Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 5 napja 0 0 103462

oke.. 

mar most expert vagy. 

=========

Előzmény: mzolka81 (103461)
mzolka81 Creative Commons License 5 napja 0 0 103461

Pont azt írtam amit akartam :D

Utánállítás után sem ment vissza a kuplung kar a helyére amíg nem volt bent a golyó. Olyan tünet, mintha szorulna a bowden, vagy nem húzná vissza a rugó, mert megfáradt.

Előzmény: cam aro (103460)
cam aro Creative Commons License 6 napja 0 0 103460

jaa.. 

azt akartad irni hogy nem emel ki a kuplungod.. 

hogy lett ebbol kar meg bowden...

Előzmény: mzolka81 (103459)
mzolka81 Creative Commons License 6 napja 0 0 103459

Meg is született a megoldás: 

A kuplung kiemelő pálca és a csiga között hiányzott a golyó. Amint bekerült, simán lehetett már finomhangolni a beállítást. Így a kuplung kar sem lóg.

Itt hagyom, hátha megküzd ezzel más is egyszer.

mzolka81 Creative Commons License 6 napja 0 0 103458

125

Előzmény: cam aro (103457)
cam aro Creative Commons License 2024.05.09 0 0 103457

125 vagy 250 ? 

Előzmény: mzolka81 (103455)
mzolka81 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 103456

*De egyszerűen a bowden és a kuplung kar a behúzás után nem áll vissza a helyére.

Előzmény: mzolka81 (103455)
mzolka81 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 103455

Sziasztok,

MZ TS-hez kapcsolódó megoldandó feladványom van:

A gép teljesen újra építve, az utolsó lépcső a kuplung helyre rakása. Kuplung dekni fel, minden a helyére kerül. De egyszerűen a bowden és a kuplung kar nem behúzás után nem áll vissza a helyére.

Már cseréltem rúgót a kuplung kiemelő szerkentyűnél, bowdent, amit agyon is olajoztam már, nagyobb bowden feszítőt is bevetettem de semmi hatás.

Van valakinek valami hasonló tapasztalata?

 

tutus1 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 103454

Veteránosok! Gyertek Ercsibe, május 18.-án!

https://www.youtube.com/watch?v=jIcJrFb2ssM&t=9s

roncsfelújító Creative Commons License 2024.04.23 0 0 103453

Szia!

A D+ 61 DF és D- pontokat ugyanúgy, mint a gyári szabályzónál. Bár ott talán nincs D-, de az könnyű, mert a testre megy.  A B+ az az 54-es kapocsnak felel meg ha nem tévedek. Azt kell összekötni az akku + sarujára menő biztosítéktartó egyik oldalával.

Előzmény: kkbarnakk (103446)
garázsharcos Creative Commons License 2024.04.17 0 0 103452

Hát ez miféle gép lehet?

A körítés valami ETZ, de a blokk valami idegen.

Első pillantásra azt hittem hogy valami Scott kéthengeres.

De nem biztos, akármi lehet.

Nem lesz kicsi a fűtésradiátor, hűtőként alkalmazva?

Előzmény: Maketheworldabetterplace (103451)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.04.16 0 0 103451

kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.16 0 0 103450

Rendben

Köszi

cam aro Creative Commons License 2024.04.12 0 0 103449

mint az eredetit.

keress hozza egy kapcs.rajzot. 

 

Előzmény: kkbarnakk (103446)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.12 0 0 103448

Tetszik 

elfogadnám 

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.04.11 0 0 103447
kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.11 0 0 103446

Sziasztok !

 

Lenne egy kérdésem.

A képen látható elektronikus feszültségszabályozót, hogyan kell bekötni?

Megtudná nekem ezt írni valaki.

Előre is köszönöm.

Üdv

Barna

kkbarnakk Creative Commons License 2024.04.11 0 0 103445

A TS 125, és Ts 250 lánckerék bakelit nem egyforma

 

roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.19 0 0 103444

Itt látok egyet, csak benne van egy TS vázban, és jár mellé még pár sallang: https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Mz_etz_ts_250_alkatreszek_146460359.htm

Szerintem így is megérné.

Előzmény: sándor67 (103441)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.05 0 0 103443

Szívesen!

Méretben talán az utángyártott stimmel a gyárival, mert azt nehéz elrontani, a km meghajtós részét viszont már nem elég nagyjából kimunkálni, úgyhogy várjuk a tapasztalatokat.

Előzmény: kkbarnakk (103442)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.03.05 0 0 103442

Szia!

Köszönöm a tippeket.

Meg is rendeltem

Ha beszereltem, akkor majd jelzek a minőségéről.

Üdv

Barna

sándor67 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 103441

Sziasztok! ETZ tárcsafékes első villát keresek megvételre!

roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.01 0 0 103440

Szia!

 

Nem tudom, hogy eredetit, vagy utángyártottat keresel, de utóbbiból van két fajta is, ha az megfelel.

https://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-ts-es-125-150-lancvedo-bakelit-gyari----15890

https://futarmotorosbolt.hu/termek//mz-ts-es-125-150-lancvedo-bakelit----2552

Én nem vettem/láttam még egyiket se, így nem tudok a minőségükről semmit, de kapható boltban, létezik, pedig azt mondogatják, hogy ezekhez már nincs alkatrész.

A 2024 január 16. óta vásárolható darabhoz azt írták hogy gyári, ami biztos nem igaz, de akkor nem lehet olyan rossz.

Előzmény: kkbarnakk (103439)
kkbarnakk Creative Commons License 2024.02.28 0 0 103439

Sziasztok !

 

MZ TS 125/150-es motorkerékpárhoz keresek láncvédő bakelitet.

Van valakinek eladó?

 

Segítségeteket előre is köszönöm

 

kasabarnak1977@gmail.com e-mail címen elértek.

 

Üdv

Barna

cam aro Creative Commons License 2024.02.22 0 1 103438

az rgv-hez meg mindig van gyari alkatresz ,vagy minosegi utangyartott.  

radasul a csillagok kozt az ara a jo peldanynak.. 

az mz-hez mar 25 eve gyari csak lomibol, vagy ocska szar utangyartott.  

raadasul a csillagok kozt az ara egy jo peldanynak..

kis magyar szoc.real..  

 

olyan ez, mint az elso randi. 

...vagy az elso berugas. 

...emleknek jo volt, de hagyjuk.. 

Előzmény: GFU-880 (103436)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.02.22 0 0 103437

Etz és Rgv is.

Előzmény: GFU-880 (103436)
GFU-880 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 103436

a 90 es evekben egymas melle allitottak a TZ-et meg egy RGV-et...hááát urtechnika volt a ndk-s vasdarab melett

100bol 99x a suzukit valasztottak volna a zemberek.... na de hol vannak mar azok az rgv-ék? a kukaban... etz meg meg mindig kivanatos :) 

Előzmény: főgóré (103435)
főgóré Creative Commons License 2024.02.21 0 2 103435

ha egy ilyen nagyon szép, csilli-villi darabot kiraknának egy motorkiállításra , tuti lenne rá kereslet

nálam mindig, több képernyőn/monitoron is autós- motoros kiállításokról mennek videjók, nyugatiak

és persze, kurva gyönyörűek, menők a mai motorok, de egy ilyen tézé sem vallana szégyent közöttük

azonban, azt hozzá kell tenni , hogy ez máshogyan szép..

 

GFU-880 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 103434

sose gondoltam volna 1986-1994 kozott hogy valaha is (2024) ilyen kepekre fogom a nyalamat csorgatni mert akkoriban CX-re meg VFR-re es a tarsaira ment a recska :) 

Előzmény: főgóré (103433)
főgóré Creative Commons License 2024.02.21 0 1 103433

a legjobb formájú emzé ,ever

 

ez a hátulról előrefelé lejtő vonal nagyon divatos volt akkoriban, de a mai napig is

a felemelt hátsó váznyúlvány cső, a kipufogó vége, a hátsó lámpák, a henger bordázata is ezt erősíti

bár , a hátsó kerék is 18 collos, a 3.50-es méretével nagyobbnak hat , mint az első kerék 2.75x 18

volt aki előre még kisebbet 16 collos kereket rakott, valamint csutkakormánnyal sportosította

autó-motorban lehetett  , tök jól átalakított, fel spoilerezett gépet látni

 

még a ferrari mellett is, tök barón néz ki

 

gyönyörködjünk a részletekben

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!