert a régi kissé égett és kopott volt.
Szia! Sikerült a gyűrűzés ? Én még szoktam azt csinálni, hogy a régi gyűrűt eltöröm és a dugattyúba a gyűrű helyén szoktam kitakarítani a kormot, mert lehet az tartja fel !
Hajlíts a dugattyú átmérőjének megfelelő ilyen lemezt:
A két végét hajtsd be, hogy kombinált fogóval össze húzható legyen. A belsejét olajozd meg, húzd össze annyira vele a gyűrűket, hogy a hengerrel a lemezt óvatosan lefele tudjad tolni.
A gyűrűk rajta vannak a dugattyún(a bevágás a dugattyú kiálló részén van), és elkezdem ráhúzni a hengert, de akkor valamibe megakadna vagy hasonló és egy reccs és törik. Nem tudom hogy mit rontottam el, pedig adok egy kis olajat is(2t adalék), ne szárazon menjen be
Sziasztok! Elkezdtem összeszerelni a 151-es Robimat, csak abba az akadályba ütköztem, hogy nem tudom normálisan felhelyezni a hengert a dugattyúra, párszor bánta már a dugattyúgyűrű. Hogyan lehetne egyszerűen felrakni a hengert, törés nélkül?
Igen, páran tesznek/tettek MZ karbit de ott ugye kell egy közdarab is a motor és a karbi közé meg nem mindegy milyen fúvókákkal van szerelve. Sokan sokfélét mondanak róla de sajna mindenki mást. Én nem próbálkoztam vele egyáltalán.
Sajnos sem amal sem fehér poharas karburátort már nem lehet újan kapni. Én a fehér poharasból szerezem 3-4 használtat és az egyiket felújítottam. Kicseréletem mindkét pillangószelep tengelyét mert el voltak kopva és most nagyon jól muzsikál. Én erre a tipusra esküszöm mert ezzel kevesebet eszik mint az amallal vagy MZ-vel és nem lehet széthajtani a motrot. Az MZ és társai karbik hajlamosabbak túlpörgetni és ezáltal nagyobb a gyűrűtörés vagy dugó beállás veszélye is.
Sziasztok!Eladó egy Robi 151t kapálógép!Amit a gépről tudni kell hogy kitűnő erőben van de a válltójában csak a 2 .fokozat működik!Irányár 60000Ft Szép napot!
A tippem a tirisztor. Egy működő tirisztoros egységet kellene szerezni és azzal kipróbálni mert az is lehet hibás. Ha azzal jó akkor csak simán cserélni aztán hadd menjen! Ezeket lehet kapni még újan is...
Át lehet alakítani, persze. a forgattyúsházad sem olyan hogy van helye a ducati tekercsnek? Ha van helye akkor egy ducati gyújtótekercs az olyan 8000 körül van vagy legalább is annyiért láttam utoljára. A lendkerék pedig csak használtan ott sztem max 4 ezer lehet, de attól függ mennyire alkudsz jól :-) Ha forgattyúsházat is cserélni kell akkor nem elég csak a felső részt, az alsóval megegyező sorozatszámmal kellene szerezni. ez sincs újban így itt is alkudozni kell hogy olcsó legyen.
Ha forgattyúsházat cserélsz arra még figyelni kell hogy milyen a lehajtásod. Más a forgattyúsház alján a közdarab csavaroknak a helyzete váltós 151T illete sima 151 esetén.
Igen, sok a buktató. Segítek tanácsokkal ha mégis belevágnál.
Szövevényes úton került rá működő motor, meg hozzá utánfutó is.
Nézegetem az utifutit (ha minden igaz P265-ös), kevés nekem a raksúlya.
2 mázsa vezetővel együtt gyenge muzsika na. Lassan is vinni, meg keveset is, ez nem jó kombináció.
Még nem állt össze teljesen a fogat, pedig munkája már lenne bőven.
Akinek P401-e van csináljon már az aljáról fényképet légyszi!
Hirdetésekben az alját nem fényképezi senki.
Erősebb a kereszttartó, netán szögvas is van átlóban, vagy honnan jött a dupla teherbírás?
Az enyémen picit sétálnak a kerekek, meg picit el is van tekeredve a szekér. Ugye a magyar csak a megengedett terhelésen belül használ egy berendezést :-)
Ma cseréltem gyertyapipát hátha megoldja az indítási problémát, de sajnos semmi. Most már mivel csak neha ad szikrát úgy gondolom a gyújtótrafó a ludas, és azt kell cserélnem. Jelenleg hol ad szikrát hol nem. Ha viszont a gyertyapipa nelkül nézem akkor jó szikrát ad, de ugye akkor nincs rajta terhetés illetve gyertya. Ha esetleg valakinek volna jobb ötlete illetve tapasztalata a problémámmal kapcsolatban akkor szivesen fogadom a segítséget. Nem szeretnék feleslegesen kicserélni mindent. Előre is köszönöm.
Köszi a választ. Akk9r ahogy a kepeket elneztem sajnos az enyémbe nem tudok dukatti gyújtast tenni. Mar csak az a kerdesem hogy atlehet e alakitani erre a gyíjtásra, illetve mennyibe fajna ez nekem.
Keresek 151 karbihoz úszópohár felfogató csavart, esetleg felujító készletetm. A baj az volt hogy meg volt repedve, és eltört a réz csavar ami rögzíti a poharat.
Szia. Látom neked a gyújtás ki lett cserélve a tirisztoros gyújtásról a ducattira. Had kérdezzem meg hogy ha én isnki akarom cserélni akkor mit vagy miket kell cserélni illetve átalakítani.
Mind a kettővel próbáltam már, de semmi külömbség. Tegnap kiszedtem a tekercseket és csak a gyújtás tekercset hagytam benne. Hát igy sem volt változás. Az igazság az, hogy észrevettem amikor próbálom a szikrát a gyertyapipa nélkül a tirisztor kábel begen jó a szikra, de amikor a gyertyapipát visszateszem csak neha ad. Megpróbáltam multiméterrel összecsipogtatni a gyertyapipát de semmi. Így most csinálok egy pipa cserét hátha az a gond.