Abból itélve, azt mondtad, hogy előre nem akar indulni, no arra a csapágyra akkor feszül rá a csigatengely, ha előre hajt. De ha mást találsz osztd meg velünk!
Ez a jelenség érdekes ,a kuplung csésze mindig egy irányba forog akkor már nem tudok másra gondolni ! A váltóba minden rendbe fog törés nincs gondolom holtjáték se nincs akkor passzolok hátha van valakinek ötlete!
Szia! Bocsi elértettem arra gondolta hogy nem indul a motor ,de ebben az esetbe a kuplung pofa gond lesz lehet meg van égve vagy a rugón kellene egy kicsit engedni ! Azt hiszem, én még nem csináltam de ha jól emlékszem lehet engedni ha nem akkor pofa csere náluk 2500ft körül van darabja!
Hello! 151-es váltós gépünk van. 3 gyűrűs a dugója, most mértük meg hidegen, 7 bar-t produkált, melegen nem mértük meg. Illetve miért lehet az, hogy nehezen indul le. Van egy korábbi videóm róla, azóta lett karburátor cserélve, de ez nem változott. A kuplungja új, bár 20 éves, de nem volt használva. https://www.youtube.com/watch?v=OcuHiVwry_0
A komplett váltó kell? Vagy van váltód csak tönkrement?
Ha valóban van új ahogy a kolléga említi lent akkor az igen csak zsebbe nyúlós lesz, lehet jobban megéri felújítani, bár az alkatrészek sem olcsók de sztem még mindig gazdaságosabb mint egy komplett ráadásul új váltó.
A robixnál van szinte minden alkatrész a váltóhoz. email: ker@robix.hu
Ezek még 86-os oktánszámú benzinhez készültek, 8 bar körül lehet a kompresszió.
4-5 000 Ft-ért vehetsz kompressziómérőt. De egy autós keréknyomásmérővel is megmérheted amelyik 7,5 barig mér. Gumiszerelőktől kérsz egy használt autókerékbe való szelepet, körbeköszörülöd kúposra hogy belemenjen a gyujtógyertya helyére és ehhez tudod csatlakoztatni a nyomásmérőt.
Szia! Nekem a Robi 151-esen sebességfelező van hogy és úgy nem pörög el amikor valami eszköz van utána akasztva pl:töltő eke Adj egy e-amil címet és küldök róla képeket
A terrának és a váltós robi- nak a kihajtása egybe van építve a seb.váltóval és a motor rá építés csak akkor lehetséges, ha ugyan az a közdarab van rajta ami oda való. Ezt a közdarabot rá kell építeni a motorra és ezzel együtt csatlakoztatható. A terrának is más mint a robinak. Ez a közdarab a kuplungház.
Másik: Általában mindkét fajta gép röpsúlyos kuplunggal készül. Ha kézi kuplungosat akarsz akkor plusz közdarab kell hozzá.
Érdemesebb megvenni egy komplett gépet mint ezeket megcsinálni, de kinek hogy.
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy robi 151 re lehet e váltós lehajtást vagy valami felezőt szerelni? Ha igen akkor milyet? Esetleg terrának a lehajtása passzolna? Jelenleg kézi kuplungos a gép. Előre is köszi!
Bocsánat csak viszonylag ritkán nézegetem ezt az oldalt.
Sajnos nem tudom melyik fajta tűszelep kompatibilis vele. Esetleg ha kell lemérem az enyém főbb méreteit és bemész egy motor alaktrész boltba válogatni.
Nagy kincs ez a tűszelep, nekem szerencsére van mindegyik karbihoz.
A csésze és a spiáter közt nincs gumigyűrű. Nem is kell mert a pohárban a benzinszint alacsonyabb jóval így nem folyik ki soha csak max ha nagyon meredeken megdöntöd a gépet, de az nem szokványos munkavégzés.
Sziasztok! Gondolkodok ennek a Robinak az eladásán. Robi 151 kézi kuplungos. pótkocsi nélkül és másik kerekekkel ami 10-es és nem racsnis. Új gyújtótekercs van bent,új kuplung kar és bovden. Alkatrésznek adok mellé egy másik komplett gépet ami szét van szedve, annak megvannak a kapái. Én 70000ft-ra gondoltam.Ha valakit érdekel az írjon és beszélünk. Helyileg: Vas megye Hosszúpereszteg