sziasztok segitséget szeretnék kérni . Lenne nekem egy robi rex 151 es kapálogépem . Azzlenne a problémám hogy ha elindul akkor a kipufogóból durran lángcsóva csap ki esetleg valakinek lenne valamilyen tapasztalata milehet a baja köszönettel fogadnam a segitséget imélcimem zsotec@freemail.hu
Végre nekem is elkészült az új kipufogó . A méretek az eredetivel megegyezik belülről . Kívül az eleje s a hátsó rész egy kissé lecsapva . Ez biztos hosszú ideig fogja bírni , mert a lemez vastagság 1,5 mm -er . Kívül belül . De lehet gyártók egy 1 mm és anyagból is egy másikat . Most már csak a hangjára leszek kíváncsi 👂
Jó reggelt mindenkinek.Érdekelne valakit a csoportból néhány számomra kihasználatlan gép, és eszköz, ami jó,működőképes azonnal hadrafogható.Eladnám.Akit érdekel írjon. köszönöm.
Tudnátok abban segíteni nekem h robi 151/250 váltóba keresek fogaskerekeket bontott használt megfelelne ha valakinek volna elfekvőben és szeretne megválni tőlük jelezné felém!?
Minden segítséget megköszönök!
3. Sebességi fokozat ill a kihajtás kerekeit keresem.
Sziasztok! Ha tud valaki segítsen legyen szives, fel akarom újítani a régi Robi 50 kapámat, mielőtt szét bontom szeretném beszerezni a benne található főtengely csapágyakat és szimeringeket a blokba, állitolag valami nem szokványos méretű, talán az egyik 15x21,5x4,8?. A hajtóművet már fel újítottam, abban 28x42x10 van, ha tudja valaki a csapágy és szimering méreteket írjon legyen szíves, a gépkönyv megvan de abban nem írnak méretet csak tételszámokat. köszönöm.
Keresd meg "4728ITI" -t a babetta vagy simson topic környékén. Ő kifejlesztett ezekre kis teljesítménnyel (10-20 watt) műkodő hatékony LED-es világítást, irányjelzőt, hangjelzést, tehát ami kell neked is. Biztosan fog segíteni
Boldog Új Évet mindenkinek.Immáron közel 30 éve vagyok boldog tulajdonosa egy Robi 151 nek eddig nagyon elégedett vagyok vele,sok mindenre használom műszaki gond is csak a szokásos vot amik megoldhatóak.viszont most szembesültem azzal a problémával ami a gyári világítás gyengesége"az a bizonyos 10W max ami tényleg max két helyzetjelző.A 6 volt nem izgat mivel erre még az elég lenne de egy rendes nagyobb pótkocsival közlekedni oda legalább 4db helyzetfény illene.Kérdezném van e valami megoldás esetleg bevált módszer(tekercs csere pl babettára)...a két gyári mellé beletettem egy 3.at de nem érezni különösebb változást sajnos.Ha van ötlet várom előre is köszönöm.
Igen, azt a kis tengelyt mondom. Fogaskerék csere volt a váltóban, már mindegyik hibátlan. Aztán próbakör után minden oké, leállás a helyére. De észrevettem, hogy valami csepeg alul, és az a tengely felköltözött, de szerencsére nem vert szét semmit, csak az összes olaj elment. Vettem új olyan tengelyt is, simán belecsúszott, utána meg ki is. Most úgy oldotta meg aki javítja, hogy a tengelybe alulról fúrt menetet, és egy csavar tartja lentről a helyén.
Furcsa ez a túlmelegedős és elromlós tekercs sztory. Ilyet én még nem tapasztaltam.
Olyat tudok esetleg elképzelni hogy a lendkerék hozzáér a gyújtütekercs vasmagjához és a vasmag a folyamatos surlódástol felhevül és megolvad a tekercs és a vasmag közti műanyag majd a tekercs is és zérlatos lesz. de ez csak elmélet. Mekkora légrést hagysz egyébként a vasmag és a lendkerék mágnese közt?
Ez érdekes. Ha jól veszem ki a szavaidból a hátrameneti fogaskerék tengelyét mondod. Az gyárilag be van oda préselve. Kicsúszni max akkor tud ha azt előtte már valaki kiszedte egyszer, de akkor is hihetetlen. A kiszedése mint sejteni lehet nem egyszerű mutatvány....