Neophone és Linksys PAP2T problémám van. Van egy Neos vonalam ami egy Linkys SPA921-en fut, ezzel semmi bajom szépen megy. Most be kellett tegyek pluszba egy másik vonalhoz (ami egy másik Neo) egy Linksys PAP2T-t. Azonban akárhogy állítgatom ezen nem akar beregisztrálni sehogy.
A beállítások azonosak az SPA921-ével (persze más a login, a telszám, jelszó, stb.).
User ID: 0621xxxxxxx 0621xxxxxx (x= a megfelelő telefonszámokkal behelyettesítve)
Auth ID: 0621xxxxxxx@sip.neophonex.hu 0621xxxxxxx@sip.neophonex.hu (x= a megfelelő telefonszámokkal behelyettesítve)
Use Auth ID: yes yes (PAP2T-n no-ra állítva sem megy)
SIP RTP Port Min: 16384 1726
SIP RTP Port Max: 16482 1726 (nem tudom ez a min-max port érték mennyire fontos)
Routerben ennek megfelelően portok lettek nyitva mindkettőre, azaz 5060-as az SPA921-nek, 5061 a PAP2t-nek, továbbá 16384-16482 az SPA921-nek és 1726-os port a PAP2T-nek. Bármit állítok a PAP2T-n folyamatosan a Registration State állapota: Can't connect to login server
Esetleg 5let hogy hol van elszúrva? Vagy az 5061-es port nem jó? Esetleg RTP-nek a 1726?
Sajnos problémám folytatódik. Időnkét becsörög két telefonom ok nélkül. Grandsrteam és Datawox. Két külömbözö szolgáltatónál vannak, úgyhogy csak én nem jól konfiguráltam valamit. Kérem valaki irja le melyek azok a szükséges portok amelyeknek nyitva kell lenni.
Elkellene egy kis segítség! Olyan problémám lenne hogy a bejövő hívásnál nincs csengetési hang a hívás ablak felugrik de hang nincs melette, sehogy sem jövökrá hogy mi a probléma. Nincs valkinek valami ötlete, a beállításokban nincs némítás. köszönöm előre is.
Válaszd a hardveres megoldást. Igaz, hogy drágább, de számítógép nélkül is tudod használni. Egyszer kell beruházni. Nekem már 3 éve működik atomstabilan.
Mivel szokott telefonálni az ismerősöd? Valamilyen szoftvert használ headsettel a fején? Esetleg hardvert vásárolt korábban (analóg telefon adapter, IP telefon)?
Lehetséges, hogy a jelszót a használt eszközből nyerték ki. Pl. az analóg telefon adapter vagy IP telefon konfigurációs felületén az admin jelszó az alapértelmezetten maradt, oda beléptek, és ellesték a jelszót. Persze nem biztos, hogy ez a megoldás, de érdemes ezt a lehetőséget is megvizsgálni.
Egyik rokonom úgy járt, hogy lefogyott a Neophonex egyenlege. Megnézte a számlarészletezést, és mindenféle külföldi hívások voltak rajta, olyan országokba is, amilyenről még nem is hallott.
Megváltoztatta a jelszavát és ismét töltött fel pénzt, de pár nap alatt úrja elfogyott az egyenleg, hasonló módon.
Hm, ebben az esetben én csinálnék egy factory resetet, és nulláról beállítanék újra mindent. Nem ismerem ezt a készüléket, sosem használtam még, így nem nagyon van tippem - igaz, hogy ilyen jellegű hibvajelenséggel sem találkoztam még, de még csak nem is hallottam róla.
Járni jár, csak éppen nincs tippje. :) Szerintem próbáld ki más IP tel szolgáltató hozzáférésével is (pl. Ephone), eggyel közelebb jutsz a megoldáshoz szerintem. :) Én még nem tapasztaltam ilyen jelenséget amúgy, anno sem, amikor még Neophone-t használtam.
Pár napja vettem egy Grandstream 200 telefont. Gyorsan rányomtan a legújjabb FW, és működik is szépen a Nephonnal.
Azomban hogy mégis ne legyen tökéletes a dolog, időnként napi 1x becsörög a képen látható kikírással. Ha felveszem 5 perc múlva ismét csörög, ha nem veszem fel akkor nem fogadott hívást jelez. Ha visszahívon akkor 403, mit csináljak hogy ezt ne csinája?
Sziasztok feltelepítettem a Megafone programot egyszer tudtam telefonálni utána nem engedte a hívást. Ingyenest. Azt írja ki amenyiben nincs pénz a megafone számláján ,hálozaton kívüli hívás. Ha tud nekem valaki segíteni írja meg hogy lehet beállítani hogy tudjak ingyenesen telefonálni feltöltés nélkül.köszönöm lackopetra@t-online.hu
Ugyanez volt pár éve nekem is, nem lett megoldás. Végül hagytam az egészet a fenébe, így azóta nem is neophonoztam. Azt gyanítom, a Nokia lehetett a hunyó, bár nekem nem E51 volt, hanem N valamennyi. Nokia+Neophone, ha az egyikben nem hibás valami, hibás lesz a másikban :) Ügyfélszolgálatról csak annyit, nekem az eltűnt pénzemet mire megígérték, hogy visszateszik, valami négy hívásomban volt. (azóta is teszik...)
Segítséget szeretnék kérni egy számomra "érdekes" jelenség megoldásában. Adott egy NOKIA E51 mobil WIFI-s kapcsolattal, a SIP beállítva megfelelően, hónapokon keresztül zökkenőmentesen működik a hívás/fogadás. Aztán egyszer csak azt tapasztalom, hogy a készülékről nem tudok internethívást kezdeményezni úgy, hogy a beállított SIP profil "regisztrált" állapotot mutat, a kis telefon ikon látható a kijelzőn, de ugyanakkor a NeoPhone-s számot hívva a készülék csörög, tudom fogadni a hívást. Az ügyfélszolgálatra bejelentve a hibát (többször is) csak annyit mondtak, hogy "...volt egy beragadt hívás...töröltük!" ami sajnos nem oldotta meg a problémámat, továbbra sem tudok hívást kezdeményezni.